Ahol szűk a hely ott nehéz szétpattintani... ...igazából ezzel általában a gyárak szoktak operálni mert ott nem számolnak a javításokra na meg elvileg bontásnál a csövet is cserélni kéne...
Oké majd utánanézek! Nem tudom miért akarja eladni, majd megkérdezem! Azért ne éld bele magad, nem biztos, mert vacillál, és az ár sem biztos, hogy jó. Bár tapasztalat, hogy az ilyen rákeresős vétel kedvezőbb lehet.
A nyílt napon ma(tegnap) beszéltem az egyik sráccal és banditból átalakítani 4 kiló lenne. Na abból viszont van fenn 1,6 milla körül, ha jól emlékszem itt is ajánlgattátok az egyik srácét. Ha meg átöltöztetném, úgyis tetszőleges színben rendelném a ruhát, így a hupilila nem lesz szempont =)
Nekem úgy néz ki a 20+ literes tankkal 255 kilométert sikerült elmennem most. Jöttem kb 4 kilométert világító üzemanyagszint lámpával, az utcánkban már rángatott.. aztán inkább kitettem üresbe és kigurultam az utolsó 200 métert a garázsig
Lehet hogy biciklizés lesz a kútra..
Legalább megtudom mennyi fér bele
Meg hogy Csaba600 szemléletmódjával éljek, a nem jelentős fogyasztás differencia a mai napon azt jelentette, hogyha GS-em lenne még mindig, ennyi pénzből tisztességesen be is rúghattam volna
Kezdek rájönni mit nem komál a motor, fogyasztásilag. Mégpedig a hektikus vezetést (amit főleg az útminőség indokolt. Nem lehet mindenütt 150 fölött menni ) Meg emlékeim szerint inkább a fordulat számtartomány utolsó harmadát használtam egész nap 7000 körül, meg fölötte.. szóval csodák nincsenek
Pontosan ez az, amit írsz. Sajnos a minőségi alkatrész nem mind igaz sok a műanyag, és nehezebb 8Kg-al, amit fájlalok. De megint kompromisszum, annyira meggyőző a blokk, hogy elfogadom. a 800-as BMW egy dögunalom mellette, komolyan.
Hátha valaki megszorul és lesz egy GSX1250FA, egy alakalmi vétel, olyat se mindenki vesz.
GSX1250FA amit kinéztem magamnak, ennek a használt hazai kínálatával van gondom...
A gladius-ról jól gondolom, hogy a GS utódjának szánhatják? Ha megnézem az adatait, az jut eszembe, hogy célközönség szempontjából a korábbi GS célcsoport, csak kiküszöböltek minden "hiányosság"-ot, ami korábban gond lehetett: nyomaték, végsebesség, stb. plussz megfűszerezve minőségi alkatrészekkel...
Gyakorlatilag most ez a nagymotorok alja, mint korábban a GS volt. Az Inazuma-t semmiképp sem nevezném nagymotornak, így azt nem számolom...
Feltéve, hogy lesz eladó használt, ha nem népszerű
A GSXF-el is ez a baj, nagyon nincs használtban. Igaz, az a válság éveiben való megjelenéssel magyarázható, de ha nem vesznek, nem is lesz mit eladni. Aki meg vette, az gondolom elégedett vele, pff...
Örülök, hogy így látod, mert amúgy nem túl népszerű egyenlőre, ami szerintem egy félreértés. Persze én csak örülök, mert talán ettől olcsóbb lesz használtan!
Most képzeld el ugyanezt a Zemplén közepén És az még (állítólag) Ojrópa...