Azt tudom, csak sok helyen szoktak adni motorra mentességet.
Mondjuk végül is mindegy, csak gondoltam ha nem tök illegál a dolog akkor úriember módjára hajtok be, de így.. van elég hely a sorompó mellett. A kamerák meg bekaphatják
Jobb pozitívos és jobb oldali szellőzőnyílással legyen (volt nekem balos, és le-lecsúszott a túlfolyó cső...nem részletezem az eredményt... )
Valamint a saruk is fekvők legyenek, ne állók. Akkor nem kell hajlítgatni.
Igen, én vettem egy BOSCH-t. Pontosan nem emlékszem, de talán 10 alatt volt. Majd este megnézem. Viszont az olyan volt, hogy neked kell felsavazni. Adtak mellé savat egy kis tégelyben, kiöntőcsővel, de ha magadnak csinálod, az odafigyelést igényel. (védőszemüveg legyen rajtad)
Mert a "korszerű" motrook általában a Ninja, R6, R1, ....stb.
Hiszen régen nem igazán volt 180kg, 180Le-ös motor.
2008-2009-es újságban volt, hogy kijött egy új moci.....(talán Yamaha)
Milyen állat, milyen jó.... de még az újságíró is megkérdőjelezte, hogy "ma" miért kell ehhez 18000-res fordulat?
Kollágámnak volt anno (2002) egy 250-es ZXR-e.... 10.000-től kezdett "élni"..... Nekem 10000-nél már majdnem pirosba vagyok.
Ganja!
A kattogás ismerős.
Én még a TZR-nél voltam, hogy nem volt Valvoline a boltba ezért vettem a Mol kúton Molos olajat....
3000-től katt...katt....katt
4000-től katt..katt..katt
5000-től kkattkattkattkattkatt....olyan szinten hogy remeget a lábam tőle:-)))
Tehát gyártó és gyártó közt van különbség.
Én azért tudom és merem bárkinek a Valvoline Durablend vagy a Motorcycle olajat javasolni, mert a Gs-embe 18.000-től 68.000-ig mindig az volt. (18-ig volt garanciás....utána a rák se ment fel Adonyból - Vácra egy olajcseréért, ahol ráadásul 1,5x áronm adták literjét is)
hűlés:
Én ebben csak azt nem értem, hogy az olaj visszahűlő képessége nem ismert faktor számomra, hiszen valaminek hűtenie kell akármit.
A visszahűlést az adott egység "szervezi meg" vagyis léghűtésnél a bordák, levegő, menetszél,.... vízhűtésnél egy hűtő és egy ventilátor, olajhűtésnél egy radiátor.
Láttam már olyat is, hogy a hűtőborda 2 oldalán volt 1-1 tápegységventilátor egy kis konzollal....így mikor pl. nyáron dugóban vagy, és nem tudsz haladni motorral se, akkor is van valami légáramlás. 12V-ról megvan küldve és viszlát.
Nekem a TZR-en volt a hűtőre szerelve 2 kis venti....és valóban KIRÁLY volt.
Szóval ez ügyben most nem mondom, hogy hülyeség, de alátámasztani sem tudom.
Hiszen tegyél ki 100 fokon vízet, olajat, bármit.... Szerintem ugyan olyan sebességgel és hőfokra hűlnek vissza.
Még nem teszteltem:-)) De rohadjak meg - megteszem:-)))
Bent van lézeres mérő.... teszek majd egy üvegbe olajat, paraffint, és vízet..... de szerintem ugyan olyan sebességgel fog hűlni mindegyik
Asszony daewoo lanosa (sokan már itt kiakadnak)125.000-ret gurult eddig és 98-as (15 éves)
Olajcsere épp-épp hogy volt szerintem. Mióta együtt vagyunk (4 éve) ~35.000 ment bele. Mindig megvan az olajcsere.....mindig.....10-15.000-renként:-)))
Sima opelos GM vagy mifene olajat veszek.
Olajfogyasztás nulla.....a környezetembe akinek volt 8-11L-eres fogyasztás mondtak. Nekünk 6,5-7,3 közt eszik.
Pedig a drága nem tud vezetni:-)))) Ahol én már rég fel vagy vissza váltanék, Ő inkább nyomja a gázt.....a motor meg majd lerohad.
Szóval itt szerintem a vezető és a kocsi minősége is adja magát.
Tolatóradar?
Szerintem együtt meg tudnánk oldani, de még életemben nem csináltam ilyet.
Csak mint laikus - mert még nem láttam egységcsomagban se - csak a neten.
Van pár érzékelője amit a lökhárítóba kell építeni.
Van pár vezeték
és egy visszajelző, vagy a drágább verzióban egy kamera, és egy kis képernyő hozzá.
De mivel még nem csináltam így csak "megtudnánk oldani":-))))
Ellenben amennyire igényes vagy - szerintem egy autóvillamoságishoz fordulj, hiszen Ő fejből tudja, hogy melyik színű kábel micsoda.
Barkácsolás ok, egy riasztó beszerelés se okoz gondot, de azért egy kocsinál azt is kell tudni, hogy/hol futnak a vezetékek, hol lehet behúzni új szálakat.
Az igazi zselésnek nincs értelme, a drágább olcsóbb dolog pedig adott, amire van pénz......a yuasa, banner elég sokáig jók, a kínainál meg ki kell fogni, az alant linkelt típus a kínaiból viszonylag jó, de könnyen lehet, hogy az sem bírja ha hosszabb ideig áll bár nekem két évig volt egy motorban és volt, hogy állt 3 hónapot is és mégis indított.
Igaz, olyan emberrel voltam, hogy a hajtépésből tisztelgéssé alakult a szerv embere.