Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglátom hogy leszek, és mit mond csajom. Ideális teszt lenne a popsijának ez a pár 100km, viszont lehet várni kellene ránk, úgy 100-anként kötelező megállója van!

A tempó most már nem gond, 9000-ig pörgethetem, érzem is ahogy kell, meglátjuk...
A most komolyan nem jössz mellé nem örvendő smájlit akartam, hanem valami ilyesmit.
Most komolyan nem jössz?
Panoráma ...ok, lassítunk.
Utána már jó volt, de az a szakasz borzalom... Mikor beértek a városba érdemes lassabban menni, nagyon szép a panoráma...
Akkor a hülye tervező tréfált meg.
Komlón keresztül akartam, ott még városon belül is vannak jó kanyarok.
Na jó, de így is max 2-3 km-en szar, ott meg tempósan kell menni és átrepülsz a kátyúk felett.
..hogy a viharba ne lennek.....tabletrol forumozni...ehhhh
Nem így volt! Nekem ezt linkelted!
Lovi81, te biztos ezen a szakaszon mentél be Komlóra? Én ezt mutattam neked, és a streetviwon tiszta jó az aszfalt, te meg azt mondtad hogy kiköpted a fogaidat, meg szidtál mint a bokrot.
Hétvégén így kéne lejönni a 6-osról, és akkor nem marad ki a Komló-Mánfa zsírkirály szakasz sem!
Latom...a forumos kozosseg kezelese is idegen,,,de sebaj....Megszoksz,megszoksz
Csak tippként mondom, 3 szót üss be google-ba és máris rengeteg találatot kapsz: "motor benzinszűrő ár"

Kipróbáltam, ez tényleg működik!
Arra utal "morgó" , hogy mielőtt kérdezel illik rákeresni akár itt fórumon a keresőbe beírva, vagy a google-n. Ha így sem találod, akkor illik kérdezni. Hidd el nem taplósák, csak hetente teszik fel ua-t a kérdést az új tulajok keresés nélkül és ilyenkor néhányunknál gurul a gyógyszer...
Cosszozz telen.
Nem tervezek cserét egyenlőre,de nálam is a használt játszik és nem sportmotor lesz,inkább vmi hosszú rúgóúttal rendelkező........enyhe Dipshit fóbiám van,képes vagyok bármilyen minőségű útra bemenni,ha nem üt fel a teló,akkor még élvezem is!
Morcos vagy?
Boccs, 2012-ben ültem fel két kerékre, és 1 hete ülök GS500-on, ergo nagyobb motoron mint 50cm3. Nekem még minden idegen.
Az AKMT oldalt biztosan javasoltuk..az ovisok is utaljak a lusta,tehetetlen ..magukat felnottnek mondo arcokat.
Egyértelműen.

Infantilisek ezek mind.Én meg koravén.

Amúgy egy sima plusz párszáz forintos szűrő a benyacsőbe a tank-karbi közé.

Viszont cseszheted ha a rozsdát nem kezeled mert eltömi secperc alatt.
Ti is egy érdekes társaság vagytok, néha óvoda szint a korotok ellenére.
Nem.
Én angolosan nyomkodom össze-vissza és majd kisül valami.

Amúgy van használati kézikönyvem.


Olaszul.


Ilyenek vannak a futóműállításnál hogyaszongya:

Regolatore precario molla

Regolatore forza di smorzamento compressione

Regolatore dello smorzamento dell'estensione.

Kitörik a nyelvem mire begépelem a guglifordítóba.
Szerintem benne vagyok!
Nekem is ez lesz a tavaszi elfoglaltság.Ha sikerül kiigazítani a zsugorodott matricát amit egy elbaxott dekorossal csináltattam.
GSXF-nél a következőképp tudod beállítani (az angolok nem tudom ugyanígy gondolkodnak-e):

1. Lenyomod a SEL gombot (nem engeded föl) és közben ráadod a gyújtást (nem kell beindítani). Minimum 2mp-ig tartsd a gombot lenyomva
2. A SEL gomb újboli 1x-i lenyomásával megjelenik a fényerőbeállítási lehetőség.
3. Nyomd le újból 1x a SEL gombot és máris a fordulatszámot tudod állítani az ADJ gombbal...

6-10e között 500-anként, 10-12,5e között 250-enként lépdel.

4. Nyomd le újból a SEL gombot a beállítás mentéséhez, és kész is...

Majd ezután csavard rongyba, és dobd be pár órára egy betonkeverőbe.
Szórj bele 2-300 6-8-as anyát és riszáld úgyis-ugyis.