Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyszer tény. Hosszú távon nem kényelmes, kemény és vékony az ülése, tényleg nem utasbarát. Ilyenre tervezték, ez van. Egy zselés ülés segíthet, felárért gyárt is hozzá a Suzuki. Egy Ferrari ülése sem a kényelméről híres. Felcsomagolhatóság sem túl oké. Nem arra találták ki.
mikor először láttam közelebbről nekem is ez jutott eszembe hogy hogy a francba lehet erre dobozt rakni, de hát mindent meg lehet oldani, meg tuti van rá valami Givi vagy Gyári rendszer, az ülés meg nekem nem tűnik vészesnek
szal
http://www.giviusa.com/my-moto..." target="_blank">http://www.google.hu/imgres?hl...

így felpakkolva egész pofás
Ahogy nézem a Gladius nem túlságosan túrabarát...

Komoly kétségeim vannak a felcsomagolhatóságát és az utasbarátságát illetően, bár még egyik aspektusban sem volt alkalmam kipróbálni...

Szerintetek?
A Gladius bennem is nagy nyomot hagyott, nagyon nagyon élvezetes volt vezetni, utána átültem egy gsr 600 -ra hát érezhetően szarabb volt
Van benne valami.
fert
péntek este is lehet fert
Megyünk egynapost, no para!
én sajna dolgozom tehàt nekem csak egy nap a nyer
bocsi teloról írtam az elözött
Tavaly csak belekóstoltunk. Oda tényleg több nap kell.
De az a túra felejthetetlen volt
Október 9-én mentünk. Reggel akkora szél, hogy majdnem bekúrt az árokba, aztán Soprontól szemerkélő eső ami csak egyre fokozódott (esőruha befigyelt), végül elkezdett esni a hó.
Majd a völgyben ragyogó napsütés, melegedő aszfalt/gumik...
De hogy a legjobb útvonalakon végiggurulj, ahhoz tényleg több nap kell.
akkor szo. este is ott lehet maradni aki akar de 400km simàn lehet menni egy map oda vissza.Ha jó az oltoberit iseg lehet ismételni mert a fele lemaradt ugyis.
Nagyon jó!

Akkor szabit sem kell kivenni. Ugye hétvégén lenne a gurulás?!

Szívesen csatlakoznék, szóljatok a részletekről, ha megvan az útvonal (és lehet menni)!
Egy naposan szerintem lo...t tudsz menni ottan.
Ez az hogy nem a határig megpróbáltató a túra, hanem ha odaát akarsz eljutni a legfaszább helyekig, akkor ott kell elszállásolni magad.
egy nap ausztria de elötte is lehet a környéken (sopron) motorozni.
Mennyi időre mentek?

Lehet csatlakozni, vagy privát túra?
Meg lesz ha kell sátras ami pénteken a reptéren meg oldható és szombat reggel tudunk menni időbe és senki nem lesz fáradt és nem kell annyit vezetni egyben.
Ellenőriztük, és minden frankó. 34 000 km után minden rendben van, a két szívószelep hézag határeset (persze nagyobb hézaggal, úgyhogy nem gáz).
Karbi gyárilag még szinkronban van (?), kompresszió is jó.
Sanyi azt mondta hogy vásárlásnál vagy kifogtam valami faszát, vagy nagyon jól használom.

Júliusban betámadjuk a labancokat!
Tervezd az útvonalat!
Nem biztos, hogy a max fordulatszámmal tudod csak előhozni a max teljesítményt..

Én ezért szemezgetek most az új GSXF-el... 3000-en leadja a max nyomatékot, így tudod nyüstölni rendesen. 4 hengernek meg már itt is van hangja
Nekem annó még 8e-et mondott valaki...

Lehet venni fogok egy nagyot is, de csak majd egy hosszabb túra előtt. Inkább legyen tartalék hely, minthogy valamit ne bírjak eltenni... Itthonra ez bőven elég, de 1-2 napos túrákra is. Megkockáztatom, ha egyedül mennék megint, még hosszabb külföldire is...

Amit nagyon sajnálok, hogy normális wingrack-et nem kapni a gs-hez. Pedig nagyon sokat javítana a konforton...

Láttam pár megvalósítást youtube-on, de csak barkácsmunkák, és hát azok nem nagyon néznek ki jól meztelenül (mármint táska nélkül)
Ebből is látszik, hogy a GS egy hétköznapi relációban: dolgozik, morog, bőg üvölt, egyszóval dolgoztatod, mindig történik valami. Nem mondja a nő Neked, hogy ő nem simogatásra vágyott, hanem sokkal többre. Mert tudtál adni neki.
Ugyanennél a tempónál az ezres gép csak a lábujját vakarja. Ez az a pillanat, amikor a tulajdonos fellázad, hogy akkor most ő is megmutatja, csak az övénél ugyanez a hatás már 200- nál van, ami nem reális és felesleges.
Komolyan 7200 körül volt per koponya!
Krissal egyedül rendelte, azért volt neki kicsit drágább, de mi már osztoztunk a szállítási költségeken XJ900-al.