Meglátom hogy leszek, és mit mond csajom. Ideális teszt lenne a popsijának ez a pár 100km, viszont lehet várni kellene ránk, úgy 100-anként kötelező megállója van!
A tempó most már nem gond, 9000-ig pörgethetem, érzem is ahogy kell, meglátjuk...
Akkor a hülye tervező tréfált meg.
Komlón keresztül akartam, ott még városon belül is vannak jó kanyarok.
Na jó, de így is max 2-3 km-en szar, ott meg tempósan kell menni és átrepülsz a kátyúk felett.
Lovi81, te biztos ezen a szakaszon mentél be Komlóra? Én ezt mutattam neked, és a streetviwon tiszta jó az aszfalt, te meg azt mondtad hogy kiköpted a fogaidat, meg szidtál mint a bokrot.
Hétvégén így kéne lejönni a 6-osról, és akkor nem marad ki a Komló-Mánfa zsírkirály szakasz sem!
Arra utal "morgó" , hogy mielőtt kérdezel illik rákeresni akár itt fórumon a keresőbe beírva, vagy a google-n. Ha így sem találod, akkor illik kérdezni. Hidd el nem taplósák, csak hetente teszik fel ua-t a kérdést az új tulajok keresés nélkül és ilyenkor néhányunknál gurul a gyógyszer...
Nem tervezek cserét egyenlőre,de nálam is a használt játszik és nem sportmotor lesz,inkább vmi hosszú rúgóúttal rendelkező........enyhe Dipshit fóbiám van,képes vagyok bármilyen minőségű útra bemenni,ha nem üt fel a teló,akkor még élvezem is!
GSXF-nél a következőképp tudod beállítani (az angolok nem tudom ugyanígy gondolkodnak-e):
1. Lenyomod a SEL gombot (nem engeded föl) és közben ráadod a gyújtást (nem kell beindítani). Minimum 2mp-ig tartsd a gombot lenyomva
2. A SEL gomb újboli 1x-i lenyomásával megjelenik a fényerőbeállítási lehetőség.
3. Nyomd le újból 1x a SEL gombot és máris a fordulatszámot tudod állítani az ADJ gombbal...
6-10e között 500-anként, 10-12,5e között 250-enként lépdel.
4. Nyomd le újból a SEL gombot a beállítás mentéséhez, és kész is...
A tempó most már nem gond, 9000-ig pörgethetem, érzem is ahogy kell, meglátjuk...