Most van az első év hogy szorgalmasan töltögettem az akksit.
Mígcsalk benne döglött a motroban a fél télen nem volt gond.Mióta töltöm szar.
Lehet kinyírtam egy egyszeri hópihés sokkoló töltéssel?
Igazából passz.
A gyujtáskapcsolón a sok hajligatástól kirepedt a kábelek szigetelése.
Azt megvágtam és bekötöttem ujra.
Máshoz nem nyúltam.
Gyujtásra van műszerfal,AC,Világítás minden de kattan az indítórelé picit moccan az önindító és annyi.
Mikor vettem ugyanez volt.
Akkucsere és ment a verkli.
Remélem csak kifogtam egy nagyon kuka bannert.
Lerendeltem egy kurvolcsó akkut.
Ha indul nincs gáz ha nem jön a fejvakargatás és fejetlen csirkeként rohangálás.
konzol nélküli dobozom volt. a gyári majrévas tartó lemez gyenge volt és törött. az lett megerősítve + kell az alátámasztás is.
( a csomagtartó és az alátámasztó csövek kompakt. 4 csavar pikk-pakk leszedhető)
Szerintem a vákuumcső nem közvetlenül megy a karbira hanem van ott még valami vákuumdob is és lehet hogy ott van szerepe a mágnesszelepnek is, de ezt látni kéne. Nálam a vákuumos rész ki van iktatva helyette elektromos mágnesszelepet raktam fel. Nálad is van megoldás.
Ezerrel?
Az anyegint nem biztos.