306,307,308?
A tanklock-os cucc lenyeges vasarlasi kriteriuma az hogy feotedd es kiprobald.
Magnesesnel lehet ide-oda picit tologatni.
Ezeknel max ot-hat centi.
Még nincs egy hete hogy körbetapogattam egy 800XC-t... bámulatos milyen kompakt kis gép. Az árán kívül viszont kár hogy egy kissé csicsás a cucc.. valahogy nem barátkozott meg vele a szemem.
A kínálattal tisztában vagyok, kb. 4 éve néztem ki a GSX-F-et, igaz, úgy 1,5 évvel ezelőttig még csak a nagyban gondolkodtam, de biztos voltam benne, hogy kell nekem! Szerelem első látásra... Ha nem b@sztatnak itt páran, hogy csak próbaút után döntsek véglegesen, akkor kb 1 évvel korábban megveszem a nagyot, de szerencsére hallgattam az okos szóra és ment a próbaút, nem bántam meg
Volt ez a sportmotor szerkesztői melóhirdetés, és elgondolkodtatott mennyire hiányos a tudásom. Még mielőtt megkérded, nem, nem pályáztam meg, csak ezt a hiányosságot próbálom pótolni nyilván azokra a modellekre leszűkítve, amik legalább egy kicsit nekem is tetszenének. Ugyanezért igyekszem kialakítani valami értelmes érvelési alapot bizonyos tulajdonságok és nem egyes márkák mellett. Ha meglesz a prioritási alap, fel lehet állítani rangsort is, persze azt is többtényezős értékelés alapján, de normálisan, a kereskedelmi húzásokat mellőzve, ész érvek alapján...
A közutakhoz elég gyors, sőt, talán gyorsabb is, mint kellene, emellett a nyomatéka is nagyon frankó... Bár nekem csak a GS-el van annyi tapasztalatom, hogy magabiztos összehasonlító véleményt mondjak, mégis azt mondom, hogy ez az optimum.
Nem emeli fel azonnal az elejét minden egyes gázfröccsnél, de fel lehet emelni, ha úgy akarja az ember. Erős hogy kihúzzon a kanyarból, vagy hogy tartani tudja a tempót a sportgépekkel (ma is utassal teszteltem sikeresen ), ugyanakkor nem pörög túl a hátulja még túlfújva sem, így megmarad a biztonság is...
A váz és a futómű stabilitásáról már nem is beszélek, mert megint elkezdenék ömlengeni, de a lényeg, hogy úgy érzem, nagyon meg sikerült találnom amit kerestem
Van egy minimális teljesítmény ami ahhoz kell hogy lehessen haladni..(személyiségfüggő), ha az megvan onnantól kezdve már nem kell agyalni, az a jobb amelyiknek több a nyomatéka és lehetőség szerint végig több, nem csak csúcsra járatva.
Nekem bejött.
Pont egy olyan V2-est szeretnél, ami könnyű, megbízható és (viszonylag) takarékos. De ilyen nincs. Az sv1000 áll a legközelebb ehhez de annak elég nagy az étvágy, és a tankja sem túl nagy. Ezért kicsi a hatótávolsága. 200 km-enként kell egy kút.
Szerintem a kanyarvadászathoz pont nagy nyomaték kell és nem kell akkora teljesítmény. Így kanyarból gyorsabban ki tudsz gyorsítani. Ugyanakkor nem kell célegyenesben előzni, vagy védeni a pozíciót nagy sebességgel. Ebből is látszik hogy országúti kanyargáshoz nem teljesítmény kell, hanem nyomaték. Teljesítmény a sportmotoroknak kell, amik meg pályára valók. de olyan ku.va szépek hogy kell egy.
Egyébként az elődjének tekinthető BT1100 Bulldog az például ott mozog a látóterem szélén. Ugyan csak hatvan pár lóerő meg a végsebessége is jócskán elmarad a 200-tól. De így látatlanban úgy gondolom, hogy az a motor használható, mert nyomatéka van bőven.. ezért gondolom jó kis megindulásokat tud 70-120 között, viszont mégse késztetne feszt arra hogy a jóerkölcs határába ütköző sebességekre ragadtassam magam. Mindemellett még szép is.
A tanklock-os cucc lenyeges vasarlasi kriteriuma az hogy feotedd es kiprobald.
Magnesesnel lehet ide-oda picit tologatni.
Ezeknel max ot-hat centi.
A duplakereklámpás meg a klasszikus vonalat képviselő Triumphok tetszenek... a többi küllemre annyira nem jön be. Meg a Daytona is jól néz ki.
Volt ez a sportmotor szerkesztői melóhirdetés, és elgondolkodtatott mennyire hiányos a tudásom. Még mielőtt megkérded, nem, nem pályáztam meg, csak ezt a hiányosságot próbálom pótolni nyilván azokra a modellekre leszűkítve, amik legalább egy kicsit nekem is tetszenének. Ugyanezért igyekszem kialakítani valami értelmes érvelési alapot bizonyos tulajdonságok és nem egyes márkák mellett. Ha meglesz a prioritási alap, fel lehet állítani rangsort is, persze azt is többtényezős értékelés alapján, de normálisan, a kereskedelmi húzásokat mellőzve, ész érvek alapján...
Az Explorerek között mi a különbség?
Lásd: sima/spoke/xc
A közutakhoz elég gyors, sőt, talán gyorsabb is, mint kellene, emellett a nyomatéka is nagyon frankó... Bár nekem csak a GS-el van annyi tapasztalatom, hogy magabiztos összehasonlító véleményt mondjak, mégis azt mondom, hogy ez az optimum.
Nem emeli fel azonnal az elejét minden egyes gázfröccsnél, de fel lehet emelni, ha úgy akarja az ember. Erős hogy kihúzzon a kanyarból, vagy hogy tartani tudja a tempót a sportgépekkel (ma is utassal teszteltem sikeresen ), ugyanakkor nem pörög túl a hátulja még túlfújva sem, így megmarad a biztonság is...
A váz és a futómű stabilitásáról már nem is beszélek, mert megint elkezdenék ömlengeni, de a lényeg, hogy úgy érzem, nagyon meg sikerült találnom amit kerestem
Persze ez is olyan, hogy egyik sem jó a másik nélkül, és akkor már megint az arányoknál tartok...
Gondolom ezért vesznek (mármint akik) Busát az emberek, mert abban mindkettő van bőven, így nem kell agyalni ilyesmin...
Na ezt már össze lehetne hasonlítani az enyémmel
Pont egy olyan V2-est szeretnél, ami könnyű, megbízható és (viszonylag) takarékos. De ilyen nincs. Az sv1000 áll a legközelebb ehhez de annak elég nagy az étvágy, és a tankja sem túl nagy. Ezért kicsi a hatótávolsága. 200 km-enként kell egy kút.