Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha itthon leszek és nem épp gurulok vmerre gyere be nyugodtan ...milyen piskótát szeretnél?
Igazából egy 270-280-as sprint is KB ez a történet.
KB ZX10r,gsxr1000 az ami megfutja nem egy Z1000.
El ne kezdd kisarkítani, mert szó nem volt róla, hogy ua. a két motor, arról sem, hogy az enyém jobb lenne, csak a különbséget keveselltem a számok alapján...

Nyilván igaz (ismét), hogy rá kell ülni, ki kell próbálni, anélkül nem lehet összehasonlítani, csak bosszantó, hogy valahol a műszaki adatok arra lennének, hogy normálisan kategorizálható és összehasonlítható legyen 2 motor, hisz mégsem ülhet föl az ember minden létező típusra, de most is kiderült (mint nálam is a banditnál), hogy a gyártók által megadott adatok alapján ez kajak lehetetlen...
Ezt nem mondtam, de megnézném mindkettőt!
Ez tiszta nekem is, csak a számokon agyaltam...
Szerdán a környékre viszek nyílászárót, ha sütsz piskótát, megnézlek!
Ha most jössz azzal hogy 200-nál 4-ben egykerékre áll megeszem a bukómat.
Neked is 630, mert 1x már benne van Buda-Esztergom, Budától-Budáig számoltam. Az összkm ua. csak más az indulási/érkezési pontunk...

Megcsináltam már máskor is, simán hozható, de amit másodszor írtam, az csak 400, ha ennyire elkényelmesedtél
Szerintem a két motor nagyon nem ugyanaz a kategória. Mondjuk pl haver első szerias Z 1000-e igaz K&N szurovel és sportdobbal de természetesen kicsivel erősebb mint széria állapotban -1- ben 140-nel tilt. A vége 270-280.
Nos ettől elvonatkoztatva, a széria Z 1000, és a tiéd közt az a különbség hogy mire te 240-re gyorsulsz fel addig a Kawas meg kajál egy 60 centis pizzát, plusz megiszik egy üveg ásványvizet mellé. És szerintem ezt mindegy honnan húzod oda neki bárhonnan megcsinálja !
Lehet nekem sem ártana?
Pl. Kawasaki GTR 1400-at teszteltem. Ha jól emlékszem 160-nál még 2. ben volt és olyan bitang módon megcsinálták a futóművét, hogy olyan érzés volt, mintha csak 50-nel mennék.
Egomtól-ig 630?
Az nekem 720...szerintem ne picsázzunk, akkor már menjünk le Montenegróba.
szotyi Neked (saját bevallásod szerint) mennyi a kényelmes tempód?

Csak mert kb. olyan rémhírek terjengenek itt Rólad, mint annó szegény ataaa-ról, aztán ott is kiderült, nem olyan meleg a pite!
Huhh,de nagyon egyetértek!
Adrenalint bármi termel csak egy kis kacsazsír kell a megfelelő helyekre.
PL fékbetétek.
Ültem,de nem mentem vele,olyan jó kis támadós üléspozíciója van.
200 fölötti végsebesség szinte mindegy, annyira kihasználatlan tartományban van.. Inkább, hogy 200-ig milyen? Mindkét motor tudja, de Z1000-es sokkal ütősebb lehet.Pl. a Buell 1125R 160-nál még lazán egykerékre állt gázadásra. A GS is tudja a 160-at,de mégsem hasonlítanám össze a kettőt. A sebesség gyakorlatilag egy üres adat, pláne 200 felett. Sőt én inkább már azt nézem, hogy melyik az a motor, ami alacsonyabb sebességnél is örömfaktor, ahol a legtöbbet használom és nem kell 2 kilóval mennem, hogy ne unatkozzak rajta. Pl. Az Fz6-ot ezért adtam el. Pedig van ilyen motor. Pl. a csepptankos Jawan annyi az adrenalin 70-nél mint a GS500-on 140-nél és tulajdonképpen az adrenalin a lényeg és nem a sebesség. Továbbá ez stresszmentes, nem kell parázni traffitól, zakózástól, nem kell outsiderkedned, amikor egy kicsit, magadat is megveted mások és magad veszélyeztetéséért stb. Ezek a tényezők összességében ronthatják a hangulatodat. Legalább is az enyémet rontották. Szóval nem vagyok sportmotorpárti, amelyikkel kínszenvedés lassan menni. Vagy például legalább olyan fontos, hogy 130-140-ig egy szerpentinen, hogy vizsgázik a futóműve. Szóval sztem a végsebességnél sokkal fontosabb paraméterek is vannak.
Kicsit hosszúra sikeredett.
Ja-ja, linkelhetnél egy útitervet...
És merre akarsz menni?
Esetleg így rövidebb kicsit, és leveles rész sem marad sok benne (diósjenő-kemence között erdei aszfaltos úton megyünk, csak nincs a google mapban! )
Te ültél már rajta?

Olvastam, hogy a Kawások is szoktak nyílt napozni, de előregisztráció van, és általában már korán elkelnek a helyek...
Majd ha megöregedtem,meggazdagodtam és már tudok motort vezetni bepróbálom az 1050-et.Meg egy modellalkatú szőkét.
Ettől nagyon undorodnál?: okt 23

Rövidítgetni lehet, de szerintem nem érdemes... Ha nagyon parás vagy a levelek miatt, majd lassítunk...
Pár óra motorozással,már éreznéd a különbségeket,persze ez mennyire ár-érték arányos,az egyéni megítélés kérdése.