Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ataaa, ha netalántán úgy adódik és a közelben járnátok haza felé ugorjatok be és odaadom a kuplungkart. Csak előtte azért csörgess meg.
De nem ez a neve.

A B-King...hmm
Bosozokut építeni szerintem tökéletes
Nem látja a google b@zzz, olvass már vissza, írtam az előbb!

De az út ott van, tudom, mert jártam rajta párszor, és lásd tsanyiék is...
Pont ezt mondta a sógorom is, hogy természetvédelmi terület, és ki is nézték onnan őket motorral.
Tábla szerint nem vagyunk kizárva, csak az autók, illetve tól-ig határokkal talán áprilistól-novemberig nyitva van...

De google nem látja..., szerintem a héten meló után megnézem
Ja, 1352 ha jól emlékszem. ...
Az lehet, de az útvonalat rosszul generálta le.
B-King.
1300valahány köbcenti.
Na igen, ennek a sztorinak is hallottam már hírét...
Elég ám ha az ER-5 -nél egyel gyorsabban megy...
Azzal az úttal vannak bajok, pár éve basztatták az arra járókat mivel erdei út és nem szabad áthajtani rajta, előtte mentünk arra párszor tényleg szép út bár tempót menni nem túl jó.
Diósjenő-Kemence között van egy irtó király bagolyb@szoda, nagyon nem kihagyós! Krissal-t már vittem arra 1x, azt sem vette észre, hogy visszaértünk SK-ból!
Rendicsek
Arra, hogy a Ghost Rider felállítsa az egykerekezés világrekordját 350-el.
Értem én hogy a szíved választottja a leg...leg....leg.................de akkoris.
Gyári adat 248 Km/h és általában az is túlzó.Egy dob+szűrő ne hoz annyit.
Ez ilyen legendáriumba való hogy anyukám kártyapartnerének fatrja unokahuga járt egy ipsével akinek a fia haverja megpiszkálta a garázsban és ment xy végsebességet hóban,fagyban,hátszélben éjszaka.
Szal mese sok koleszterines tejszínhabbal leöntve és dobozban tálalva.
ok -r, tudjad már mire gondoltam!
Egertől gyöngyösig felesleges a 3-as úton menni, okosabban is össze lehet állítani.
Aztán mik ezek a kitérők? (Diósjenő, Kemence, Hollókő, Kékestető, meg valami ott a G pontnál... ) Motorozni megyünk, nem a seggünket mereszteni!
Még nyár volt amikor egy kisebb karikát mentünk, és akkor is már sötétben értem haza, pedig hivatalosan csak egy nagyobb megálló volt a Szépasszony-völgyben (flamóztunk )
Ja és még nem voltál a Ceredi szakaszon? Gondolom hogy nem mert akkor belekomponáltad volna.
Egyébként könnyen lehet hogy jó lesz a Mátra-Bükk kör, de kicsit majd hozzányúlnék az útvonalhoz...
FZ6-ot is izzítom, szerintem őt is érdekelné a dolog.
Valószínűleg kompromisszum kell majd hogy Bükk is legyen benne, vagy több Mátra (Ceredi szakasz a leg királyabb idehaza, onnan Ózdig sem rossz, Ózdtól Egerig megint orgazmus. )
Ilyen modell szerintem nincs
Nem nagyobb sztori mint, az hogy a Gs 500 200-al megy. Azt meg lehetett itt párszor olvasni, ja arról el ne feledkezzek hogy állítólag akkor is csak 3,8- at evett...
Tényleg lehetetlen. Ülj fel pl. a 48Le-s új CB500-ra. Itt fogod megérteni, mennyire nem az adatokon múlik, hogy milyen egy motor életben.
Mindegy! Piskótát nem lehet elrontani (csak túróval)!
Elmentem a taglistás számodat.
Pénteken megyek a Hortobágyra.. minden valószínűség szerint a Mátra és talán a Bükk érintésével. Ha esetleg...

Egyébként 12-13 óránál hamarabb biztos nem tudok majd elindulni, bár szerintem így is vissza lehet érni még időben annak aki vissza jönne Budapestre
Faszhosszabító.
Én nem sarkítok ki semmit, épp elővettem a Motor revü 2013/4 számát- ahol is a Bandited épp az uccsó helyen végzett a CBF 600 Er-6 F, Yamaha Diversion F- el való összehasonlító tesztben. No itt azt írja a Honda vége 217- a többié- 205. Akkor hogy is van ez a 240- es végsebesség? Főleg, hogy állítólag a megadott 86 ló helyett épp 5- el kevesebbet, azaz 81- et mértek.

Gondolom, ez egy ekkora szennylap újság, vagy a tesztelők ekkora- hogy is írta nemrég alacsony felépítésű barátotok "türhők"?
Na és akkor következő kérdés:

Mire való a GSX-R 1400 (naked) ?