Nincs baj azzal, durva túlzás tornacipőhöz hasonlítani. Nem versenycsizma, de tökéletes túracsizma. Nekem a legprimitívebb Probiker van, ami kb. ugyanaz, teljesen rendben van, sokkal jobb mint a swat bakancsom volt, nem kell mindenhova versenycsizma.
Fogd meg, csavargasd... ha lehet csavarni akkor mérsékelt a hatékonysága. A jó csizma az merev, mindenütt... de mégis lehet benne mozogni.
Nekem krossz csizmám van (mostmár mert én is belenyúltam tudatlanul a "tutiba"..amíg nem estem jó volt)... az az igazi (ettől függetlenül a városban egy Converseben rohangálok )
A sisak nem rossz, 4 csillagos a Sharpon.. a többi része meg elég szubjektív. Ettől függetlenül lehet kényelmetlen, zajos, vagy akár szeles is.. de az biztos hogy egész biztonságos.
-merevített de kényelmes felsőrész
-bokaprotektor, sípcsont protektor, valamint orr és sarok merevítés
-a saroknál ütéselnyelő rész
-Hypora membrán
- teljesenvízálló
Ezért is örülök, hogy lecseréltem. Jóval kényelmesebben éreztem magam tegnap, mint tavaly egész évben, de ez még messze van attól, hogy a vízen járjak.
Laza könyökkel kell vezetni mindent... lovat, biciklit, motort, autót...és minden a helyére kerül. Bár csutkakormánnyal nem a legegyszerűbb ezt betartani
Lehetőség szerint kompozit sisakot vegyél és nézd meg a sharp tesztjét is (remélhetőleg van róla..)
Mivel korlátozottak az anyagi lehetőségeid én a kordura ruhát ajánlanám, ugyanis bőrben októbertől április közepéig megfagysz.. tehát kéne valami helyette (értelemszerűen kordura), vagy pedig alá neoprén ruha (szörfös vagy búvár)
Csizmából Sidi, Alpinestarst, Gaerne, Falco amivel nem nagyon lőhetsz mellé. Ezek 30-tól a csillagos égig vannak árazva.
A hátprotektort se hagyd ki... ebben az évben szeretnek hátast dobni a GS-esek...
Erre nem tudok mást mondani, mint hogy az a motoros nem én vagyok, és nem azon a motoron ülök Értem, amit mondasz, logikus is, de ettől még nem fogok ugyanannyival végigtekerni - sarkított példa - egy versenypályán sem, még ha más röhögve körbekarikázik engem, akkor sem. Kicsit most úgy nézhetünk ki, mint Jézus meg Péter apostol, amikor azt az instrukciót kapja a tag, hogy szállj ki a hajóból, és sétálj ide hozzám a vízen... na ott én vagyok Petya Ha elhiszem, megyek, ha nem, nem.
Hát én is voltam ma Lilafüreden,és lehet közre játszik hogy tavaly eldobtam a vasat,de tény hogy a Mátrába volt 3 megcsúszásom a xar út miatt,és hát utána nem mertem úgy menni:(
A másik hogy nekem is a kanyar íveket,meg a döntögetést kellene gyakorolnom... Gondolkodtam én is a Vezetés technikai tréningen,igazából amíg nem tom meddig lehet dönteni a gépet,tuti nem merek úgy menni..
Ja,én is fostam a nyomvályútól,de ha nem 10 centis a pereme,akkor ne parázz.Ne fogd görcsösen a mocit,hagyd élni....Nem fog levetni a hátáról egy kis nyomvályú miatt.
Egyen gondolkodj el,ha az előtted lévő motoros kényelmesen megy akár 20-30-cal többel,Te miért nem mersz?Ha akarod,lesz mégy nyugger túra,megyek elöl és követsz.Csak az adott útnak a megengedett sebességével megyünk.Hidd el,féltem annyira mind2 motorom hogy ne csináljak hülyeséget.
Mondasz valamit. Ezért is gondoltam jó ötletnek a tréninget, mert valószínűleg abból, hogy ti eltűntök a látóhatáron, sokat sajnos nem profitálok, visszafogni meg senkit nem akarok. Ugyanakkor egyelőre nem tudom elképzelni, hogy lesz olyan idő, amikor már nem fog zavarni a nyomvályú, a (most még?) beláthatatlannak tűnő kanyar, aminek a túlsó felén lehet bucka, vízátfolyás meg az abból maradt hordalék, olaj, friss mókustetem... (mint tegnap is ) Úgyhogy egyelőre kocogok, próbálok figyelni (az ellenkormányzást próbálgattam, tetszett), aztán ha megoldható, tréning.
Baszki doki,félsz a motoron.Én is féltem.Nem fog a bringa minden kis repedésen elperecelni.El sem hittem 2 évig hogy mennyire lehet dönteni a kilenccát.Tavaly elmentem Biti faterjával motorozni Lillafüred és környékére.Tükörből figyelte hogy mit csinálok szarul.A beindítást kivéve szinte mindent A nap végére simán lábtartóig döntöttem a vasat.Nem azt mondom hogy száguldozz,de ameddig félsz dönteni,egy veszélyhelyzetet sem tudsz esetleg kivédeni.Alapigazság:a motorod mindig többet tud mint Te!
Nekem krossz csizmám van (mostmár mert én is belenyúltam tudatlanul a "tutiba"..amíg nem estem jó volt)... az az igazi (ettől függetlenül a városban egy Converseben rohangálok )
-merevített de kényelmes felsőrész
-bokaprotektor, sípcsont protektor, valamint orr és sarok merevítés
-a saroknál ütéselnyelő rész
-Hypora membrán
- teljesenvízálló
és a többi? főleg a bukó érdekel
bukó : HJC ZF-10 matt fekete 39900
kabát: Wintex Arctic textil motoros kabát 39990
kesztyű: Wintex Touring protektoros motoros túra kesztyű 11990
nadrág: Wintex Arctic Cordura motoros nadrág 29990
csizma: A-Pro Lower motoros túra csizma 19990
összesen:141860
Mivel korlátozottak az anyagi lehetőségeid én a kordura ruhát ajánlanám, ugyanis bőrben októbertől április közepéig megfagysz.. tehát kéne valami helyette (értelemszerűen kordura), vagy pedig alá neoprén ruha (szörfös vagy búvár)
Csizmából Sidi, Alpinestarst, Gaerne, Falco amivel nem nagyon lőhetsz mellé. Ezek 30-tól a csillagos égig vannak árazva.
A hátprotektort se hagyd ki... ebben az évben szeretnek hátast dobni a GS-esek...
A másik hogy nekem is a kanyar íveket,meg a döntögetést kellene gyakorolnom... Gondolkodtam én is a Vezetés technikai tréningen,igazából amíg nem tom meddig lehet dönteni a gépet,tuti nem merek úgy menni..
sisak, kabát, kesztyű, nadrág, csizma