Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen összezavartok.
Eddig azt magyaráztátok, hogy nem lenne jó nekem a Gixer, nehéz jót kifogni, gyorsan kopnak rajta a dolgok, kényelmetlen. Most hogy GSXF-en agyalok, most meg inkább a gixer felé tendálnátok.
Van még rá egy évem hogy döntsek, addig úgysem látom a rá szánt pénzmagot. ...lehet utána se.
Valami olyasmit szűrtem le hogy a blokk nyomatéka miatt a sebességváltó 3-4-5 fokozatai egyszerűen elmállnak idővel.
Olaj és használat függő.
Vanak egyének mint szotyi akinek 100e felett sincs gondja és van aki ugyanazt az évjáratot 40-50-nél már ikarusz hangon búgatja.
Tippem hogy a magas fokozaton alacsony sebességnél rácsavart gáz miatt a tengelyeei a vátónak elmozdulnak és rossz szögben terheli a fogakat.

Ha viszont minden fokozatot kihuzatod akkor nem lesz annyira gond.

De ez csak okoskodás.
Jó állapotú K6-K7-et igaz, hogy nem sokkal többért kapsz, mint K8-K9 GSXF-et, de itt igazából a fenntartási része az, ami már jóval több. Persze, aki megvette a majmot, vegye meg hozzá a banánt is, de pont erre kérdezem, hogy tényleg szükség van-e rá?
Kéne annak többet is mennie 150 ezernél...
Ezt a "fogazna" pontosan mi is? Emlékszem Henryx túrán is említetted. Nekem erről mindig más ugrik be...
Egy K5-6-7-es hatkilóst simán lehet venni annyiért mint gsxf-et.
Onnan már csak egy pici pénz ráfordítás a kormány.
Stabilabb váz,személyre szabható telók,és olyan fék hogy a plexin csattan a szemgolyó.
Kanyarvadászkodni igen finom.
Van, csak kérdés, hogy mennyiért? Mert ez nem mindegy. A másik kérdés, hogy szükség van-e rá?
Én használtan vennék, úgy meg nehéz egy jó darabot kifogni. persze még nem tettem le róla.
Egyébként te is át akarsz nyergelni?
Na ja és még életemben nem hallottam hogy egy gixer fogazna.
Bár tuti conquistadornak van igaza.
Azt az 5.-ben bluttyogást 50-el kéne hanyagolni.Ien elmebeteg hajtási mód.És árt a váltónak.
Lehetni épp lehet, nem olyan szar ám a blokkja. Kérdés, hogy megéri-e?
Mondjuk a GSXF blokkja se megy el 150ezernél többet sztem, bár nyilván ez is egyénfüggő.
Minimális különbség lehet élet tartamban,ha nem pályázol egyikkel sem,viszont a spotrmotoron van váz,futómű,fék....
Hátul nem zavar ,ott tükörre szoktam járatni.
Csak elől legyen jó.
Nem arra gondolok hogy kényelmetlen, az nem zavar. Arra gondolok, hogy egy Banditnak hosszabb az élettartama, mint egy sportmotornak.
Egyenlőre gondot okoz a dvd kicsalogatása.Megpusztult az író benne.

És ki akarnám vágni a reklámokat.
Tényleg, ha már H.C. Nem tudnád ftp-n elérhetővé tenni?

Pár perc alatt leszedném, csak kellene egy ip cím...
Attól még enné a gumit, és ez ataaa-nál kritikus kérdés!
Nekemis bejött.

Nah mek egy kis Henry Cole-t nézni.
Dehogynem,kell rá egy túrakormány+normális ülés és goooo!
Ugyanígy gondolkodtam én is! ÉS BEJÖTT!
Lehet.Csak betonkemény kőarcnak kell lenni.A motor birná.
Egészen komolyan. GSXR-el nem lehet 100 000-eket menni, én meg ha váltok és bejön, akkor hosszabb ideig megtartanám.
Gondolkodott ő már Y2k-n is.

Amúgy jó lenne neki csak kevesli azt a 80 gebét.
Erre a témára visszatérve, komolyan elgondolkodtál a GSXF-en, vagy csak húzod itt az embert?
Velem együtt?
Na majd ha bejelentkeznek a többiek is, akkor a végén egy olyat választunk ami mindenkinek megfelel.
Eddig hányan mennénk?