Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
WARNING, egy GS500 tulaj véleménye következik, egy GS500 fórumon, így várhatóan ez teljesen objektív lesz.
Azért GS500, mert egyszerű, kevesebb a meghibásodási lehetőség, olajra kell figyelni és kész. Tárcsafék elöl és hátul is, központi rugós, könnyű és az új spec a háromból szerintem magasan a legszebb (CB500, GS500, ER-5)
Sok van belőle és megbízható.
Mondtam már, hogy hátul is tárcsaféke van?
Vegyél GS-t.
A GS mellett még az szól, hogy elég gyakori motor, így alkatrész is van hozzá minden bokorban. Nem mellesleg eléggé bőséges a kínálat motorból is, jócskán lehet válogatni. A másik kettőre ez annyira nem igaz.
Köszi szépen!
Megegyeztünk!
Nem fogok vitatkozni, mert nem érek rá

De ami jó/jobb újonnan az nem biztos hogy jobb használtan, vagy hosszútávú használatban

Az összehasonlító teszt meg olyan dolog, hogy azt írják le benne amit az olvasó olvasni akar.. ez általában a trendkövetésből és a régi dolgok ócsárolásából áll, még akkor is ha azok már bizonyítottak.
Ja, és ne ne mond el hogy szar a léghűtés, mert mindenki tudja itt hogy milyen szar!
Látom.
Véleméye van az ER-ről.Neked meg a GS-ről.
Viszont ő leszokott az ER fórumon hangoztatásról mivel erre kértétek.................sokszor.
Ezé neked se kéne.............
Maradni is fog, csak azt hiszem ha tényleg jobb a társaság itt, akkor úgy is kéne írni erröl mellesleg ha jól emlékszem ilyen megjegyzés ott nálunk sosem volt...
Alant láthatod barátod hsz. - et ...
Ja tényleg az összes össze hasonlító teszt ezt mutatja igaz? Te dogmaktol mentes. .
*Feszkó nincs, ennyit a t9-tőlem. ..
Nem oly rég Dipshit ,korabban mint az enyém itt, amúgy harag nincs, elmondtam mit akartam .
Faszé ugrasz ennyire?
Ő ég nem volt nálatok....................te rég nem voltál náluk.
Maradhatna ez így most is nem?
A másik kettőből csak az egyik
Teszik nincs, csak az alábbi pár hsz.nem fedi a valóságot ...
Mert ugye nem akarja ez a "jobb fej társaság", aki vallási dogmaktol mentes, elhallgatni azt hogy igenis vannak a Gs- nek is tipus hibái, ha már a másik két versenyző oly szar a kategóriában ...
Legyen inkább paprikáskrumpli koviubival.
Legyen akkor Honda CB(F) 500
Ha ennyire unatkozol, légy szíves mond meg mikor volt az utolsó bejegyzésem nálatok.. Kösz.
Főnök.............eddig kuss volt..............minek ez a feszkó?
Csak halkulj el komam ,majd annyira amennyire te szoktál máshol oké ?!
Csak a saját szemétdombodon kukorékoljál már..
Álmodj tovább...
Ma elraktam a GS-t ahogy a gépkönyv írja, egy-egy teáskanál olaj a hengerekbe, gyertya vissza és átforgat.. akksi a kazánházban telel,a tank már tele van shel benzinnel, aki télen megveszi gondolkodom,hogy 499 ezerért akciósan elviheti a tele tankal..
Ami azt illeti nagyon jól jár.
tudtok valakit ?
Ahogy a klasszikusok mondják:
"Engem csak két dolog érdekel az életben:
1) Az állapot térmodell alkalmazása az irányításelméletben
2) Pina"
Azért jobb a GS 500 mert szög egyszerű, és nincs típushibája, kategóriában a legkisebb fogyasztással és tömeggel büszkélkedhet, és hengerenként csak két szelepes, ami nagyon kellemes motorkarakterisztikát eredményez. A GS 500E a funkcionalista motortervezés csúcsa körül van..Nem sok egyszerűbb, és ilyen jól használható motor van az utakon

Ennyire egyszerű az egész
Vannak érdekes hozzászólások, lásd pl "Apuci", vagy magasabb mint 180cm, vagy hosszú a keze, mert nekem pl nem verdesi a könyököm a térdem pedig 182cm magas vagyok
Enyém is 2005-ös és nincs benne gyárilag!

Hogy honnan tudod? Húzod és nem megy!
Jobb esetben benne van a forgalmiban! A folytás nélküli 35kW és 47Le, amiben folytás van az ennél kevesebb..
Gyakorlatban ha jól tudom folytással 120-130km/h körül áll meg a vége...

A folytás nélküli óra szerint 180km/h fölé megy.... (lásd pl enyém)