Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem ez az olajhűtősdi csak parasztvakítás, mert sokan félnek a csak léghűtéstől, ezért rakták bele azt a pluszt. Volt egy ismerősöm aki csak azért vett er5-t és nem Gs-t mert hogy azon van olajhűtő ...


Én is szoktam ebből a drágábbik benyából tankolni, de csak néha, az általad említett tisztító hatás miatt.
Vagy megtaláltad a fedélzeti computer korai változatát! A túlmelegedést azért mondják, mert ha jól tudom az akkori szériában még nem volt olajhűtő. A frissebb idomosokba pont ezért tettek. Benzincsapra is panaszkodtak már itt fórumon, úgyhogy simán lehet ugyanez a régi generációs probléma.

Nem tudom milyen naftát használsz, én esküszöm ezekre a 100+
os hiper-szuper nitros kagylós benzinkutas verziókra. Tapasztalataim szerint jobban is harap tőle a gép és a leírás szerint meggátolja ill. megszűnteti a lerakódásokat. 7 év alatt nem is volt ilyesfajta gondom, szóval esetleg próbáld ki 2-3 tankolás erejéig, hogy megjavul-e tőle, ha meg nem, majd gondolkodsz utána a szerelésben... (szerintem)
Hát igen elég szép az az idom, az én szememnek tuti szebb mint az igazi F-esek
az én gs-em is ilyen volt, de hát nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet mivel nem mentem vele olyan sokszor olyan gyorsan főleg nem olyan sokáig hogy kifogyjon a benya a karbibol a két év alatt talán kétszer fordult elő
B.szki ilyen szép idomos E-t még nem is láttam! Pöpec géped van! Vigyázz rá nagyon!

A karbimintás kormányfelsőhídért meg majd leboxoljuk a szerzői jogokat, látom nem csak Nekem jut ilyesmi az eszembe
Ma mentem 600 km-t, pályán is, meg csavarogtunk, és a tegnapi szerelés utáni torpanás mintha kisimult volna. Nem szűnt meg, mert nem olyan éles a gázreakció, mint előtte, de már csak tényleg kicsit "gondolkozik". Szépen járt a GS, jól húzott, 4 liter lett az átlag, és végre kipróbáltam, hogy óra szerint 200 az GPS-sel 175 km/h. És kiprovokáltam a motorból, hogy miért állt le néha nagy sebességnél. Sok amerikai, német, és magyar fórumon is megtaláltam ezt a jelenséget, többnyire "Túlmelegszik a motorom?" kérdéssel. Persze dehogy melegszik túl, igazából benzinellátási probléma. A tippek a következők voltak: Benzinszűrő legyen tiszta, akár építs be egy plusz benzinszűrőt, tank belül legyen tiszta, karburátor legyen tiszta, tanksapka tudjon "szuszogni", és a benzincsap működjön jól. Ez az utolsó volt nálam is, ami nem volt jó. Ugyanis nagy sebességnél, amikor elkezd a motor dadogni, meg le akar állni, akkor PRI állásba fordítva kisimul a gép, és minden megy tovább. Ma ezt többször is leteszteltem. Ez ugye azért lehet, mert ON és RES állásban egy vákuumos szelep nyit/zár, a PRI állás pedig kikerüli ezt a szelepet. Már csak az a kérdés, hogy akkor most a benzincsap a rossz, vagy nagy sebességnél valamiért a karburátorból érkező vákuumcső valamiért nem tudja nyitva tartani a szelepet, így a motor leáll. Mindenesetre örülök, hogy ez kiderült (Remélem mindent érthetően írtam )
Szia Krissal, köszönöm a figyelemfelhívást, megtettem amit tudtam
jól hangzik!
Szerintem szólhatnak....ugyanis szabálytalan......vizsgán bukás
Most lettem csak készen vele, de elméletileg szerintem nem szólhatnak, mert piros és hátrafelé néz...vagy gondolod, hogy zavarni fogja őket?
Jól néz ki.
Zsaruk nem buzerálhatnak érte?
Nincs az az úszóház csavar amit nem csavarok ki pillanatok alatt...még ha szét is van barmolva
A légszűrő és a ház is arany tiszta. A karbikkal nem jutottam közös nevezőre, mert az úszóházak csavarjait nem bírtam kioperálni, nagyon szétbarmolni meg nem akartam. (Így is sikerült egy kissé.) De sztem elektromos baja lehet, mert alapjáraton gyönyörűen ketyeg, de a lámpák vibrálnak. Ha húzok neki egy kis gázt, akkor a forsz.mérő leeseik nullára a motor meg elkezd dadogni, vagy le is áll. Viszont ilyenkor elmegy az áram is és csak 5-30 másodperc múlva jön vissza. Asszem szerelő lesz a vége, ha elvisz odáig (60 km).
Egy kis plusz hátsó világítás...hamarosan elkészülök a hátsó lámpa módosítással is!
Üdv Mindenkinek!
Csak nem hagyott nyugodni, hogy néha-néha beleér a gumiba a lánc és picit jobban utánajártam...rá is találtam egy lehetséges megoldásra...ER5 első fogaskerék kis módosítással + 3mm távtartó és már el is toltam kifelé 3mm-t! :) Néhányan kipróbálták már és ott bevált! A kerék elkészült, hamarosan beépítés!
Áááá nem, nagyon feljött a savam....
fagyival !
nem figyelsz
de ugorjunk !
Pékség.


na az b...na be !

(de langyos )
no ez is igaz, de a gesztus mindenképp értékelendő
Szemből hiába fotóznak le... Vagy az előtted menő jelzett?
basszus fáj a bal hüvelykujjam, lehet, hogy a sok balra indexeléstől? :)

amúgy, ma találkoztam több normális autóssal is, az egyik pl. jelezte Dombóváron a traffipaxot, így megúsztam a fotót...
hmmm...már megint sütiknél tartunk?
Cukrászdában melózol?.....