El ne kezdd kisarkítani, mert szó nem volt róla, hogy ua. a két motor, arról sem, hogy az enyém jobb lenne, csak a különbséget keveselltem a számok alapján...
Nyilván igaz (ismét), hogy rá kell ülni, ki kell próbálni, anélkül nem lehet összehasonlítani, csak bosszantó, hogy valahol a műszaki adatok arra lennének, hogy normálisan kategorizálható és összehasonlítható legyen 2 motor, hisz mégsem ülhet föl az ember minden létező típusra, de most is kiderült (mint nálam is a banditnál), hogy a gyártók által megadott adatok alapján ez kajak lehetetlen...
Szerintem a két motor nagyon nem ugyanaz a kategória. Mondjuk pl haver első szerias Z 1000-e igaz K&N szurovel és sportdobbal de természetesen kicsivel erősebb mint széria állapotban -1- ben 140-nel tilt. A vége 270-280.
Nos ettől elvonatkoztatva, a széria Z 1000, és a tiéd közt az a különbség hogy mire te 240-re gyorsulsz fel addig a Kawas meg kajál egy 60 centis pizzát, plusz megiszik egy üveg ásványvizet mellé. És szerintem ezt mindegy honnan húzod oda neki bárhonnan megcsinálja !
Pl. Kawasaki GTR 1400-at teszteltem. Ha jól emlékszem 160-nál még 2. ben volt és olyan bitang módon megcsinálták a futóművét, hogy olyan érzés volt, mintha csak 50-nel mennék.
200 fölötti végsebesség szinte mindegy, annyira kihasználatlan tartományban van.. Inkább, hogy 200-ig milyen? Mindkét motor tudja, de Z1000-es sokkal ütősebb lehet.Pl. a Buell 1125R 160-nál még lazán egykerékre állt gázadásra. A GS is tudja a 160-at,de mégsem hasonlítanám össze a kettőt. A sebesség gyakorlatilag egy üres adat, pláne 200 felett. Sőt én inkább már azt nézem, hogy melyik az a motor, ami alacsonyabb sebességnél is örömfaktor, ahol a legtöbbet használom és nem kell 2 kilóval mennem, hogy ne unatkozzak rajta. Pl. Az Fz6-ot ezért adtam el. Pedig van ilyen motor. Pl. a csepptankos Jawan annyi az adrenalin 70-nél mint a GS500-on 140-nél és tulajdonképpen az adrenalin a lényeg és nem a sebesség. Továbbá ez stresszmentes, nem kell parázni traffitól, zakózástól, nem kell outsiderkedned, amikor egy kicsit, magadat is megveted mások és magad veszélyeztetéséért stb. Ezek a tényezők összességében ronthatják a hangulatodat. Legalább is az enyémet rontották. Szóval nem vagyok sportmotorpárti, amelyikkel kínszenvedés lassan menni. Vagy például legalább olyan fontos, hogy 130-140-ig egy szerpentinen, hogy vizsgázik a futóműve. Szóval sztem a végsebességnél sokkal fontosabb paraméterek is vannak.
Kicsit hosszúra sikeredett.
KB ZX10r,gsxr1000 az ami megfutja nem egy Z1000.
Nyilván igaz (ismét), hogy rá kell ülni, ki kell próbálni, anélkül nem lehet összehasonlítani, csak bosszantó, hogy valahol a műszaki adatok arra lennének, hogy normálisan kategorizálható és összehasonlítható legyen 2 motor, hisz mégsem ülhet föl az ember minden létező típusra, de most is kiderült (mint nálam is a banditnál), hogy a gyártók által megadott adatok alapján ez kajak lehetetlen...
Megcsináltam már máskor is, simán hozható, de amit másodszor írtam, az csak 400, ha ennyire elkényelmesedtél
Nos ettől elvonatkoztatva, a széria Z 1000, és a tiéd közt az a különbség hogy mire te 240-re gyorsulsz fel addig a Kawas meg kajál egy 60 centis pizzát, plusz megiszik egy üveg ásványvizet mellé. És szerintem ezt mindegy honnan húzod oda neki bárhonnan megcsinálja !
Az nekem 720...szerintem ne picsázzunk, akkor már menjünk le Montenegróba.
Csak mert kb. olyan rémhírek terjengenek itt Rólad, mint annó szegény ataaa-ról, aztán ott is kiderült, nem olyan meleg a pite!
PL fékbetétek.
Kicsit hosszúra sikeredett.
Olvastam, hogy a Kawások is szoktak nyílt napozni, de előregisztráció van, és általában már korán elkelnek a helyek...
Rövidítgetni lehet, de szerintem nem érdemes... Ha nagyon parás vagy a levelek miatt, majd lassítunk...