Én nagyon jól elvagyok a sajátommal.
Anno az indexes fórumon bedobtam milyen szíp is lenne egy daytona blokkot beledobni az mégiscsak 125 lóerő................erre az egyik srác kérdezte hogy utcán hányszor pörgettem 10000 főlé?
És akkor mennyivel is megyek?
KB 170-200..............
Isaszeg-gödöllő közti hosszúegyenesben 9000-et forgva KB 160-al mentem.És egyikfokozatot se pörgettem maxig.
Na akkor minek?
Inkább tartom fontosnak hogy 3-asban és 4-esben igen húzósan lehet teljesíteni bármilyen hajtűs szerpentint stresz,láncrágatás vagy kútba esés nélkül.
Nem duma hogy szétteríti a nyomatékot a teljes fordulatszámtartpományban.
Krűzolok 50-el 5-ben és táblánál tisztességesen ki lehet lőni láncrángatás vagy késedelem nélkül visszalökdösött fokozatok nélkül.
Ha meg tényleg visszarakod akkor megugrik mint a veszettürge.
Igaz, de akkor sem akarom kockásítani a papucsokat! Teljesen már nem merem leradírozni a széleit (majd tavasszal, ha meglesz a bukógomba és az aszfalt is jobban tapad ), viszont jó lenne kanyarogni...
Marad akkor kis hazánk: Pilis-Börzsöny-Mátra-Bükk, nem feltétlenül ebben a sorrendben...
Nem kérdés, hogy jól döntöttem, teljesen biztos vagyok benne, csak akarom továbbgondolni a dolgokat...
Ahogy nézegettem a fail videókat, csomó olyan kétségbeejtő esés van, ahol a nyomatékflood miatt megy ki a hátsó kerék és kész is a baj...
Rá kellene valahogy jönni, hogy mi az az egészséges Nyomaték/Teljesítmény egyensúly, ami mellett biztonságosan de akár nézelődősen, akár gyorsan lehet motorozni, ill. hogy milyen modellkben van közel ilyen érték.
Ugyanakkor, ha jól gondolom ilyen optimum nincs, ezért vannak kitalálva az üzemmód kapcsolók (sajnos az enyémen még nincs, így nem tudom tesztelni).
Viszont komoly kérdéseket vet föl bennem maga a "sport-túra" kategória léte is. A gyártók gondolom itt nem csak a megjelenésben, de motorozásban is szeretnének hajazni a multitask gépekre. Na már most, épp ezért nem értem, hogy miért nem próbálnak inkább egy mind nyomatékban mind teljesítményben közepes motor helyett egy üzemmódváltási lehetőséggel felruházott gépet?! A Z1000 kb. ilyen lenne, mármint elvileg van rajta üzemmódváltási lehetőség, de ugyanakkor nem nagyon látom azokat az előnyöket, amiket majdnem 2x annyiért lehet megkapni, mint az enyémet.
A cikkek ezt is, azt is középkategóriás motornak írják. Akkor most melyik a felsőkategóriás motor?
Emmá nem volt pofám mondani.
Amúgy az ezerkettesen egy pozitívumot tok monsni rövid próbaképp hogy alacsony a súlypont.Amúgy tényleg egy busz. És jó értelemben.
Az órára ne hagyatkozz, 200 fölött már csúnyán csal mindegyiknek, akár 20km/h-t vagy többet is.
A 650-es vége GPS-en mérve 220-nál biztos, hogy nem több.
A nagyobb sebességeknél szerintem hatványozottan számít az erőn kívül a megfelelő áramvonalazás.
Nem véletlen ilyen bűnronda mind a zzr mind a hayabusa.
Áttétel? Egyébként gyanítom hogy a majd dupla akkora teljesítménye jótékonyan érezhető a gyorsulásban..
Az óra szerinti végsebességed 240, vagy GPS-szel is ellenőrizted?
Valaki mondja már meg, hogy mi a francért van az, hogy egy Kawa Z1000SX a maga majd 140 LE-jével kb. ugyanannyi végtempót bír (sőt még kevesebbet: 240-et írnak neki), mint az én 650-esem?
Értem én, hogy gyárilag az enyém is "csak" 217-el megy, de a gyakorlat ezt megcáfolja, ilyen alapon a Kawában is több lehet, de valahogy dupla akkora teljesítménytől nagyobb különbséget vártam...
Magyarázza el valaki pls! Nem akarok hülyén meghalni!
Anno az indexes fórumon bedobtam milyen szíp is lenne egy daytona blokkot beledobni az mégiscsak 125 lóerő................erre az egyik srác kérdezte hogy utcán hányszor pörgettem 10000 főlé?
És akkor mennyivel is megyek?
KB 170-200..............
Isaszeg-gödöllő közti hosszúegyenesben 9000-et forgva KB 160-al mentem.És egyikfokozatot se pörgettem maxig.
Na akkor minek?
Inkább tartom fontosnak hogy 3-asban és 4-esben igen húzósan lehet teljesíteni bármilyen hajtűs szerpentint stresz,láncrágatás vagy kútba esés nélkül.
Nem duma hogy szétteríti a nyomatékot a teljes fordulatszámtartpományban.
Krűzolok 50-el 5-ben és táblánál tisztességesen ki lehet lőni láncrángatás vagy késedelem nélkül visszalökdösött fokozatok nélkül.
Ha meg tényleg visszarakod akkor megugrik mint a veszettürge.
Egyébként amerre akarok menni, ott vannak kanyarok nem is kevés, ráadásul ki is húzathatod ott garantáltan.
Marad akkor kis hazánk: Pilis-Börzsöny-Mátra-Bükk, nem feltétlenül ebben a sorrendben...
Benne vagy egy Lillafüred karikában?
Nem kérdés, hogy jól döntöttem, teljesen biztos vagyok benne, csak akarom továbbgondolni a dolgokat...
Ahogy nézegettem a fail videókat, csomó olyan kétségbeejtő esés van, ahol a nyomatékflood miatt megy ki a hátsó kerék és kész is a baj...
Rá kellene valahogy jönni, hogy mi az az egészséges Nyomaték/Teljesítmény egyensúly, ami mellett biztonságosan de akár nézelődősen, akár gyorsan lehet motorozni, ill. hogy milyen modellkben van közel ilyen érték.
Ugyanakkor, ha jól gondolom ilyen optimum nincs, ezért vannak kitalálva az üzemmód kapcsolók (sajnos az enyémen még nincs, így nem tudom tesztelni).
Viszont komoly kérdéseket vet föl bennem maga a "sport-túra" kategória léte is. A gyártók gondolom itt nem csak a megjelenésben, de motorozásban is szeretnének hajazni a multitask gépekre. Na már most, épp ezért nem értem, hogy miért nem próbálnak inkább egy mind nyomatékban mind teljesítményben közepes motor helyett egy üzemmódváltási lehetőséggel felruházott gépet?! A Z1000 kb. ilyen lenne, mármint elvileg van rajta üzemmódváltási lehetőség, de ugyanakkor nem nagyon látom azokat az előnyöket, amiket majdnem 2x annyiért lehet megkapni, mint az enyémet.
A cikkek ezt is, azt is középkategóriás motornak írják. Akkor most melyik a felsőkategóriás motor?
Amúgy az ezerkettesen egy pozitívumot tok monsni rövid próbaképp hogy alacsony a súlypont.Amúgy tényleg egy busz. És jó értelemben.
A 650-es vége GPS-en mérve 220-nál biztos, hogy nem több.
Becseréled vagy miaszösz?
A 650-el még saját magam nem tapasztaltam (van még pár km az 1600-ból), de YT vidikben és tesztben is olvasói véleményben van a 247!
Kawa adatok:
138 LE
110 Nm
231kg (menetkész tömeg)
GSXF adatok:
85 LE
61,5 Nm
216kg (száraz tömeg), a manual szerint 245kg menetkészen
De itt vannak a részletek, ha a fentiek alapján nincs okosság:
Kawa Z1000SX
Suzuki GSX650F
Nem véletlen ilyen bűnronda mind a zzr mind a hayabusa.
7 lóerő megy 80-nal... 14 mégse tud 160-at
Még a gixxerek sem.
Az óra szerinti végsebességed 240, vagy GPS-szel is ellenőrizted?
Értem én, hogy gyárilag az enyém is "csak" 217-el megy, de a gyakorlat ezt megcáfolja, ilyen alapon a Kawában is több lehet, de valahogy dupla akkora teljesítménytől nagyobb különbséget vártam...
Magyarázza el valaki pls! Nem akarok hülyén meghalni!