Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttad volna hogy nézett rám a központiban a nyanya............minden voltam csak úr nem.

ha szeretnek
Mert az Egyedi forgalombahelyezési eljárás ezt tartalmazza.NKH-nál.
27e valahányszáz forint.
Elsőnek ezzel kezded ha a papírok stimmelnek.
Tegyük fel átmegy.Innentől nem kell a motor fizikailag.
Akkor az NKH adatlappal és igazolással meg a külföldi papírokkal elmész illetékes vámhivatalba ott ha nincs VPID számod pár papír kitöltésével szer tehetsz rá ingyen csak legyen nálad az adókártya.
Tehát van számod bekérik a papírokat és mlyolnak egy sort majd határozatban kiadják a regadót.Ezt helyi bankban amit ők javasolnak befizeted vissza az igazolással az irodára és pici molyolás után megin kapsz egy végleges igazolást a regadó befizetéséről.
Nos az összes papírral és egy időközben beszerzett biztosítás igazolással okmányiroda a következő és ha szeretnek akkor 20 perc mulva pici pénz befizetése után tied a rendszám,forgalmi,törzskönyv.
OK... kész vagyok....
(injekció hatás)


De akkor eredetvizsga hogy nincs?
Ha idehaza megveszem a mocidat akkor is kell.....vagy már nem?
Regadó van motorra. Olvasd el figyelmesen, amit írtam!
De egyébként tgk-ra még regadó sincs.
Szelephézagolás
Meg rákerült a gépre, és ott lett állítva minden - gondolom gyárira.

Alapban volt egy hibajelzés, ami nem akart eltűnni. Ezzel küzdött a szerelő a legtöbbet.
Gondolom a gép automatán csinál mindent.
De még nem 100-as....
3x próbáltam leszedni....
első: 19mb-nál leáll..
második 102mb-ál áll le
hamradik 148mb-nál áll le....


Amíg nem jön le az 541mb addig ne akarj sokat.

Szóval ez nem a TE / ÉN hibánk....hanem a szerverré...
Sajnos máshova nem tudok (szerintem) ekkora filet hirtelen feltölteni.
A Youtubra külön regelni kell, de mivel van benne zene, így a youtube letiltja (eddig 3 videót töröltek)
Mint gondoltam:-))
A szerverrel volt a gond.


Szóval a túra letölthető a:

http://www.akmt.hu/videok/2013...

címről.
(ajánlatos itt most: jobb klikk - cél mentése más néven)

Ha nem jönne le, akkor a szerverrel van megint gond.
Hívtam a kapcsolattartót (Tomika). Náluk van gebasz, mert kaptam egy olyan ügyfelet, akiknél akkora adatforgalom van, hogy leállnak a szerverek a terhelésre. Ilyenkor kikapcs - és újraindul minden, ami nem 1 perc.

Szóval ha nem menne, akkor próbálkozni kell
Sanyi, akkor azt mondod valvoline 10w40 legyen?
Csak, mert láttam Lovi látott most jó áron, akkor megnézem van-e még.
Mit állítottatok rajta?
JA!

És ez a fogyi már a NAGY plexivel volt - írva azoknak, akik azt várták, hogy majd jól megnő a fogyim:-))))
Nekem most, hogy be lett rendesen állítva a bandit olyan 5L-er járok.
Az évadzárón 182km-re 8,8L-ert tankoltam (4,83L/100km)

A nyári túrán is (autópályázva) olyan 5,1 volt a fogyi.....




Ha nincs beállítás?
alapban 6 körül.....pályán 7...
Nagyon nem lehet mellényúlni vele és használtan elég jó áron vannak mostanság.
Köszi az infókat, eddig jól hangzik a dolog!
Először is, nem a Gixxernek lenne sok az évi 10-16ezer km, hanem neked. Kényelmetlen, 7 alatt nem is nagyon jársz el vele és a gumit is szereti enni. Ezek nem utcára-hosszú túrázásra kitalált motorok, hanem pályára.
A GSX650F és a Fazer nagyjából ugyanannyit eszik, kiindulva a közösen gurulós tapasztalatokból, persze nyilván a pilótától is nagyban függ.
Nekem a GS az elején beérte 4 literrel, pályán 130-140-nel 4,5. Egy 250-es chopperről ültem át, nyilván teljesen más világ volt, meg kellett szokni. Aztán ez szépen felkúszott 4,5-5 literre, nyilván én is máshogy vezettem és a motor is kopott valamennyit. Ezért is cseréltem le, mert már én is éreztem, hogy gyilkolom, kinőttem. 7-et viszont kizárólag a Hringen tudtam megetetni vele.
A GSXF-ből 4,3 volt a legkisebb fogyasztás, amit ki tudtam hozni, de ez sem volt pöcsölős tempó. Pályán 130-140-nél max 5-öt eszik, 2 személlyel és 3 dobozzal (kb. 200kg súly) 140-nél ha jól emlékszem 5,6-ot mértem. Ma délután még nézek egy fogyasztási adatot elég vegyes használattal (90% autópálya, amiben volt 130-as nyugi, 150-es tekerés és 2 személlyel 200-210-es örömködés), leírom ha hazaértem.
Kérj bármit...
TattooedAngel!

Egyre jobban tetszik nekem is GSXF650, ezért kíváncsi lennék a te véleményedre is. Már egy idelye GSXR-en agyalok, viszont én éves szinten 10-16 ezer km-t megyek, az meg sok lenne egy sportgépnek. Ezért gondoltam a burkolt banditra.
Havernak van egy eladó Fazere, amiről tudom hogy igen jó a fogyasztása. Kanyarvadász tempónál 4 és 5 liter között szokott enni.
Neked mennyit evett annó a GS és most mennyit eszik százon a GSXF?
Lovira nem hagatkozhatok, mert ő a GS-el is megetetett 7 litert ha akart.
Tudom Drága, sokba kerül ez neked
Istencsászárnő vagy!
A pegaso nekem is nagyon tetszik :)
Mikor még kismotort kerestem akkor majdnem 125-ös pegaso lett belőle. De aztán MZ lett azt olcsóbb volt szerelni
Na ezt a csapatparát igazából nem értem.De legalább tudtam integetni egy fekete pacának vasárnap.
papírkutya
Már akartam írni, így TIÉD lehet az egyik törött.
Biztos, hogy erőltetni kell az Aprilia Pegasot? Nem sok jót hallottam róla...
OK!