Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemrég dobta föl a csaj a tommot fb oldalára, szerintem tök jó lett, szerintetek?:
Ganja, né már, csináltak Neked egy mobilt:


(virágfesztiválra, vagy mire készülsz, ha publikus ?)
Ha a vas bírja,én is,25 év télben-nyárban,hóban -hőségben motoron reméljük ez sem adja fel Mi motorosok évről évre fiatalabbak ,erősebbek és boldogabbak leszünk!
mert átlátszó az még nem szilikoncső........a szilikoncső....vagyis gumi....az olyan mint a csúzligumi, úgy nyúlik
a vas igen, de TE bírni fogod ?!
nincs két=nincs kész
Idén (is) szerintem még csinálják a vízelvezetőket a szélére, meg talán az alsóbb szakaszon (északon) még nincs két egy két párszáz méteres szakasz. A Street view egyébként elég jó képet mutat róla, mert 1 éve voltak ott.
Transalpinával mi volt a gond? Két éve aszfaltozták.
Én is bízom benne,köszi :)
Bírnia kell...
A motoros iskolák rutinpályán nyüstölt gépei szerintem ennél nagyobb igénybevételt kapnak, ráadásul minden nap kb 10 éven keresztül
Sziasztok!
Volna egy kérdésem,van egy gs 500-am,egy jó éve használom,nagyon elégedett vagyok vele minden téren. Viszont most felkértek egy motoros felvonulás keretében történt zászlóvivés,reklám ilyesmi,ami kb 10km-es sebességgel,másfél óra,gyakori megállás,szóval nemtudom bírja e majd a gyűrődést,főleg a 30 fok melegben.Mi a véleményetek?
Biztos.A nyomásálló benzincső fala olyan vastag hogy nem férnek el egymás mellett a benzincsapon.A gyári meg direkt vékonyabb.
Van vékonyfalú cső az meg nem volt benzinálló............nagyon nem.

És a sziló meg tényleg birja.Olyan kemény lesz mint egy fadarab,be is barnul cefetül.De nem fog szétfoszlani meg repedezni.
Utálja?...megkeményedik tőle, meg besárgul, nem lesz teljesen átlátszó.
Nekem tavaly a Sanyi vette az egyik gurigázás előtt, és nálunk szereltük fel. (motoros ruhában és kánikulában )
De szerintem az az átlátszó cső az a szilikoncső és nálam üzemel.
Én idén tetettem rá gyári Suzuki benzincsövet mind a kettőt cseréltettem a Suzuki márkakereskedésben lehet rendelni
biztos,hogy szilikoncső?.....én úgy tudom kifejezetten utálja a benzint....szóba jöhet még 8-as benzinálló műanyagcső.....inkább valami vékonyabb falú gumicsövet választanék...én is sokat járkáltam utána e probléma miatt.
Én is hasonlóképpen jártam egy benzincsőleszerelés után. Sajnos ezek elöregednek, úgyhogy cserélni kell őket. Viszont ha nem akarsz sok pénzt kidobni, akkor a szilikoncső is megteszi. Kicsit megkeményedik az idő alatt a beznintől, de amúgy a célnak megfelel. Nekem már több mint egy éve van fent.
A csap felől 10-es, a tank felől 8-as a méret, de te rakj nyugodtan 8-as csövet, tágul az annyit hogy felmegy a 10-esre.
Eleinte csavaros szorítóbilincsel lett megoldva, de ez belevágott a csőbe és újra szivárogni kezdett. Majd amikor visszaraktam a gyári rugós szorítót, ez a probléma is megoldódott.
Azért a tank felől majd figyeld a szivárgást, mert a szilikoncső külső kerülete valamivel vékonyabb a gyári benzincsőnél és az a bilincs nem szorít olyan nagyot. Miután kicsit megkeményedik a benzintől, szépen rácuppan a csonkra és minden problémád elszáll!
Üdv Mindenkinek!
Meg tudná nekem mondani Valaki, hogy milyen benzincsövet vegyek a GS-re? Tegnap hazafelé jövet elkezdett ömleni a benzin a forró motorra menet közben.Eléggé beparáztam, hogy tüzijáték lesz...Vettem az autókhoz használatos dupla falú csodát, de az nem fér el a egymás mellett a tanknál...arról meg nem is beszélve, hogy a csapnál alig bírtam ráerőltetni... Légyszi HELP!
Nemá, h nem ismered fel lámpáról?!
Akkor folyamatosan alacsonyabb fokozatban nagyon pörgetheti, pedig bőven felválthatna. Amit persze megtudok érteni, mert akkor szenzációs hangok törnek fel belőle. Én azért hosszútávon sporolósabbra vettem a figurát. De mondjuk felváltva 150-nél 5-5,5l körül megállt, ami szenzációs. Az Fz6 egy kiváló motor, csak sajnos nekem nem való. De még mindig álmodom vele és szívem szerint vennék mégegyet.
A tulajdonosa képes rá, hidd el.
És nem a motorral van baj, mert amikor lightosan mentünk akkor 4,5 körül volt.
A gyári kipufot pedig azért nem cseréltem le, mert mentem eggyel és megjött ugyan a hangja, de nyomatékszegényebb lett, úgyhogy ilyen áron nem volt számomra érdemes.
Jól leírtad az FZ6 lényegét. Alacsony fordulaton tényleg alig csinál valamit, olyan mint egy selymes fuvallat, vannak akiknek ez bejön, de én nem tudtam megszokni sajnos. /Cross motoron és Enduron nevelkedtem./ Nem tudnak meghatni a papírra vetett számok sem. Viszont 9 litert nehéz vele megetetni, annyira takarékos. Talán forszírozott használatban 7,5-8l-t.
Csinos, egyre jobban tetszik.
Perik71, mennyi?

Krissal, ma mentem FZ6-al. Amennyire kellett leért róla a lábam, úgyhogy neked sem lenne szerintem gáz. Még egy kavicsos, gidres-gödrös parkolóban is problémamentesen megfordultam vele.
Elvileg nehezebb a GS-nél, de ezt nem éreztem rajta nagyon. Egyáltalán nem ideges motor, szépen lehet kezelni. Nem éreztem alul se nagyon nyomatékszegénynek, viszont amikor kihúztam...fúúú...kurvára megy.
Lehet hogy nyugis haladásban 4,5-ös fogyasztásokat lehet vele produkálni, de szerintem én 9 litereket etetnék meg vele.
Lehet hozzá kéne szoknom a sor négyeshez, de alacsony fordulaton alig hallottam a hangját, valahogy zavart is hogy semmi visszacsatolás. (mondjuk neked ez előny ha érzékeny a füled) Persze ez gyári kipu. Kipörgetve viszont visít mint a disznó, így már élveztem.