Idén a szállás ha jól emlékszem 830m-en volt (GPS szerint)
Első hajnal fázós.....de ugye minek zippzarozam be a hálózsákot
Második....isszonyat kellemes
harmadik: hüsi
Negyedik? A tököm is lefagyott:-) Kemping gázégővel fűtöttem a sátorban:-)))
Nézd meg ennek a vidinek az elejét: http://www.akmt.hu/videok/2013...
De a Whörti-tónánál nincs ennyire hideg. Hiszen lent van a síkba....
Amúgy az a pont csak egy hirtelen ötlet. Van még majd 8 hónap agyalni.
Azt csak kis terhelésű stabil utakat burkolnak ahol 40-50 ébig nem kell baxtatni mert nem használható ujra.Megy a kukába.A normál aszfalt meg megy a gépbe felolvasszák és terítik le.
Használják még azt a szart, vagy kiment a divatból?
Szerencsére ahol frissan aszfaltoznak, ott rendes fekete van.
Halottam egyszer gumiaszfaltról, hogy milyen tartós, és mennyire tapad. Használt gumiabroncsokat darálnak le, és keverik az aszfaltba, így rugalmasabb lesz, jobban bírja a hőingadozást, ...stb.
Nagyon nem is csodálkozom, hiszen ugye bitumengyártás a környéken?
Százhalombatta, Nagykanizsa, meg a most bezárt Montovai finomítóban volt.
Az elmúlt években a románok vitték a bitumen 90%-át....
Előtte a Szlovákok...
Az tény, hogy az a fehér valami egy takony - a szó szoros értelmében. Ha meg kap egy kis vízet, akkor átmegy zöldbe....mint ha mohásodna:-))
Az úgynevezett fehér aszfalt tulajdonképpen mi a bánatból van? Nem arról van szó, hogy az is ugyanolyan aszfalt, csak a kavics benne valami puhább mészkődara, és ezért gyorsabban kopik, veszíti el a makroérdességét (figyelitek miket tudok ) és a mészkőtől világos színű?
Vigyázz esso, mert ha más nem legkésőbb szilveszterkor személyesen is talizunk...
Egyébként a nyáron én is simán lenyomtam 5-600 km egy nap alatt Erdélyben...
http://www.aldi.hu/hu/html/off...