Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thx!
Ez nem túragumi elöl, hanem valami puhább.
Amikor én mentem vele utassal, akkor mindennel együtt kb. 180 kiló súly volt a motoron, így 200 körül már nem annyira lelkesedett a dolgokért. 205-öt mentem vele így, de nem is akartam tovább forszírozni, hogy tud-e többet. Egyedül 210-nél még nem nagyon ellenkezett. Amúgy kb. 150-ig utassal se megy másképp, mint utas nélkül.
Optimális fordulatszám: amit a helyzet megkíván. Előzéseknél szoktam csak 8-9ezerig elforgatni, ha melegszik a helyzet, amúgy 6-7ezernél tovább totál felesleges. Kanyargáshoz meg bőven jó a középtartomány neki, a nyomaték miatt 3-4ezertől már teljesen jól húz.
Rutinból adódó tipp csak annyi, hogy kár pörgetni, hiába sor4, jól elvan alulról nyomatékból is magasabb sebességfokozatban. 3ezer alatt viszont ne használd 1es-2est leszámítva, mert a váltónak nem tesz jót, hiába elmenne még alacsonyabb fordulaton is.
Szerintem nem kizárt, hogy annyi van benne.
Előre BT011, hátra BT020 kerül gyárilag. A DOT számok amúgy is elárulják, hogy gyári-e a gumi rajta vagy sem. Sok szart nem érnek egyébként, én is alig várom, hogy végre elkopjanak.
Pontosan ugyanazt kell nézni rajta, mint bármelyik másik motoron. Idomok, futómű, kompresszió... Szerintem ez már sokszor ki lett itt tárgyalva.
A GSXF tiltása 12500-nál van, ennek a 2/3-a 8-9000 között van, amin most én is használom, ezen a fordulaton meg utassal már 175-öt megy.

Ha tényleg úgy van, ahogy írtad, és "csak" 150-el mentél, simán kellett volna bírja tartani a lépést. Szerintem inkább a kettőtök motorozási stílusa közötti különbségből adódott a lemaradás, nem a motoréból...
Én se lepődtem meg, csak látszódott rajta hogy többet is lazán el lehet viselni dinamikából, mint amit egy ilyen kategóriájú gép tud, utassal súlyosbítva.

Ha sokat mennék utassal.. pontosabban ha szempont lenne az hogy hogy viselkedik a motor utassal és csomagokkal is, teljesen biztos hogy nem nézelődnék 1000 köbcenti alatt. Szóval csak arra akartam rávilágítani, hogy egyáltalán nem elképzelhetetlen az a szitu, amikor már valaki kismértékben, de alulmotorizáltnak érezhet egy ilyen gépet. Most függetlenül attól hogy kanyarban mit tud az adott gép és pilóta...
Nem életszerű úgy szambázni 80-150 között a kétsávos 6-oson kocsisorokat előzgetve, hogy 2-3-4 üveghangig pörgetve ami a csövön kifér. Sokkal életszerűbb napi használati mód a fordulatszám kétharmadáig elpörgetem, elváltok stílus.. és a 60-nál visszapakolni 2-3ba se képezi szerintem a napi rutin részét.

Szerintem egy motor olyan erős utcán amennyit tud a fordulatszáma kétharmadáig, a többi csak a ráadás.
Egyáltalán nem nyomatékszegény a kis Bandit, ebből a szempontból sokkal jobb mint a többi 600-as. Persze nyilván jobban kell forgatni mint a 900-as Diversiont, de ez nem is feltétlenül baj, mert elforgatni egy motort mindig sportos élmény. Többek között ezért nem szerettem a nagy Banditot, valahogy úgy van hangolva, hogy mindig inkább alacsony fordulaton mész vele.
Nem lepődök meg, hogy lépést tudott tartani Dipshittel. Egy 80Le körüli motor hétköznapi körülmények között, akár egy Hayabusaval is lépést tud tartani, talán még egy GS500 is.
Ez nem releváns, mondom én hogy béna volta a pilóta...

Ha már 2-3-tól végigpörgeti, váltásnál 1000-2000-nél többet nem nagyon esik vissza a fordulat, szóval lehet hogy 7000-nél tudja azt, amit a tiéd 3000-nél, de tudja! Magyarul ha úgy használja, ahogy kell, akkor tarthatta volna Veled a tempót...

Ez az effekt amúgy a GS-nél is megvan. Bejáratás miegymás után bennem maradt nagyon az az 5-6000 fordulatos pörgetés, persze nem is ment annyira... Elkezdtem panaszkodni kicsit havernak, akinek szintén volt pár GS-es ismerőse (akkor még nem fórumoztam) és ez alapján javasolta, hogy kezdjem tovább pörgetni, 7-8000-nél érzi jól magát, megy az, csak higgyem el! És lám így is lett...
Volt már, hogy kevésnek érezted?
Ugye, hogy nem? Nem azt mondom, hogy ne vegyél nagyobbat, nyilván a nagyobb gép tudja a kisebb teljesítményét (bár ez sem mindig törvényszerű), csak arról beszélek, hogy nem indulok el kamionnal mindössze 1 rkl-nyi motyóért... Tecccik érteni?!
Nem azt mondom, hogy gyenge vagy jártányi ereje sincs... de megérzi az utast az biztos. Mint ahogy a 750-es GSXR is megérzi, legalábbis az amelyiket egyszer utolértem.. mert egyáltalán nem tudott ellépni az üres Divi elöl a 90-180 közötti tartományban. Mondjuk az szép teljesítmény hogy utassal tudta mindezt.. Meg kb az összes motor megérzi, csak az nem mindegy hogy ez a dinamikában mit jelent. Ez a 650-es géposztály simán lehet elég hosszútávon is, de azon se csodálkozok ha valaki 1-3 szezon után felfelé menekül tőle..

A nyomatékszegény az pedig relatív... nekem már 3000-res fordulaton van annyi nyomatékom mint amennyi a 650-esnek van 7900-on. Szóval innentől kezdve szerintem nem csoda ha jobban tudtam én gyorsítgatni, meg előzgetni.
Tuti béna volt a pilóta...

Majd alkalmasint gyere el egy "ataaa túrára"! Megpróbáljuk lecsalni Widit, Periket is, hogy legyen jobban összehasonlítási alap... Nagy a p.fám, mert alattam eddig még nem volt nyomatékszegény a masina

Itt egy szerintem Honda fan-ok (lásd fotón a teszter Karasnás ruháját) által írt cikk is. Érdemes elolvasni, bár szerintem indokolatlanul fikázós, viszont a végén az OLVASÓ VÉLEMÉNYE részben írtak nagyon megérik végigrágni azt a pár sort!

ataaa: ebben a cikkben a gumikérdésre, fogyasztásra és a tényleg gyakorlatias használatból eredő kérdésekre is választ kapsz! OLVASS!

tesztmotor.hu cikk
Biztos csak leélte a nagy ingázásban
Miért szar a punto?
Pénteken délután Rácalmás-Dunaföldvár között volt szerencsém párban motorozni egy vélhetően 650-es Bandittal (tükörben láttam, a köbcentit meg csak sejtem a dinamikából), de meg tudom érteni ha valaki erősebb motorra váltana róla.
Ugyan ő utassal volt, én meg nem siettem (120-140 /néha-néha 150/ között előzgettem a kocsikat. Valószerűtlenül nagy forgalom volt)..de hiába igyekezett tartani a lépést, azért jól látható volt a nyomatékbeli különbség a két motor között. Pedig én nem is forgattam agyon a Divit.. csak olyan 5-6 ezer között váltogattam el a fokozatokat, 100 fölött meg lazán nyomatékból gyorsítottam ki. Mondjuk ennek ellenére pozitívan csalódtam, mert összességében azért egész használhatóan gyorsult az a motor is (bár biztos jobban kellett pörgetnie mint nekem)
Mostakkor adjam el az enyemet?
Nagyobb.
Való igaz, nem arra van, de attól még vannak elvetemültek, akik bepróbálják: motorinfo cikk

Ataaa, a galériát is érdemes megnézegetni, van pár jó fotó róla...

Ahogy korábban is mondtam, mindazzal a plusszal rendelkezik, amit a GS-ből hiányoltam Szerintem úgy, ahogy a GS-t ezt is "meg lehet tanítani" olyan dolgokra, amire állítólag nem is való és továbbra is azt gondolom, hogy közúton ennél nagyobb gép kihasználhatatlan fölösleges kockázatvállalás nélkül

Amint elkezdek nyafogni valami miatt, és rávetemedem a következő kiszemelésére, azonnal szóljatok rám!
Mondjuk nekem sem találtak megfelelőt, de... "a hiba az Én készülékemben van"
Hát nem figyelsz?

Mondom, hogy utassal voltam én is! Ezek szerint utassal 200 a max? Vagy tud többet is?

Tudnál esetleg adni rutinból adódó tippeket?
- optimális fordulatszám a váltáshoz
- kanyarvadász seb-i fokozat
- egyéb GSXF specifikus trükkök?!

Ma (utassal) 3-4 között kanyarogtunk, 5-6 a TT és 2-ben mentem a kocsisor között befelé a szentendrein...

A bejáratás miatt igyekeztem kipörgetni (9000-ig) majd minden fokozatot, de persze volt hogy jóval előbb váltottam. Nehéz észrevenni, hogy hamar 100 fölött gurul az ember, annyira jó a szélvédelem és a futómű
Az elég hurka egy túraguminak.
Akkor lehet ebben is annyi van mint írnak?
A gyári gumi van rajta egyébként? Nem tudom mivel hozzák ki őket.
Miket kell átnézni szervizbe, és mennyibe van egy ilyen átvizsgálás?
10300.
Mennyit futott?
El kell menni meg kell nézni. Ha első blikkre rendben van, irány egy szerviz és aprólékosan átnézetni.
Az enyém se néz ki sokkal különbül.