Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kár, hogy amit eddig találtam, az mind az ország szélén van
Én fazeren (is) tanultam, nem tetszett. Rutinpályás (alacsony sebességű) manőverekhez kimondottan esetlen. Szerencsére még időben váltottam cbf-re, na az jó volt (lásd kishornet)
Ezek közül csak Banditot volt szerencsém vezetni... közvetlen a GS450-em és egy GS500 után.. szerintem könnyebben vezethető mint a GS-ek. Mondjuk túl sok boogiet nem találtam benne, de könnyen motorozható volt.
Az baj, ha fogni kell a kormányt
A 600-asok közül a Diversion, a Fazer illetve a Suzuki GSF 600 S (Bandit) megfelelőbbek?
Szerintem ne.. ha nem motoroztad ki a GS-t akkor ne! Egészen máshogy kell vele kanyarodni, csak úgy nem lehet kanyarogni vele mint a GS-sel, figyelni kell rá és tudatosan kell csinálni, mert hosszú és nehéz. Egyébként könnyen és jól motorozható, csak kell hozzá némi rutin. Gondolatra nem fog kanyarodni.
na ugye, én már tegnap is ezt mondtam
Komolytalan banda! :P
Ez komoly téma! Szegény éjjel félni fog a műhelyben. Ő volt ott talán a legkisebb.
A korábban linkelt 900-as Diversiont nem véleményezed?
Föttög a géped?
ne szépítsük, ez bizony titing volt...
Köszönöm a szerelő tippet. Már ott is nyeltem egy nagyot az árakra, de üsse kavics. Ez a szelepfedél tömítés + nagy fekete csavarok össz 9k-s tétel és napok mire megjön (azaz a héten nem motorozok). Van egy cég aki gyárt motorokhoz tömítéseket. GS500-ra minden kb 2x annyi mint másokra és egyezett az ára ezzel amit írtam.
Azt mondta szép hangja van, csak képzelem a kattogást. HA készen van sztem azonnal megyek venni benya konzerválót, elmászok tankolni, olajért és elrakom télire. A fogyi elég jó lett mielőtt leadtam. 303km-t ment el normál módban.
Köszi.
Gyenge,nehéz,hosszú tengelytáv miatt nem kanyarodik,bármit kell rajta szerelni egy vagon műanyagot bontani kell amit nem tudsz rendesen visszarakni és zörög rajta a ruha.A felllt példányok agyonfusizott kókány darabok.
Arra jó hogy viszonylag lassan,keveset elmenve egyenes vonalú egyenletes mozgást végezzen rajta az ember.

De majd jön sándor én ezt hallottam.
Miért szar?
Sziveszen.................állok rendelkezésére véleményezni bármit.
Kösz
tsandor szavaival élve egy kalap szar................bővebben nagy kalap szar.
Esetleg ez?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_600_f-7283676
juhhé..., megvan a műszaki ! 2 éve bicskén volt,akkor teljesen korrektek voltak. elgurultam hozzájuk" időpontért", remélve hogy azért beférek helyben fogyasztva. befértem . kulcs, papírok leadtam, átsétáltam a szomszédba egy ismerősömhz a SUZUKI szalonba. (jájj dezsvíreim áz á sok sukár járgány ! ) kb. 30 perc és telefonáltak !,hogy kész minden. 10700 píz, oszt viszlát !
( azért nagy rizikót nem vállaltam mert a kritikus pontok gondolom rendben voltak, gumma, világítás , fékek...val.-színű el is indították mert a "vészkapcsolót" is használták . amit én csak eldőléskor.
( ha a műszaki lejártához képest 30 napon belül viszed vizsgára, a forgalmiban szereplő dátum szerint írják be az érvényességet . új rendelet. )
Akkor ilyen erővel akár ezt is megnézhetném:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_
s_diversion-_vegkiarusitas-3910426
És hasonlóan húzza neki a fogyasztásadataiból nézve.
Kényelméről érdeklődj az FZ6 topicban rhinoelitől.. ő is jó magasra nőtt.
Simán elmennék ha nem fogytam volna ki a nyáron szerzett pénzből

Most motorozom ki az utolsó tank benzint aztán még van annyi h feltankoljam és elrakjam télire
Ettől még kipróbálom a Transalpot is, amit el akar adni az Angliában élő haverom, mivel így nem mozog egy ideje a motor, és megkért, hogy járassam egy kicsit