Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó ötlet.
Igazából nem akarok ebből gyakorlatot csinálni, csak már félek hogy most is kimegyek aztán meg sem nyikkan.
Sajnos csak csepptöltő van, így marad a reménykedés.
Hétfőn rendelek egyet.

Ugye ilyen kell:
-12 V
-11 Ah
-135x90x145mm
-Jobb pozitívos
-Jobb szellőző
Sziasztok!
Szerintetek mennyire gázos az első gumim? Remélem a képeket csatolja :)
Be lehet de autós töltő kell hozzá a csepptöltővel nem lehet.
Rá kell kötni az akksira várni 1-2 percet és ha minden jól megy elindul a gép.
Egy "okos" kérdés: (ráadásul akksis )
Ha le van merülve az akksi, és sietek valahova, be lehet úgy indítani hogy a töltőről bikázom? Tehát nem szerelem ki hanem a helyén rakom töltőre és pár perc múlva indítózok.
Találkozzunk fent Dobogókőn 2 körül. Aztán onnan arra megyünk amerre a víz enged.
Szentendrénél szerintem simán át lehet menni a lepencei szakaszra is, ott meg kiderül hogy szabad e az út Visegrádig.
Még az is lehet lesz 2-3 szabad órám a délután folyamán
Hmmm...mi bajotok az F-el
Nekem előtte volt egy E-m vissza nem cserélném rá az F-est
Du. Valamerre...valaki....valamikor?
Merre?
Nem veszed észre.
Csak vakítás.
Egyébként nem hazudik, aki azt mondja "úgysem veszed észre", csak azt felejti el mondani, hogy 80-100 hp-s gépeken. A GS-nél igen is számít és érezhető, sőt, ha folyamatosan prémium naftával mész és utána próbaképp 95-öt tankolsz (mint én a "CBR futam" után) szétidegeskeded magad, mert nem megy úgy.

Korábban egy Yamaha Jog-ot hajtottam, azon is nagyon-nagyon érezhető volt, igaz akkor még csak a V-Power volt, de már annál is nyomatékosabb volt a kis libakergető
Délután valaki valamerre?
Az nem égő, hanem vagány!
A vákuum ledugózása a porlasztónál és a benzincsapnál...majd benzincsap membrán rugót átrakod a membrán elé, ne tudjon lezárni.... a kezelés marad a régi.....majd a csap kimenő és a porlasztó bemenő csövét megszakitod egy mágnesszeleppel ami a gyujtással működik. Nekem egy Bosch üzemanyag átfolyás megszakító szelep került beépítésre.
Szerintem nem, nekem pont kézre esik, rutin művelet
Tby ,erről írnál pár sort bővebben, hogy pontosan hogy oldottad meg?
az nem az
a 2006-os a z korai ?
Ezt a menet közbeni motorleállást a korai típusok produkálják tartósan nagy gázállásnál......én sem találtam rá megoldást...ezért kiiktattam....helyette lett elektro mágnes szelep....gond megszünt.
ma tette föl a képet facera atmenet. (Aki régen járt felénk )
nagyon "égő" 180-nál (?) előzés közben a benzincsapot tartalékra állítani ? (f...sz voltam mert tudtam "tartalékközeli " volt a nafta)
az álmoskönyv szerint nem tesz jót az egészségnek ! ,

régebben nálam is ledadogtt a motor tartós (15-30km táv) nagy sebességnél. visszavettem a gázt egy kicsit, és magához tért.
mostanában csak néha kap el az ideg rövid ideig, így nincs is "dadogás".
Még a télen én fóliázgattam, a láncvédőt, a bokavédőket, a műszerfal körüli részt, a GPS tartó cső egy sima 22 mm-es réz vízcső, szintén fóliázva, a tükrök tövét, meg a tükröket. Azóta a tükrökről leszedtem, mert a széle kezdett fodrosodni, és a műszerfalat is újra csinálom valamikor, most már tudom, hogy lehet szebben megcsinálni. A képen jobb, mint élőben.
Egy barátom is mondta, hogy neki F-es biztos nem kéne, de az enyémre rákívánt...
Eddig sima 95-öst tankoltam, de pont mától, a tisztítás után gondoltam kipróbálom, szóval akkor lehet, hogy tényleg működik, mert ma 98-as, meg 100-as cucc ment bele, és szerintem jobban ment, de ezt nem mertem leírni, mert sokan erre jönnek, hogy "perszehülyeségazegészjóaza95ösúgyseérzedakülönbséget&#
34; szöveg. És pont arra is gondoltam, hogy basszus, 4 litert eszik, nem ezen fogok spórolni, szóval kijelenthetem, hogy nekem is bevált