Engem idegesít a váltófény.
Talán mer eccer elállítottam és 9500-nál kezdi...........asszem a régebbi setup 10k-jánál lejjebb és máshogy jönnek a ledsor fényei is.
Így már emlékszem!
Egyébként lehet benne valami. Minden benzinmotornál az üzemszerű használat az, ha lendületesen felpörgeted, és úgy váltogatsz fel. Terhelni a dízel gépeket lehet alacsony fordulaton.
De mivel embertelen távokat mész minden hétvégén így tényleg a gsx650f a józan választás.
Mind üléskényelem mindt teljesítmény/futóm/pakolhatóság/kanyarképesség miatti kompromisszum miatt.
A jó motor nem 1-2 dologban kiemelkedő hanem mindenben jó egy szinten.Tehát kiegyenlíti egymást.
Cseszheted azt ami álomként kanyarodik ha leszakad a derekad és elmacskásodik a térded mire eléred a kanyarkombinációk tengerét és nem tudod élvezni.
Vagy mire odaérsz a kockára kopott gumid miatt beesel minden kanyarba és nem élvezed.
Olyan mint az enyém.Nem a legerősebb,nem a legjobban pakolható,nem is a leggyorsabb de annyira élvezem a vele való meneteket hogy titta rossinak gondolom magam holott a kósza MZ-sek is kikerülnek.
Amikor GS-t nézegettem, akkor is mondtak olyanokat, hogy az nem motor, csajoknak való, max tanpályán a bóják között használható... Aztán már negyedik éve nyüstölöm, és egész sportosan is lehet vele kanyarogni. Gondolom GSXF-el még inkább.
Már annak is örülni kell, ha mindenféle bontás nélkül elmegy annyit. Utána legalább egy gyűrűzés biztos, hogy kell neki, de a csapágyaknak is kb. itt lehet a vége.
Igazából nekem a jobb tippem egy gsr 750 lenne de olyan szánalmas fékeket raktak rá butított telókkal hogy olcsóbban kéne venni és picit pimpelni rajta.
Csak sok.
Egy dízel kombival jobban járna.
A motor mellé.
Szerintem jövőre meglesz a 150.
Talán mer eccer elállítottam és 9500-nál kezdi...........asszem a régebbi setup 10k-jánál lejjebb és máshogy jönnek a ledsor fényei is.
Valahogy vissza kéne állítanom.
Kezdem megszeretni, mert annyira élvezem a gépet, hogy a villogó fény nélkül nem is kapcsolnék, hogy itt az ideje váltani...
Őrjítően jó a hangja, a többiről már nem is beszélve...
Ez sokat dob a kezelhetőségen.
Egyébként lehet benne valami. Minden benzinmotornál az üzemszerű használat az, ha lendületesen felpörgeted, és úgy váltogatsz fel. Terhelni a dízel gépeket lehet alacsony fordulaton.
De mivel embertelen távokat mész minden hétvégén így tényleg a gsx650f a józan választás.
Mind üléskényelem mindt teljesítmény/futóm/pakolhatóság/kanyarképesség miatti kompromisszum miatt.
A jó motor nem 1-2 dologban kiemelkedő hanem mindenben jó egy szinten.Tehát kiegyenlíti egymást.
Cseszheted azt ami álomként kanyarodik ha leszakad a derekad és elmacskásodik a térded mire eléred a kanyarkombinációk tengerét és nem tudod élvezni.
Vagy mire odaérsz a kockára kopott gumid miatt beesel minden kanyarba és nem élvezed.
Olyan mint az enyém.Nem a legerősebb,nem a legjobban pakolható,nem is a leggyorsabb de annyira élvezem a vele való meneteket hogy titta rossinak gondolom magam holott a kósza MZ-sek is kikerülnek.