Este otthon még átgondolom, a 3-mas bazi unalmas... Rétság-B.gyarmat felé kerülhetnénk, pl Esztergom-Letkés-Vác(érintve csak)-Szendehely-B.gyarmat, utána meg be abba a körbe amit írtál...
Szerdán én is megyek valamerre, csak reggel megyek haza a melóból
1. 10-11 óra indulás
2. Kopott öreg gumik+félig elfolyt telóolaj miatt szines falevél nézegetős tempó sűrű megállással.
3. a megtett kilométerek száma 300 alatt.
Összegzés: Lehet egyedül megyek?
Kár, hogy ilyen hosszút tervezel, Anitának melóznia kell menni délután így csak egy rövidre fussa motorhoz szoktatás címén, mert ugye vett magának egy motort.
A Béka nem a Busából készült, egy évvel hamarabb volt benne az a blokk mint az új Busában. A Béka amúgy igen jó mivel a súlyát nem növelték az egekig mint a hasonló gépekét, A méretéhez és erejéhez képest "mindössze" 232kg mint a nagy Bandit.....csak hát a futó mű áés motor más.
Mi Dkő-M0 felől jövünk, ezért gondoltam hogy Kistarcsa előtt lenne a találka, vagy M0 felhasjtó előtt valahol. Erre az útvonalra gondoltam. Mónival, Tybvel, meg Perikkel bejártuk és nagyon állat. A múltkorihoz képest finomítottam rajta így Salgótarjánt teljesen elkerüli.
Ebben a verzióban nem marad ki Cere, Mátrafüred-Mátraáza sem, és benne van a teljes 25-ös út, ami kötelező.
G-nél majd eldöntjük hogy kemények vagyunk és Lillafüreden kajálnánk, vagy pubik és elindulunk visszafelé Mátraháza irányába, esetleg Egerben valahol.
Lovi81, nekünk szerdán jó a Mátra!
Mindjárt teszek javaslatot az útvonalra. (és meg is indokolom mit miért )
Inkább 500 körüli legyen mint 600 feletti.
Most hogy zártszelvény vagy kör keresztmetszet az irreleváns.
A bölcsővázas régi konstrukciók nem olyan merevek.
Ezért lett kitalálva a sokféle alu híd meg deltabox meg fene tudja mi.
..amúgy egy klingerit lap 1200 ft...a lyukak 6-os lyukasztóval műkszenek..