megvan az esőcsizma, Murphy törvénye szerint az idén én már nem ázok...(hacsak itthon nem hagyom)
kerekítettem egy 120km-es örömmotorozást végre ,összevonva csiimmabeszerzés, családlátogatás, humán GPS tesztelése...
minden renben !
Aki az "E" pontban már nem jön - vagyis hamarabb lecsatlakozik, azt megkérném, hogy erről szóljon mikor elindul. Ne menet közben tűnjön el, mert akkor nem keresgéljük.
(pl. sokan ugye északról, Pest környékéről jönnek. Nekik felesleges visszajönni Batta felé, mikor az 1-es be tudnak döngetni a nagyfaluba.
3 megálló van tervezve (időjárás beleszólhat)
a., Western Farm - 1 óra
b., Galyatető - 1 óra
c., Üvegtigris - búcsúzkodás a lecsatlakozóktól
Mivel az időpont már nem változhat - így az AKMT-s fórumban nem kell, de jó lenne ha jelezni az aki eljön.
Így mindenki láthatja, hogy milyen lehet a tempó ami átlaga 10 motornál már csak olyan 60 (ÁTLAG!) szóval nem egy száguldozós túra lesz!
Múlt héten 4 napig állt az utcán a motorom egyfolytában, és tulajdonképpen minden nap el is ázott. Szóval nem kell egy téli leállás a rozsdás féktárcsákhoz, elég párnap és a megfelelő tárolás
1.,Amúgy ha az ember nem idióta, akkor eleve nem hagyja ázni napokat a brigéciolba.
2., Az egész művelet ugye max fél óra (fogkefés módszer)
3., Utána vízzel lemosod, tehát már veszít is az oldóképességéből, hiszen kicsapódik - felhígul
belülre elméletileg meg ugye nem juthat, hiszen azért van az O-X gyűrű.... ha azok sérültek akkor az a lánc már erősen kukás.
A rozsda meg ott kezdődik, mikor valami ki van téve a víznek/párának. De ugye a láncod lemosod, megszárítod, lefújod.
Szerintem sokkal kisebb az esélye, mint pl a féktárcsának, ami télen-nyáron kapja a párát.
Nekem szinte minden évben van egy filmréteg rozsda a féktárácsn, mikor tavasszal (ha megtudom állni, vagy nagyon szar idő van hónapokig) kiszedem.
Ezzel kapcsolatban is azt tudom mondani, hogy Én ezt használom.
Ki-ki döntse el, hogy neki mi a jó.
Amúgy a brigiről továbbra sem győztél meg és talán a leírásánál az utolsó mondatodnál van a kulcs....teljesen leszárítja a felületet (amúgy nem marad utána víz? mert rozsda az igen ha nem azonnal olajozza az ember a felületet) ....tehát ha csontszáraz felület marad utána akkor pont az a baj, hogy eltünteti az olajat a csapokból hisz a már régi gyűrűk mellett simán bejut viszont a később ráfújt spray már nem annyira (annak nem is az a dolga) és ezért szépen elkezd rozsdásodni belül amitől gyorsan nyúlik........eddig ez a tapasztalat....aki láncolajzót használ annál ez nem áll fenn mert azonnal utána keni belül is a csapot az ami ugyanott bejut mint a brigi....
Reginát sehova ha lehet, a gyári RK ami olyan és onnan van m int a DID......és az itthon is ennyibe kerül, pl most Isti-é is ennyi volt és van mindig azonnal is.....
Akinek kellene, az ne kintről rendelgessen, mert ugye a szállítás egy vagyon. A Bázismotornál is megrendelheti, de kérdezzen rá az árra, mert néha nem az akciós áron akarják adni.
Így vagy személyesen, vagy hazai postával megkaphatja
Azért i egész nap vitorlázni szoktunk, csak estére megyünk kikötőbe v. horgonyzunk le. Piát meg a hajón isszuk meg.
Na lö pá, mire hazajövök tekerd bele azt az 1000-et.
kerekítettem egy 120km-es örömmotorozást végre ,összevonva csiimmabeszerzés, családlátogatás, humán GPS tesztelése...
minden renben !