Mert az Egyedi forgalombahelyezési eljárás ezt tartalmazza.NKH-nál.
27e valahányszáz forint.
Elsőnek ezzel kezded ha a papírok stimmelnek.
Tegyük fel átmegy.Innentől nem kell a motor fizikailag.
Akkor az NKH adatlappal és igazolással meg a külföldi papírokkal elmész illetékes vámhivatalba ott ha nincs VPID számod pár papír kitöltésével szer tehetsz rá ingyen csak legyen nálad az adókártya.
Tehát van számod bekérik a papírokat és mlyolnak egy sort majd határozatban kiadják a regadót.Ezt helyi bankban amit ők javasolnak befizeted vissza az igazolással az irodára és pici molyolás után megin kapsz egy végleges igazolást a regadó befizetéséről.
Nos az összes papírral és egy időközben beszerzett biztosítás igazolással okmányiroda a következő és ha szeretnek akkor 20 perc mulva pici pénz befizetése után tied a rendszám,forgalmi,törzskönyv.
De még nem 100-as....
3x próbáltam leszedni....
első: 19mb-nál leáll..
második 102mb-ál áll le
hamradik 148mb-nál áll le....
Amíg nem jön le az 541mb addig ne akarj sokat.
Szóval ez nem a TE / ÉN hibánk....hanem a szerverré...
Sajnos máshova nem tudok (szerintem) ekkora filet hirtelen feltölteni.
A Youtubra külön regelni kell, de mivel van benne zene, így a youtube letiltja (eddig 3 videót töröltek)
címről.
(ajánlatos itt most: jobb klikk - cél mentése más néven)
Ha nem jönne le, akkor a szerverrel van megint gond.
Hívtam a kapcsolattartót (Tomika). Náluk van gebasz, mert kaptam egy olyan ügyfelet, akiknél akkora adatforgalom van, hogy leállnak a szerverek a terhelésre. Ilyenkor kikapcs - és újraindul minden, ami nem 1 perc.
Először is, nem a Gixxernek lenne sok az évi 10-16ezer km, hanem neked. Kényelmetlen, 7 alatt nem is nagyon jársz el vele és a gumit is szereti enni. Ezek nem utcára-hosszú túrázásra kitalált motorok, hanem pályára.
A GSX650F és a Fazer nagyjából ugyanannyit eszik, kiindulva a közösen gurulós tapasztalatokból, persze nyilván a pilótától is nagyban függ.
Nekem a GS az elején beérte 4 literrel, pályán 130-140-nel 4,5. Egy 250-es chopperről ültem át, nyilván teljesen más világ volt, meg kellett szokni. Aztán ez szépen felkúszott 4,5-5 literre, nyilván én is máshogy vezettem és a motor is kopott valamennyit. Ezért is cseréltem le, mert már én is éreztem, hogy gyilkolom, kinőttem. 7-et viszont kizárólag a Hringen tudtam megetetni vele.
A GSXF-ből 4,3 volt a legkisebb fogyasztás, amit ki tudtam hozni, de ez sem volt pöcsölős tempó. Pályán 130-140-nél max 5-öt eszik, 2 személlyel és 3 dobozzal (kb. 200kg súly) 140-nél ha jól emlékszem 5,6-ot mértem. Ma délután még nézek egy fogyasztási adatot elég vegyes használattal (90% autópálya, amiben volt 130-as nyugi, 150-es tekerés és 2 személlyel 200-210-es örömködés), leírom ha hazaértem.
Egyre jobban tetszik nekem is GSXF650, ezért kíváncsi lennék a te véleményedre is. Már egy idelye GSXR-en agyalok, viszont én éves szinten 10-16 ezer km-t megyek, az meg sok lenne egy sportgépnek. Ezért gondoltam a burkolt banditra.
Havernak van egy eladó Fazere, amiről tudom hogy igen jó a fogyasztása. Kanyarvadász tempónál 4 és 5 liter között szokott enni.
Neked mennyit evett annó a GS és most mennyit eszik százon a GSXF?
Lovira nem hagatkozhatok, mert ő a GS-el is megetetett 7 litert ha akart.
ha szeretnek
27e valahányszáz forint.
Elsőnek ezzel kezded ha a papírok stimmelnek.
Tegyük fel átmegy.Innentől nem kell a motor fizikailag.
Akkor az NKH adatlappal és igazolással meg a külföldi papírokkal elmész illetékes vámhivatalba ott ha nincs VPID számod pár papír kitöltésével szer tehetsz rá ingyen csak legyen nálad az adókártya.
Tehát van számod bekérik a papírokat és mlyolnak egy sort majd határozatban kiadják a regadót.Ezt helyi bankban amit ők javasolnak befizeted vissza az igazolással az irodára és pici molyolás után megin kapsz egy végleges igazolást a regadó befizetéséről.
Nos az összes papírral és egy időközben beszerzett biztosítás igazolással okmányiroda a következő és ha szeretnek akkor 20 perc mulva pici pénz befizetése után tied a rendszám,forgalmi,törzskönyv.
(injekció hatás)
De akkor eredetvizsga hogy nincs?
Ha idehaza megveszem a mocidat akkor is kell.....vagy már nem?
De egyébként tgk-ra még regadó sincs.
Meg rákerült a gépre, és ott lett állítva minden - gondolom gyárira.
Alapban volt egy hibajelzés, ami nem akart eltűnni. Ezzel küzdött a szerelő a legtöbbet.
Gondolom a gép automatán csinál mindent.
3x próbáltam leszedni....
első: 19mb-nál leáll..
második 102mb-ál áll le
hamradik 148mb-nál áll le....
Amíg nem jön le az 541mb addig ne akarj sokat.
Szóval ez nem a TE / ÉN hibánk....hanem a szerverré...
Sajnos máshova nem tudok (szerintem) ekkora filet hirtelen feltölteni.
A Youtubra külön regelni kell, de mivel van benne zene, így a youtube letiltja (eddig 3 videót töröltek)
A szerverrel volt a gond.
Szóval a túra letölthető a:
http://www.akmt.hu/videok/2013...
címről.
(ajánlatos itt most: jobb klikk - cél mentése más néven)
Ha nem jönne le, akkor a szerverrel van megint gond.
Hívtam a kapcsolattartót (Tomika). Náluk van gebasz, mert kaptam egy olyan ügyfelet, akiknél akkora adatforgalom van, hogy leállnak a szerverek a terhelésre. Ilyenkor kikapcs - és újraindul minden, ami nem 1 perc.
Szóval ha nem menne, akkor próbálkozni kell
Csak, mert láttam Lovi látott most jó áron, akkor megnézem van-e még.
És ez a fogyi már a NAGY plexivel volt - írva azoknak, akik azt várták, hogy majd jól megnő a fogyim:-))))
Az évadzárón 182km-re 8,8L-ert tankoltam (4,83L/100km)
A nyári túrán is (autópályázva) olyan 5,1 volt a fogyi.....
Ha nincs beállítás?
alapban 6 körül.....pályán 7...
A GSX650F és a Fazer nagyjából ugyanannyit eszik, kiindulva a közösen gurulós tapasztalatokból, persze nyilván a pilótától is nagyban függ.
Nekem a GS az elején beérte 4 literrel, pályán 130-140-nel 4,5. Egy 250-es chopperről ültem át, nyilván teljesen más világ volt, meg kellett szokni. Aztán ez szépen felkúszott 4,5-5 literre, nyilván én is máshogy vezettem és a motor is kopott valamennyit. Ezért is cseréltem le, mert már én is éreztem, hogy gyilkolom, kinőttem. 7-et viszont kizárólag a Hringen tudtam megetetni vele.
A GSXF-ből 4,3 volt a legkisebb fogyasztás, amit ki tudtam hozni, de ez sem volt pöcsölős tempó. Pályán 130-140-nél max 5-öt eszik, 2 személlyel és 3 dobozzal (kb. 200kg súly) 140-nél ha jól emlékszem 5,6-ot mértem. Ma délután még nézek egy fogyasztási adatot elég vegyes használattal (90% autópálya, amiben volt 130-as nyugi, 150-es tekerés és 2 személlyel 200-210-es örömködés), leírom ha hazaértem.
Egyre jobban tetszik nekem is GSXF650, ezért kíváncsi lennék a te véleményedre is. Már egy idelye GSXR-en agyalok, viszont én éves szinten 10-16 ezer km-t megyek, az meg sok lenne egy sportgépnek. Ezért gondoltam a burkolt banditra.
Havernak van egy eladó Fazere, amiről tudom hogy igen jó a fogyasztása. Kanyarvadász tempónál 4 és 5 liter között szokott enni.
Neked mennyit evett annó a GS és most mennyit eszik százon a GSXF?
Lovira nem hagatkozhatok, mert ő a GS-el is megetetett 7 litert ha akart.
Mikor még kismotort kerestem akkor majdnem 125-ös pegaso lett belőle. De aztán MZ lett azt olcsóbb volt szerelni