Kalocsán nincs szerpentin, és ha elmegy egy hegy közelébe, ott is kikerüli (idén Eger mellett voltak tékábézni, és még csak ki se próbálták a Felsőtárkány-Lillafüred szerpentint )
30 évvel ezelőtt azon ment a vita, hogy melyik jobb az 50 köbcentis Riga vagy a Verhovina. Sokan túlzásba vitték, amin jókat röhögtünk : valójában a semmin vagy a lényegtelenen vitatkoztak. Hasonló komolytalan ER5 vs. GS500 kérdést eltúlozni. Kinek ez, kinek az. A mai jobbnál jobb motorok között pedig tényleg nevetséges. Engem pl. annyira nem zavar, ha kritika éri, de ha valaki állandóan ezen agyal és ebben a szegmensben túlértékeli a motorját a jobbnál jobb motorok között , amikhez képest már tényleg említésre sem méltó a gépe: ....... na az ....... nem normális dolog.
A GS500 fórumon ezért szerepelnek más motorok is, mert ezt pontosan tudjuk és nincs konfliktus, mert attól még szeretjük a saját masinánkat is. Csak szerencsére nem vagyunk elszállva tőle.
Dobféket még nem melegítettem el, tárcsaféket igen.
Nekem nem volt bajom a dobfékkel..amikor elkopik benne a kopó az gáz, mert akkor hajlamos beragadni (legalábbis nálam volt rá példa), de szerencsére egy kis fifika és kacsaszalag azt is megoldotta míg hazaértem (2500 km ).
Nem okoz problémát és meg is teszi azt, amire tervezték kiegészíti az elsőt, persze a tárcsa modernebb ez tény.
Javaslom, ülj fel pl. egy Etz-re, és próbáld ki a hátsó hû de gáz dobfeket . Meg fogsz lepodni .. Ha már a Trabantnal tartottunk...
Ami tény hogy a tárcsa modernebb sok szempontbol mint a dob, de azért nehogy már a végén azt mondd, hogy nem fekezesre való...
A tárcsa nagy sebességnél, vagy folyamatos használatnál kell, jobban fog, hatékonyabb, gyorsabba a reakcióideje és nehezebben melegszik el... ezen ne vitatkozzunk, te is tudod, hogy jobb, de persze dobbal is meg lehet állni... aztán egyszer majd nem.
Egyébként a Toyotás példa csak az én kreténségem volt, de pl. motornál tuti nem vennék dobfékeset... dobfék... baszki még kimondani is gáz.
A Trabantomon volt dobfék, meg a Ladámon/Skodámon 20-25 éve
Ez spec, az a központi rugó amit pár hónapja itt páran oly lelkesen- a hátsó villát farigcsàlva cseréltek ki a- ha jól emlékszem az SV 650 központijàra, aztán hû de stabil lett a hátulja címû sztori?
Nekem a dupla kipufogóra és a dupla első tárcsafékre van mindent elsöprő igényem, utcai motor esetében... nincs is GS 500-am
Nem is tudom hogy az endurokon kívül van e olyan vágyott motor (pöcsköszörűkről ne beszéljünk) a listámon ami ne teljesítené ezt a számomra fontos esztétikai szempontot (mert valljuk be ez inkább esztétikai mint funkcionális kérdés)
Ez a két sirámom van, tárcsafék és központi rugó, ez van.
Konkrétan 7 éve azért nem vettem meg egy Toyotát, mert hátul dobfékes volt... ez van, igényem van a megállásra.
A GS500 fórumon ezért szerepelnek más motorok is, mert ezt pontosan tudjuk és nincs konfliktus, mert attól még szeretjük a saját masinánkat is. Csak szerencsére nem vagyunk elszállva tőle.
Tényleg simábban lehet vele szerpentinezni.
Képes volt a Gastrán lecserélni a hátsókat tárcsára.
Nekem nem volt bajom a dobfékkel..amikor elkopik benne a kopó az gáz, mert akkor hajlamos beragadni (legalábbis nálam volt rá példa), de szerencsére egy kis fifika és kacsaszalag azt is megoldotta míg hazaértem (2500 km ).
Javaslom, ülj fel pl. egy Etz-re, és próbáld ki a hátsó hû de gáz dobfeket . Meg fogsz lepodni .. Ha már a Trabantnal tartottunk...
Ami tény hogy a tárcsa modernebb sok szempontbol mint a dob, de azért nehogy már a végén azt mondd, hogy nem fekezesre való...
mentQ: osztom a véleményed főleg a 2. pontban! De attól van egy jobb is. Egy másik!
Egyébként a Toyotás példa csak az én kreténségem volt, de pl. motornál tuti nem vennék dobfékeset... dobfék... baszki még kimondani is gáz.
A Trabantomon volt dobfék, meg a Ladámon/Skodámon 20-25 éve
Nem is tudom hogy az endurokon kívül van e olyan vágyott motor (pöcsköszörűkről ne beszéljünk) a listámon ami ne teljesítené ezt a számomra fontos esztétikai szempontot (mert valljuk be ez inkább esztétikai mint funkcionális kérdés)
Eddig megálltam mindíg.
Konkrétan 7 éve azért nem vettem meg egy Toyotát, mert hátul dobfékes volt... ez van, igényem van a megállásra.