Megvan, a beszélgetések között megtaláltam. Montex van benne. Most néztem meg és a pálca low szintjét nem éri el éppen, de legalább érinti. 20km-t kibír még aztán kap valamit. Azért érdekel hova tűnt az olaj, mert amikor elhoztam megnéztem és pont maxig volt.
ha nem csavarom be akkor se így se úgy nem éri el az olaj. Az a gond, h nem tudom mi van benne márkára. Csak azt, h 10w40es. Castrolból jó ha kap utántöltést?
Úgy ellenőrizd, hogy csavard ki annyira, hogy amikor ráülsz, már csak ki kelljen emelned. Vedd ki, töröld meg és helyezd vissza, miközben a motort vízszintben tartod (rajta ülsz). Ne csavart be, hanem csak helyezd vissza, és így nézd meg a szintet. Mindegy hogy hideg vagy meleg. Ha minimum alatt van akkor gyorsan tölts utána pár decit!
1. Ráülsz, vízszintesbe hozod a vasat...
2. kicsavarod a nívópálcát, megtörlöd
3. visszateszed, de nem csavarod be, csak illeszkedjen
4. kiveszed és megnézed, hogy a két vonal között van-e
5. ha szükséges utántöltöd addig, hogy a felső vonalig érjen (ne tovább)...
6. Ellenőrzöd újra...
Hogyan illik olajszintet ellenőrizni és mikor (meleg hideg)? Mert ha totál hidegen nézem akkor el sem éri a minimum szintet. Mivel nekem csak oldaltámasz van így pár percig ráültem, hogy vízszintbe kerüljön majd pálca kihúz, letöröl, becsavar megnéz. A pálca legalját érinti az olaj. Melegen kis állás után már a minimum és a maximum között mutat.
Nekem legalabb volt suzukim.
Manuál szerint mondom:
1. Ráülsz, vízszintesbe hozod a vasat...
2. kicsavarod a nívópálcát, megtörlöd
3. visszateszed, de nem csavarod be, csak illeszkedjen
4. kiveszed és megnézed, hogy a két vonal között van-e
5. ha szükséges utántöltöd addig, hogy a felső vonalig érjen (ne tovább)...
6. Ellenőrzöd újra...
De nagy vót az tuti.