A tréning nem tűnik hülyeségnek, gondolkodtam már rajta. Tavaly egyetlen akadálya volt: örültem, hogy szakítok némi pénzt benzinre, nem hogy ilyesmiken töprengjek. Idén meg - leszámítva azt a 40 km-t Tby műhelyéig meg vissza - a tegnapi volt az első gurulásom. Nekem se lenne röhögőgörcs, amit írtál, de ettől még, ha egyedül megyek és előre is figyelek a tükörsima minőségű magyar utakon futó rezgésmentes, hibátlan állapotú, tökéletes tapadású motoromon a több tízezer km-nyi tapasztalatommal, hát elnézést, de az a teherautó bekaphatja
Sziasztok, bukósisak és gyakorlatilag teljes felszerelés vásárlás előtt állok. Szívesen fogadnék pár tippet ezzel kapcsolatban, mit érdemes mit nem...
textil vs. bőr
milyen márkákat szabad/nem szabad venni pl bukónál
hol vannak most akciók, hol érdemes venni?
stb...
Pl vez.tech. tréning?Valaki felvetette.Én már befizettem rá.
Csak kérdeztem az építő kritikát,mert ezt írtad a kritikára: Ami akár építő jellegű is lehet.Egyre figyelj,próbáld tartani a forgalom ritmusát,akár kint a főútvonalon.Nem egy röhögőgörcs amikor az ember seggében egy teherautó figyel,mert a 90-es úton 70-el megyünk,cikkcakkban(ahogy megbeszéltük az alakzatot).Na de ne én legyek mán a szervdonor állat,ugyhogy befejeztem
Tudsz mutatni tegnap óta egyetlen igazán építő kritikát? Én úgy érzem, a legutóbbi valahol Tóalmás körül hangzott el, Krissaltól (az ellenkormányzásról), meg Tby iménti nyugis beletörődése, hogy egye fene, nekem még van dolgom a gyerekneveléses ügy miatt
A fölvetésem akkor lenne komoly, ha annyit mennék, mint ti. Tehát pár évtizedig nem időszerű
Valami ilyesmi meggondolásból nem kerül be a gáztartály sem a kocsiba. Az, hogy 7 év alatt a két kocsiba összesen tekertem bele kb. 50 ezer km-t, fölveti a kérdést, miért is kell nekünk kocsi egyáltalán, nemde? Jó kérdés, jogos a pont.
"a kritikáknál meg most már simán csak ennyit gondolok: "
És ha az esetleg építő jellegű?Az hogy lassan mész,ok.Na de nem mindig biztonságos.
Tudom......
Na figyi, én Sváb vagyok, de komolyan! Itt jelenleg az a kérdés, hogy a fogyasztás különbség mikor hozza be az árát, na akkor vagy null-ponton. Onnan fogja megérni. Tehát a karbi ára + a szerelés
Bizony, fölmerült ez a lehetőség is motorvásárlás idején... de aztán lebeszéltek róla, mert ha viszek valakit, meg pörgetem, akkor hamar kinyírhatom a gépet, vagy valami ilyesmi... meg úgy ránézésre is kicsinek tűnt a méret. A 80-90-et meg talán azért csak felül tudom múlni így is... a kritikáknál meg most már simán csak ennyit gondolok: Nekem a motorozás nem A-ból B-be való minél hamarabb eljutás, hanem A-ból indulva A-ba való megérkezés, érintve B-t, C-t, satöbbi...
textil vs. bőr
milyen márkákat szabad/nem szabad venni pl bukónál
hol vannak most akciók, hol érdemes venni?
stb...
Viszont senki nem mondta le
ja még voltam Monoron, Gyömrőn (fagyi) is
Csak kérdeztem az építő kritikát,mert ezt írtad a kritikára: Ami akár építő jellegű is lehet.Egyre figyelj,próbáld tartani a forgalom ritmusát,akár kint a főútvonalon.Nem egy röhögőgörcs amikor az ember seggében egy teherautó figyel,mert a 90-es úton 70-el megyünk,cikkcakkban(ahogy megbeszéltük az alakzatot).Na de ne én legyek mán a szervdonor állat,ugyhogy befejeztem
Na még egyszer
Erre volta ma
Valami ilyesmi meggondolásból nem kerül be a gáztartály sem a kocsiba. Az, hogy 7 év alatt a két kocsiba összesen tekertem bele kb. 50 ezer km-t, fölveti a kérdést, miért is kell nekünk kocsi egyáltalán, nemde? Jó kérdés, jogos a pont.
És ha az esetleg építő jellegű?Az hogy lassan mész,ok.Na de nem mindig biztonságos.
Tudom......