Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na meg ha használod 10 évig és belecsavarsz 150ezret, akkor minden más is elöregszik annyira, hogy a komplett motor megérik a cserére.
Linkelnétek GS500-hoz való üzemanyagszűrőt? Van egy kicsi rozsda a tankban.
Nem mondtam hogy irígylem.
Csak sok.
Egy dízel kombival jobban járna.
A motor mellé.
Mecsekburgeres lesz vasárnap.
Végül is ha belegondol az ember, az tényleg 10-12 év. Az alatt meg úgyis elkezd szemezgetni másfelé.
Hetvegen jo ido lesz.....esetleg kanyargas?
Kb dupla annyit megy mint te... mondjuk ne irigyeld tőle, mert ahogy olvasom a nagy része messze nem örömmotorozás.
Csak tippeltem.Ez is embertelen sok.az én 2 év 20e-remhez képest.
Szerintem jövőre meglesz a 150.
Azért ez a mennyiség még neked is 10 év...
Legutóbb még csak 120-nál járt, ha jól emlékszem.
Engem idegesít a váltófény.
Talán mer eccer elállítottam és 9500-nál kezdi...........asszem a régebbi setup 10k-jánál lejjebb és máshogy jönnek a ledsor fényei is.

Valahogy vissza kéne állítanom.
Jól beszélsz, és gondolom emiatt is tették bele a váltófényt...

Kezdem megszeretni, mert annyira élvezem a gépet, hogy a villogó fény nélkül nem is kapcsolnék, hogy itt az ideje váltani...

Őrjítően jó a hangja, a többiről már nem is beszélve...
A györgy koma asszem lassan túl van a 150k-n és jól van.
Öreg hiba.
Én meg főleg nem!
20x.
szomorú
Hát ezerszer nem inkább csak 2x.Viszont szerintem a váza merevebb.Nem nyaklik-nyeklik.
Ez sokat dob a kezelhetőségen.
Így már emlékszem!
Egyébként lehet benne valami. Minden benzinmotornál az üzemszerű használat az, ha lendületesen felpörgeted, és úgy váltogatsz fel. Terhelni a dízel gépeket lehet alacsony fordulaton.
Igazából a kanyarvadász része miatt gxxer lenne

De mivel embertelen távokat mész minden hétvégén így tényleg a gsx650f a józan választás.

Mind üléskényelem mindt teljesítmény/futóm/pakolhatóság/kanyarképesség miatti kompromisszum miatt.

A jó motor nem 1-2 dologban kiemelkedő hanem mindenben jó egy szinten.Tehát kiegyenlíti egymást.

Cseszheted azt ami álomként kanyarodik ha leszakad a derekad és elmacskásodik a térded mire eléred a kanyarkombinációk tengerét és nem tudod élvezni.
Vagy mire odaérsz a kockára kopott gumid miatt beesel minden kanyarba és nem élvezed.

Olyan mint az enyém.Nem a legerősebb,nem a legjobban pakolható,nem is a leggyorsabb de annyira élvezem a vele való meneteket hogy titta rossinak gondolom magam holott a kósza MZ-sek is kikerülnek.
Persze. Ezerszer jobb a futóműve.
Amikor GS-t nézegettem, akkor is mondtak olyanokat, hogy az nem motor, csajoknak való, max tanpályán a bóják között használható... Aztán már negyedik éve nyüstölöm, és egész sportosan is lehet vele kanyarogni. Gondolom GSXF-el még inkább.
Nem mindenki naked-fan.
Már annak is örülni kell, ha mindenféle bontás nélkül elmegy annyit. Utána legalább egy gyűrűzés biztos, hogy kell neki, de a csapágyaknak is kb. itt lehet a vége.
Igazából nekem a jobb tippem egy gsr 750 lenne de olyan szánalmas fékeket raktak rá butított telókkal hogy olcsóbban kéne venni és picit pimpelni rajta.