Igazából nem akarok ebből gyakorlatot csinálni, csak már félek hogy most is kimegyek aztán meg sem nyikkan.
Sajnos csak csepptöltő van, így marad a reménykedés.
Hétfőn rendelek egyet.
Ugye ilyen kell:
-12 V
-11 Ah
-135x90x145mm
-Jobb pozitívos
-Jobb szellőző
Egy "okos" kérdés: (ráadásul akksis )
Ha le van merülve az akksi, és sietek valahova, be lehet úgy indítani hogy a töltőről bikázom? Tehát nem szerelem ki hanem a helyén rakom töltőre és pár perc múlva indítózok.
Találkozzunk fent Dobogókőn 2 körül. Aztán onnan arra megyünk amerre a víz enged.
Szentendrénél szerintem simán át lehet menni a lepencei szakaszra is, ott meg kiderül hogy szabad e az út Visegrádig.
Egyébként nem hazudik, aki azt mondja "úgysem veszed észre", csak azt felejti el mondani, hogy 80-100 hp-s gépeken. A GS-nél igen is számít és érezhető, sőt, ha folyamatosan prémium naftával mész és utána próbaképp 95-öt tankolsz (mint én a "CBR futam" után) szétidegeskeded magad, mert nem megy úgy.
Korábban egy Yamaha Jog-ot hajtottam, azon is nagyon-nagyon érezhető volt, igaz akkor még csak a V-Power volt, de már annál is nyomatékosabb volt a kis libakergető
A vákuum ledugózása a porlasztónál és a benzincsapnál...majd benzincsap membrán rugót átrakod a membrán elé, ne tudjon lezárni.... a kezelés marad a régi.....majd a csap kimenő és a porlasztó bemenő csövét megszakitod egy mágnesszeleppel ami a gyujtással működik. Nekem egy Bosch üzemanyag átfolyás megszakító szelep került beépítésre.
Ezt a menet közbeni motorleállást a korai típusok produkálják tartósan nagy gázállásnál......én sem találtam rá megoldást...ezért kiiktattam....helyette lett elektro mágnes szelep....gond megszünt.
nagyon "égő" 180-nál (?) előzés közben a benzincsapot tartalékra állítani ? (f...sz voltam mert tudtam "tartalékközeli " volt a nafta)
az álmoskönyv szerint nem tesz jót az egészségnek ! ,
régebben nálam is ledadogtt a motor tartós (15-30km táv) nagy sebességnél. visszavettem a gázt egy kicsit, és magához tért.
mostanában csak néha kap el az ideg rövid ideig, így nincs is "dadogás".
Még a télen én fóliázgattam, a láncvédőt, a bokavédőket, a műszerfal körüli részt, a GPS tartó cső egy sima 22 mm-es réz vízcső, szintén fóliázva, a tükrök tövét, meg a tükröket. Azóta a tükrökről leszedtem, mert a széle kezdett fodrosodni, és a műszerfalat is újra csinálom valamikor, most már tudom, hogy lehet szebben megcsinálni. A képen jobb, mint élőben.
Eddig sima 95-öst tankoltam, de pont mától, a tisztítás után gondoltam kipróbálom, szóval akkor lehet, hogy tényleg működik, mert ma 98-as, meg 100-as cucc ment bele, és szerintem jobban ment, de ezt nem mertem leírni, mert sokan erre jönnek, hogy "perszehülyeségazegészjóaza95ösúgyseérzedakülönbséget
34; szöveg. És pont arra is gondoltam, hogy basszus, 4 litert eszik, nem ezen fogok spórolni, szóval kijelenthetem, hogy nekem is bevált
Sajnos csak csepptöltő van, így marad a reménykedés.
Hétfőn rendelek egyet.
Ugye ilyen kell:
-12 V
-11 Ah
-135x90x145mm
-Jobb pozitívos
-Jobb szellőző
Szerintetek mennyire gázos az első gumim? Remélem a képeket csatolja :)
Rá kell kötni az akksira várni 1-2 percet és ha minden jól megy elindul a gép.
Ha le van merülve az akksi, és sietek valahova, be lehet úgy indítani hogy a töltőről bikázom? Tehát nem szerelem ki hanem a helyén rakom töltőre és pár perc múlva indítózok.
Szentendrénél szerintem simán át lehet menni a lepencei szakaszra is, ott meg kiderül hogy szabad e az út Visegrádig.
Nekem előtte volt egy E-m vissza nem cserélném rá az F-est
Csak vakítás.
Korábban egy Yamaha Jog-ot hajtottam, azon is nagyon-nagyon érezhető volt, igaz akkor még csak a V-Power volt, de már annál is nyomatékosabb volt a kis libakergető
az álmoskönyv szerint nem tesz jót az egészségnek ! ,
régebben nálam is ledadogtt a motor tartós (15-30km táv) nagy sebességnél. visszavettem a gázt egy kicsit, és magához tért.
mostanában csak néha kap el az ideg rövid ideig, így nincs is "dadogás".
34; szöveg. És pont arra is gondoltam, hogy basszus, 4 litert eszik, nem ezen fogok spórolni, szóval kijelenthetem, hogy nekem is bevált