Szia!
WARNING, egy GS500 tulaj véleménye következik, egy GS500 fórumon, így várhatóan ez teljesen objektív lesz.
Azért GS500, mert egyszerű, kevesebb a meghibásodási lehetőség, olajra kell figyelni és kész. Tárcsafék elöl és hátul is, központi rugós, könnyű és az új spec a háromból szerintem magasan a legszebb (CB500, GS500, ER-5)
Sok van belőle és megbízható.
Mondtam már, hogy hátul is tárcsaféke van?
Vegyél GS-t.
A GS mellett még az szól, hogy elég gyakori motor, így alkatrész is van hozzá minden bokorban. Nem mellesleg eléggé bőséges a kínálat motorból is, jócskán lehet válogatni. A másik kettőre ez annyira nem igaz.
De ami jó/jobb újonnan az nem biztos hogy jobb használtan, vagy hosszútávú használatban
Az összehasonlító teszt meg olyan dolog, hogy azt írják le benne amit az olvasó olvasni akar.. ez általában a trendkövetésből és a régi dolgok ócsárolásából áll, még akkor is ha azok már bizonyítottak.
Ja, és ne ne mond el hogy szar a léghűtés, mert mindenki tudja itt hogy milyen szar!
Látom.
Véleméye van az ER-ről.Neked meg a GS-ről.
Viszont ő leszokott az ER fórumon hangoztatásról mivel erre kértétek.................sokszor.
Ezé neked se kéne.............
Maradni is fog, csak azt hiszem ha tényleg jobb a társaság itt, akkor úgy is kéne írni erröl mellesleg ha jól emlékszem ilyen megjegyzés ott nálunk sosem volt...
Teszik nincs, csak az alábbi pár hsz.nem fedi a valóságot ...
Mert ugye nem akarja ez a "jobb fej társaság", aki vallási dogmaktol mentes, elhallgatni azt hogy igenis vannak a Gs- nek is tipus hibái, ha már a másik két versenyző oly szar a kategóriában ...
Ma elraktam a GS-t ahogy a gépkönyv írja, egy-egy teáskanál olaj a hengerekbe, gyertya vissza és átforgat.. akksi a kazánházban telel,a tank már tele van shel benzinnel, aki télen megveszi gondolkodom,hogy 499 ezerért akciósan elviheti a tele tankal..
Ami azt illeti nagyon jól jár.
tudtok valakit ?
Azért jobb a GS 500 mert szög egyszerű, és nincs típushibája, kategóriában a legkisebb fogyasztással és tömeggel büszkélkedhet, és hengerenként csak két szelepes, ami nagyon kellemes motorkarakterisztikát eredményez. A GS 500E a funkcionalista motortervezés csúcsa körül van..Nem sok egyszerűbb, és ilyen jól használható motor van az utakon
Vannak érdekes hozzászólások, lásd pl "Apuci", vagy magasabb mint 180cm, vagy hosszú a keze, mert nekem pl nem verdesi a könyököm a térdem pedig 182cm magas vagyok
Hogy honnan tudod? Húzod és nem megy!
Jobb esetben benne van a forgalmiban! A folytás nélküli 35kW és 47Le, amiben folytás van az ennél kevesebb..
Gyakorlatban ha jól tudom folytással 120-130km/h körül áll meg a vége...
A folytás nélküli óra szerint 180km/h fölé megy.... (lásd pl enyém)
WARNING, egy GS500 tulaj véleménye következik, egy GS500 fórumon, így várhatóan ez teljesen objektív lesz.
Azért GS500, mert egyszerű, kevesebb a meghibásodási lehetőség, olajra kell figyelni és kész. Tárcsafék elöl és hátul is, központi rugós, könnyű és az új spec a háromból szerintem magasan a legszebb (CB500, GS500, ER-5)
Sok van belőle és megbízható.
Mondtam már, hogy hátul is tárcsaféke van?
Vegyél GS-t.