Én fazeren (is) tanultam, nem tetszett. Rutinpályás (alacsony sebességű) manőverekhez kimondottan esetlen. Szerencsére még időben váltottam cbf-re, na az jó volt (lásd kishornet)
Ezek közül csak Banditot volt szerencsém vezetni... közvetlen a GS450-em és egy GS500 után.. szerintem könnyebben vezethető mint a GS-ek. Mondjuk túl sok boogiet nem találtam benne, de könnyen motorozható volt.
Szerintem ne.. ha nem motoroztad ki a GS-t akkor ne! Egészen máshogy kell vele kanyarodni, csak úgy nem lehet kanyarogni vele mint a GS-sel, figyelni kell rá és tudatosan kell csinálni, mert hosszú és nehéz. Egyébként könnyen és jól motorozható, csak kell hozzá némi rutin. Gondolatra nem fog kanyarodni.
Köszönöm a szerelő tippet. Már ott is nyeltem egy nagyot az árakra, de üsse kavics. Ez a szelepfedél tömítés + nagy fekete csavarok össz 9k-s tétel és napok mire megjön (azaz a héten nem motorozok). Van egy cég aki gyárt motorokhoz tömítéseket. GS500-ra minden kb 2x annyi mint másokra és egyezett az ára ezzel amit írtam.
Azt mondta szép hangja van, csak képzelem a kattogást. HA készen van sztem azonnal megyek venni benya konzerválót, elmászok tankolni, olajért és elrakom télire. A fogyi elég jó lett mielőtt leadtam. 303km-t ment el normál módban.
Gyenge,nehéz,hosszú tengelytáv miatt nem kanyarodik,bármit kell rajta szerelni egy vagon műanyagot bontani kell amit nem tudsz rendesen visszarakni és zörög rajta a ruha.A felllt példányok agyonfusizott kókány darabok.
Arra jó hogy viszonylag lassan,keveset elmenve egyenes vonalú egyenletes mozgást végezzen rajta az ember.
juhhé..., megvan a műszaki ! 2 éve bicskén volt,akkor teljesen korrektek voltak. elgurultam hozzájuk" időpontért", remélve hogy azért beférek helyben fogyasztva. befértem . kulcs, papírok leadtam, átsétáltam a szomszédba egy ismerősömhz a SUZUKI szalonba. (jájj dezsvíreim áz á sok sukár járgány ! ) kb. 30 perc és telefonáltak !,hogy kész minden. 10700 píz, oszt viszlát !
( azért nagy rizikót nem vállaltam mert a kritikus pontok gondolom rendben voltak, gumma, világítás , fékek...val.-színű el is indították mert a "vészkapcsolót" is használták . amit én csak eldőléskor.
( ha a műszaki lejártához képest 30 napon belül viszed vizsgára, a forgalmiban szereplő dátum szerint írják be az érvényességet . új rendelet. )
Ettől még kipróbálom a Transalpot is, amit el akar adni az Angliában élő haverom, mivel így nem mozog egy ideje a motor, és megkért, hogy járassam egy kicsit
A 600-asok közül a Diversion, a Fazer illetve a Suzuki GSF 600 S (Bandit) megfelelőbbek?
Ez komoly téma! Szegény éjjel félni fog a műhelyben. Ő volt ott talán a legkisebb.
Azt mondta szép hangja van, csak képzelem a kattogást. HA készen van sztem azonnal megyek venni benya konzerválót, elmászok tankolni, olajért és elrakom télire. A fogyi elég jó lett mielőtt leadtam. 303km-t ment el normál módban.
Arra jó hogy viszonylag lassan,keveset elmenve egyenes vonalú egyenletes mozgást végezzen rajta az ember.
De majd jön sándor én ezt hallottam.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_600_f-7283676
( azért nagy rizikót nem vállaltam mert a kritikus pontok gondolom rendben voltak, gumma, világítás , fékek...val.-színű el is indították mert a "vészkapcsolót" is használták . amit én csak eldőléskor.
( ha a műszaki lejártához képest 30 napon belül viszed vizsgára, a forgalmiban szereplő dátum szerint írják be az érvényességet . új rendelet. )
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_
s_diversion-_vegkiarusitas-3910426
Most motorozom ki az utolsó tank benzint aztán még van annyi h feltankoljam és elrakjam télire