Teljesen összezavartok.
Eddig azt magyaráztátok, hogy nem lenne jó nekem a Gixer, nehéz jót kifogni, gyorsan kopnak rajta a dolgok, kényelmetlen. Most hogy GSXF-en agyalok, most meg inkább a gixer felé tendálnátok.
Van még rá egy évem hogy döntsek, addig úgysem látom a rá szánt pénzmagot. ...lehet utána se.
Valami olyasmit szűrtem le hogy a blokk nyomatéka miatt a sebességváltó 3-4-5 fokozatai egyszerűen elmállnak idővel.
Olaj és használat függő.
Vanak egyének mint szotyi akinek 100e felett sincs gondja és van aki ugyanazt az évjáratot 40-50-nél már ikarusz hangon búgatja.
Tippem hogy a magas fokozaton alacsony sebességnél rácsavart gáz miatt a tengelyeei a vátónak elmozdulnak és rossz szögben terheli a fogakat.
Ha viszont minden fokozatot kihuzatod akkor nem lesz annyira gond.
Jó állapotú K6-K7-et igaz, hogy nem sokkal többért kapsz, mint K8-K9 GSXF-et, de itt igazából a fenntartási része az, ami már jóval több. Persze, aki megvette a majmot, vegye meg hozzá a banánt is, de pont erre kérdezem, hogy tényleg szükség van-e rá?
Egy K5-6-7-es hatkilóst simán lehet venni annyiért mint gsxf-et.
Onnan már csak egy pici pénz ráfordítás a kormány.
Stabilabb váz,személyre szabható telók,és olyan fék hogy a plexin csattan a szemgolyó.
Kanyarvadászkodni igen finom.
Na ja és még életemben nem hallottam hogy egy gixer fogazna.
Bár tuti conquistadornak van igaza.
Azt az 5.-ben bluttyogást 50-el kéne hanyagolni.Ien elmebeteg hajtási mód.És árt a váltónak.
Lehetni épp lehet, nem olyan szar ám a blokkja. Kérdés, hogy megéri-e?
Mondjuk a GSXF blokkja se megy el 150ezernél többet sztem, bár nyilván ez is egyénfüggő.
Eddig azt magyaráztátok, hogy nem lenne jó nekem a Gixer, nehéz jót kifogni, gyorsan kopnak rajta a dolgok, kényelmetlen. Most hogy GSXF-en agyalok, most meg inkább a gixer felé tendálnátok.
Van még rá egy évem hogy döntsek, addig úgysem látom a rá szánt pénzmagot. ...lehet utána se.