Ráadásul ez nagyon nehéz is.
Én tényleg nem tudom mire való, mert ha a végteljesítmény helyett nagy erő kell, és kényelmesebb üléspozíció, akkor ott a nagy Bandit, vagy a Busából készült B-king. De ez azoktól is nehezebb.
Tévedés Zoli a Z1000- ből az SX csak ami tetszik, de ami leglegleg az a GTR 1400 lenne, illetve, lehet lehetőség adódik- ha meggondolja a hever magát a ZRX 1200- ra, az is nagy kedvenc, ha pedig bele lóg a kezem a bilibe, akkor marad a Z 750 S- igaz az is "csak" 235 körül megy végre a 110 lóból- de elég lesz az is. Ember tervez- Isten végez. Max marad az Er- 5.
Igaz 262kg menetkészen, de ha pl ataaa stílusából indulok ki, akkor az MT-n full unalom lehet mindig 6.-ban motorozni végig minden hegyet, nem?
Én tényleg nem tudom mire való, mert ha a végteljesítmény helyett nagy erő kell, és kényelmesebb üléspozíció, akkor ott a nagy Bandit, vagy a Busából készült B-king. De ez azoktól is nehezebb.
Bár mondjuk a Yamaha MT-01 talán hasonló célra való, de mire is?
A régebbi duplakipufogós változat régen nagyon tetszett... és még most is.
De viccet félretéve tényleg.