Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van minden fajta !
Ma akarod ?
Mostan én nem tudom de ez jobb pozitívos ?
Mekkora van most benne ?
van kedvezményem minden fajtára !
Ezt az akut 6235 ért kapod meg de csak 4 után !
vagy kinézel ott valamit és megmondom mennyi az annyi
Érdemes a drágábbat venni vagy ugyan olyan jó az olcsóbb is? Létezik ebből olyan ami zselés? Vagy csak savas, töltögetős van?
jajaj uraim !
nem akartm itt én semmi jónak elrontója lenni ugyhogy ne egyétek meg egymást az olaj miatt !
Itt van pl. kínai: link
Yuasa lenne 11-ért, de kínait 7-8 körül lehet kapni, abból az unibatt vagy a motobatt tűrhető.
Ataaa te vettél most nem rég akksit, jól emlékszem? Mennyibe volt?
Hááát azt elsősorban méréssel vagy van egy durva módszer, de azt csak nyitható cellás akksiknál érdemes alkalmazni különben savfreccs lesz....
Valmi terhelést kellene akasztani rá és úgy figyelni a teljesítményét.
Azt hogy tudom kideríteni, hogy valóban cella szakadt-e meg?
Mert akkor ma holnap kéne vennem egy akksit vhol!
Reggel beértem az volt az első amit megnéztem. Megmozgattam nincs meglazulva.
Most azon aggódom be fog-e indulni egyáltalán hogy megyek haza?!
Mielőtt hazaindulsz, azért nézz rá az akksisarukra, h tiszták-e v. nincs vmelyik meglazulva.
A féktárcsa bevált?
Egyszer kb egy hónapja igen nehezen indult, akkor rátettem töltőre. Ja meg Szili megtisztította. Azóta nem volt vele semmi.
Sajnos igen.
Ez ugyanaz az aksi, ami már régebben is gyengélkedett neked?
És ez ebben az esetben mit jelent? Ha valóban ez a probléma kuka az akksi?
Mikor az egyik cella megszakad akkor szokott így egyik pillanatról a másikra elromlani.
Nekem is volt az első ami eszembe jutott.
Szia! Szerintem akksi...
Nehezen de beértem dolgozni.
Az hagyján, hogy reggel 7 fok volt (nagyon hideg) így kénytelen voltam átváltani cordurára.
De most jön a lényeg és gondolom lesz tippetek mi is lehet a gond.
Eljátszotta ma reggel a motor, hogy reggel indulásnál pöcre indult majd 10km megtétele után megálltam tankolni. Na de amikor indítani akartam se egy nyekkenés, se egy kattanás vagy berregés se semmi. Néma csend!
Végül belöktek és így elindult, nagyon remélem délután haza tudok vele menni és indulni fog simán.
Kérdés mi is lehet ez!
Sziasztok !

Van 1 pár gyári kutyacsontom GS 500 hoz.
Akit érdekel keressen 9 e pénz.
Amit leírtál a Pólóval és az Octáviával kapcsolatban abban nincs okom kételkedni. Azt azért megkérdezném tőled - lévén te voltál annyi előadáson olajokkal kapcsolatban - a szintetikus olajok többségéhez miért írják oda a laikusok számára is hogy "korszerű motorkerékpárokhoz" biztos nem véletlen. Márpedig a GS blokkjának 80-as évekbeli technikája megbízható meg minden, de nem a korszerűség szinonímája.
Nekem a legnagyobb kontraszt...
Motoromnál az ásványi olaj esetén egy bizonyos hőfok fölött kattogóssá,darabossá vált a sebességfokozatok kapcsolása.
Szintetikussal csak nagyon gyilkos módon lehet elérni azt a hőfokot (az olajhőmérő viszonylagosságát ne firtassuk...legyen mondjuk piros zóna ) Míg az ásványival egy döcögős hegymenet...vagy egy kánikulás,betonlágyítós röpke pálya elég volt a zónához...a szintetikussal egy nagyon tempós Kecskemét is kevés.
..de ha mégis sikerül a piros zóna....akkor sem tapasztalható a darabos..kattogós váltás.
Egységnyi idő alatt is lényegesen többet hűl vissza a szintetikus.
Autóval ugyan többet megyek...ott több a tapasztalatom az előnyökkel kapcsolatban.
És hát valamilyen okból kifolyólag a full olajat egyáltalán nem eszi..míg fele ennyi km-el a motorjában a castrol actevót itta...a valvolinéből is sokat evett. (már a generál motoszkált a fejemben) A motul már lényeges javulás volt..és a Repsol lett nálam a nyerő.

Ezt ugyan már leírtam...de érdekes és nagyon kontrasztos.
Anyukám barátnőjének a Poloja u.a motorral szerelve mint az ex Octáviám.
abban 102000 volt...az octáv közel a 600000-hoz.
Polo gyári szakszerviz ,ásványi 15w olajjal...korrekten vezetve a könyv (a műhely esetleges malmozását nem tudom kizárni)
Octáv az átvételi olaj után kizárólag full szint. (én cseréltem...igaz sűrűbben mint az előírás...mert dugóban nem számol az óra)
Polo motorja issza az olajat...kiba zörgős hangja van...és a szelepfedél levételekor egy merő olajkokszos,iszapos dzsuva az egész.
Octáv motorja nem eszi az olajat...csöndes (mozaikos vizsgáztató nem hitte el ,hogy ennyi van benne ilyen hangal)...szelepfedél leszedése után a fém alkatrészek amik nem súrlódnak...sárgás,barnás...újjal lemaszatolható réteget szedtek össze.
Ex Após Rönnnyójába (aminek a lelke ki volt) az audiból leeresztett "fáradt" olajat tettük (akkor még itt volt az Aral)....az első időkben szinte átfolyt az olaj...sőt az első töltés után annyi sarat oldott le ,hogy szűrőt kellett cserélni.
Kb. 4-5 "kezelés" után egyre kevesebb olajat kezdett kajálni...és a fogyasztás valamitől javult (teljesítmény is)
Végeredményként majdnem a felét kajált már csak..
Több előadást végig seggeltem kenőanyag témában...mert érdekelt......az is lehet ,hogy az ásványival lehetne a tapasztalataim egy részét prezentálni..és van némi placebo hatás.
Én maximálisan hiszek benne.
Egy biztos...inkább nem kajálok...de a járműveimben a hitem szerinti legjobb alkatrész és kenőanyag van.
Ui: Nincs kedved tolatóradart szerelni a Dusterembe?
Egy kis esti mese:

http://youtu.be/aPOEN0HWHqs
Most miért mondod? Szerinted dísznek kaptam anyáméktól májat?!