Azért azt nem...
Van egy törött GS 500 F-em (beszámoltam), és kiderült, hogy a váz menthetetlen. Egy-két dolog még majd kellene, de most ez volna a legfontosabb. (Mióta kiderült, totál kétségbe vagyok esve )
Sajna már nincs meg a motorom, és nem tudom megmérni. De a kép alapján talán tudsz viszonyítani. Ha mégsem áll tökéletesen otthon csinálsz egy másikat. De szerintem kis eltérés nem lesz érdekes.
Még egy utolsó kérdés a technikai részhez: van valami pontosan előírt méret ehhez a laposvashoz (pontosabban a két szélső lyuk távolságához)? Tudomisén, pl. hogy 20.5 centire legyen egymástól a két 6-os lyuk?
Gondolom, ez a fejlesztett változat, 3 dobozhoz. Nekem egyelőre annyi a célom, hogy ha odamegyek a motorral, akkor föl tudjam tenni a konzolt meg az oldaldobozokat, úgyhogy a héten maradok a laposvasnál
Én így oldottam meg a felerősítést (2-3 kép). És ez lett az eredmény (1. kép). Már túl vagyunk a próbatúrán. Jól működött minden: nem rezgett, nem zizegett, nem tört el. A fogyasztás sem változott.
Viszont akkor ebből szerintem szombat lesz , mert pénteken nem érek haza elég korán ahhoz, hogy laposvasat hajkurásszak apámnál, meg odaérjek hozzád, meg még vissza is... bár elvileg Adonyban megszállhatnék egy havernál, úgyis hónapok óta ígérget borozást meg mifene... mindegy, hívlak csütörtökön.
Magyarán ha rászabok egy akármilyen (de nem biliacél) laposvasat két nagyobb lyukkal középen a majrévas csavarjaira pozícionálva, a vas túllógó végére meg fúrok 1-1 darab 6 mm-es lyukat, akkor mégis elég lesz a villáskulcs?
Ööö... ezzel a képpel most nem sokat segítettél, ugye tudod?
Hátul nekem csak egy majrévasam van két csavarral, akkor oda kellene még egy közdarab, aminek a két oldalán valamelyik irányba (gondolom, lefelé) van egy-egy behajlás, amibe csatlakozik a konzol vége? Jól értem? (már ha jól érted, amit kérdezek)
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_bontok.jsp