Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vesztettél semmit.
Bevallom soha nem ültem még V2-n..., még SV-n sem...
Azért a V2 szerintem nem olyan hogy bevágom legmagasabb fokozatba aztán megy...
Van egy kolléganőm, akinek a pasija nagy MT-01 fan, és állítólag kanyarvadászatra használja a gépet, de nem értem minek ehhez a 90 LE mellé 155Nm!

Igaz 262kg menetkészen, de ha pl ataaa stílusából indulok ki, akkor az MT-n full unalom lehet mindig 6.-ban motorozni végig minden hegyet, nem?
He-he, látom nem csak én vagyok fáradt!
az a mindhárom inkább csak kettő
Mindhárom típusnál szebb. Annyira meg nem nehéz... 300 kiló alatt mindegyik motor bicikli.. nehezebben meg nem ültem... még
Egyszer valahol csinálhatnátok egy gyorsulási versenyt.. talán nem csak Kunmadarason szokott lenni szabadon indulós.
Ráadásul ez nagyon nehéz is.
Én tényleg nem tudom mire való, mert ha a végteljesítmény helyett nagy erő kell, és kényelmesebb üléspozíció, akkor ott a nagy Bandit, vagy a Busából készült B-king. De ez azoktól is nehezebb.
106 LE és 126 Nm 228kg száraz tömeggel...

Bár mondjuk a Yamaha MT-01 talán hasonló célra való, de mire is?
Nekem ez az "alig forog menet közben" a másik véglet. Nem jön be.
A Zephyr 1100 nyomába sem ér, de ez attól függetlenül hogy Suzuki- még ki is néz valahogy...
Biztos egy Kawáról koppintották
Ez a "zselekocka"
Tévedés Zoli a Z1000- ből az SX csak ami tetszik, de ami leglegleg az a GTR 1400 lenne, illetve, lehet lehetőség adódik- ha meggondolja a hever magát a ZRX 1200- ra, az is nagy kedvenc, ha pedig bele lóg a kezem a bilibe, akkor marad a Z 750 S- igaz az is "csak" 235 körül megy végre a 110 lóból- de elég lesz az is. Ember tervez- Isten végez. Max marad az Er- 5.
Ez pl erős... de csak valami 100 ló. Ez arra való hogy alig forogjon menet közben. Nyomatékból megold mindent.

A régebbi duplakipufogós változat régen nagyon tetszett... és még most is.
Hidd el, ha Szatmári szilvapálinkát is töltenél a tankodba, a te motorod akkor is lassabb lenne az enyémtől egy kicsivel.

De viccet félretéve tényleg.
Ezt írtam na, hogy "-R", kicsit elfáradtam ma...
Pedig Suzuki!
Ne ez...ebből minden téren hiányzik az R.
Álmodban....
No ez egy szép motor!
Ok, majd megdumáljuk!
GSX1400: