Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

klingerit...de ha papírból csinálod...pasztával az is működik..
..amúgy egy klingerit lap 1200 ft...a lyukak 6-os lyukasztóval műkszenek..
Azt megtudja nekem valaki mondani hogy a balos dekni alatt a tömítés klingerit vagy csak sima papír?
Sajna az enyémen olyan kemény volt mint a beton.
Ez egy jó kis karika.
Betársulok
Igazad volt a generátor olajban fut. Levettem a deknit, a papírtömítés fosta el magát.
Mer rétság az nem mi?
Valamerre én is mennék(megyek), de lesz némi elfoglaltságom is, de még nem tudom mikor szabadulok
Ok, átgondolom holnapig mégegyszer.
Te jártál már Balassa-Szécsény_Salgó vonalon? Az sem egy kalandtúra, úgy tudom, de kiötlök valamit.
Este otthon még átgondolom, a 3-mas bazi unalmas... Rétság-B.gyarmat felé kerülhetnénk, pl Esztergom-Letkés-Vác(érintve csak)-Szendehely-B.gyarmat, utána meg be abba a körbe amit írtál...
Ne viccelj, nekünk így is min. 570 lesz, plusz 80 ha Lillafüred!
XJ400? Megbízhatók azok? Horvátországot fogja bírni?
Mondjuk 180 e-ért még GS-t sem kapott volna.
Ez még 400 sincs...
Szerdán én is megyek valamerre, csak reggel megyek haza a melóból
1. 10-11 óra indulás
2. Kopott öreg gumik+félig elfolyt telóolaj miatt szines falevél nézegetős tempó sűrű megállással.
3. a megtett kilométerek száma 300 alatt.
Összegzés: Lehet egyedül megyek?
Nem, az SV topicban írtam róla, lehet, hogy Zámoly lesz a végcél.
Majd mentek Zámoly felé egy karikát.

Milyet vett? Csaknem ő is egy Hornetet.
Majd legyorsulja a pasiát.
Kár, hogy ilyen hosszút tervezel, Anitának melóznia kell menni délután így csak egy rövidre fussa motorhoz szoktatás címén, mert ugye vett magának egy motort.
A Béka nem a Busából készült, egy évvel hamarabb volt benne az a blokk mint az új Busában. A Béka amúgy igen jó mivel a súlyát nem növelték az egekig mint a hasonló gépekét, A méretéhez és erejéhez képest "mindössze" 232kg mint a nagy Bandit.....csak hát a futó mű áés motor más.
Mi Dkő-M0 felől jövünk, ezért gondoltam hogy Kistarcsa előtt lenne a találka, vagy M0 felhasjtó előtt valahol.
Erre az útvonalra gondoltam. Mónival, Tybvel, meg Perikkel bejártuk és nagyon állat. A múltkorihoz képest finomítottam rajta így Salgótarjánt teljesen elkerüli.
Ebben a verzióban nem marad ki Cere, Mátrafüred-Mátraáza sem, és benne van a teljes 25-ös út, ami kötelező.
G-nél majd eldöntjük hogy kemények vagyunk és Lillafüreden kajálnánk, vagy pubik és elindulunk visszafelé Mátraháza irányába, esetleg Egerben valahol.

Mit szólsz?
Én csődbe megyek szerdán Jössz?
Lovi81, nekünk szerdán jó a Mátra!
Mindjárt teszek javaslatot az útvonalra. (és meg is indokolom mit miért )
Inkább 500 körüli legyen mint 600 feletti.
Szabad vagyok szerdán!
Ki, hova, merre?
Most hogy zártszelvény vagy kör keresztmetszet az irreleváns.
A bölcsővázas régi konstrukciók nem olyan merevek.
Ezért lett kitalálva a sokféle alu híd meg deltabox meg fene tudja mi.
A GS-nek nem kell ehhez csőváz
Viszont nyeklik-nyaklik.Mint a kígyó.