Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól tudom (lusta vagyok ellenőrző keresését csinálni) a Hondák valami perverz módon népszerűek és túlárazottak a németeknél.
Mit csinálsz később ezekkel a gépekkel? Túl adsz rajtuk?
CBR-t nem találtatok Krissalnak?
Azok milyen áron vannak kint (úgy a sportosabb gépek), és mennyire érdemes őket behozni?
Az a Saxo akkor méltó párja a GS-ének, már ami az ár-érték arányt illeti
De 2 hete a Saxot amit Krissalnak hoztunk,az is csak 200 ájró volt.Arra a reg 60e lesz.
Vizsga 40e,regadó kb 140e,rendszám 21e.De lexarom,mert ez egy exclusive kivitel minden földi jóval,és kombi és kb a feléből vagy kicsit többől megáll mintha itthon venném.
Most mennyibe kerül egy ilyen "korszerűtlen" autót honosítani? Gondolom jóval több mint amennyibe kerül kint...
Lesem éjjel nappal a kurva hirdetéseket Ha minden jól megy,7 végén egy xsara Hdi-t veszek,kemény 300 ájróért.......
THX
Ha majd egyik évben marad fölös 500 euróm amit nem túrázok el, megbízlak majd valami egyhengeres öreglány leütésére
GRT
Vasárnap Nürnberg mellől egy 80-as évj.-ú Honda Cb 400-ast hoztunk.Ezer éve nem volt indítva,ma kapott egy bikázást,második fordulatra beindult........250ájróért ütöttem le az íbéjen
Ezeket a szekrényben találtam, míg oda volt szerelőnél. Ha előbb meglett volna, lehet nem cseréltettem volna mindkettőt vadi újra...

Már nekem gáz, mennyire jól jár majd az új tulaj...

Amúgy ma hoztam el, próbálgattam, nagyon jó lett. A rázkódás kicsit olyan, mint a mesében, de inkább "hol nem volt"... Az biztos, hogy sokkal jobb lett, jó a srác az tuti.

Ebben a szélben nem tudtam rendesen pörgetni, mert paráztam hogy felkap és elrepít, megvárom én is a hétvégét, a vasárnap tényleg nagyon kecsegtető...
Én most kifejezetten a sátrazós, porosutas balkáni és posztszovjet utakra gondoltam, nem a kanyarvadászatra (kb ez a két túrázási forma érdekel igazán.. legjobban persze ha vegyítve van).
Köszi, de még megvan a múltkori párból az egyik és olajam is van.
Nem is neked írtam... meg más dolog ám Budapesten ingázni mint vidéken.

Az milyen vicces már hogy a GS-t, hiába parkoltattam sokszor sok helyen éjszaka is, de jobban paráztam mint most amikor a Divit kell otthagynom valahol. Jobban belegondolva a Divit csak leláncolom, otthagyom aztán visszamegyek és továbbmegyek vele dolgom végeztével és ennyi, addig a GS-ért állandóan aggódtam. Biztos lelke volt annak a motornak, vagy nem tudom, mert ép ésszel nehéz megindokolni ezt. Valószínűleg ez is annak az oka hogy rendszeresen végigtúrom ábrándozva a hahun a késő 70-es és a 80-as évek japán motor kínálatát
Megszűnt a rázkódás? Vagy még nem csinálták meg?
Hát ezt mondom én is, csak akik dumálnak azok nem tudják, h mondjuk egy másik motorra mennyit el lehet baszcsizni. A ciberén pl. lecserélem az olajat, meg kicserélem a levszűrőt, de mondjuk egy szelepállításhoz már nem kezdenék neki, és még sorolhatnám mihez nem nyúlnék.
Van 1 eladó szimeringem (origi), meg hozzávaló olaj is (6dl), ha gondolod elboltolhatjuk
költesz rá?........de hát, csupa olyan dolgot amit egy másikra is költenél.....csak sokkal olcsóbban...és magad is megtudod csinálni.
A turazas alatt szerintem nagyon mast ertunk.
Szerintem nagyon jó lehet... kár hogy itthoni ingázásra kicsit lassúcska, túrázni simán jó lenne.
Ez igaz, de ezt osztotta az élet. Lehet nálam akar megöregedni, már többen mondták miért nem adom el, csak állandóan költök rá + szerelgetem. Én meg örülök, h megvan és buzizhatom.

Mellesleg, ha bent alszok Pesten és kint kell hagyni az utcán nem félek, h elviszik. A cbr-t nem hagynám szívesen ott még leláncolva se. Szerintem városban tökéletes, könnyű, nem kell forgatni se nagyon, keveset eszik, elég keskeny, elfér a kocsik között stb. Én robogó helyett is inkább ilyet vennék.
Ven fogatlan ize.
Erről jut eszembe..XT500 veterán enduró... kár hogy ezek se lesznek már olcsóbbak