Hi!
Sajnos a felfogatásról nem csináltam képet. Dzsoki lesz az embered... szerintem a hétvégén szerelni fog ő is.
Nagyjából egy olyan fémlemezt kell elképzeni, ami közel háromszög alakú, rajta két menetes furat. Ezt rögzíted a plexihez. Van egy harmadik furat is, mert egyes típusoknál lehet a lámpatartóhoz külön rögzíteni. A csúcsára állított háromszögletű lemezből ki van vágva egy "sín". Ezt csúsztatod rá a lámpatartó csavarra a lámpatest és a konzol közé. Majd meghúzod a lámpatartó csavarokat.
Miután így leírtam, eszembe jutott, hogy a louis oldalán (a tegnap mellékelt linken) az egyik fotó éppen a felfogató szerkezetet ábrázolja...
Ebből nekem csak az a két fekete izé hiányzott. Gondolom ez valami puha "távtartó" lehet, ha rá akarod feketetni a műszerfalra, akkor kellhet a plexi és az órák közé. Ilyet lehet csinálni polifoamból. Meg is teszem, mert úgy vettem észre, hogy kicsit rezeg a plekó teteje... így ma rátámasztom a műszerfalra.
GSTeddy!
Ok, köszi, márcsak egyet kérnék, ha van olyan képed, ahol a felfogatása látszik a plexinek, feltennéd a kedvemért?
Tudnilillik, találtam egy honlapot,ahol viszonylag óócsóón árulják a plekókat, csak felfogató szerelvény nincs hozzá. Tehát csinálnom kell egyet, mivel pedig már valaki kitalálta előttem, a spanyolviaszt, nem akarnám mégegyszer
Battonyáról egyelőre hallgatok, mióta 2-a 23-ára változott. Valószínűleg nem lesz jó nekem az a nap, de még bízom benne, hogy változik. Egyelőre nem mondom le, ki tudja, hogy mi alakul addig.
Azonban, ha mégis jó, amint eldől szólok, hogy megbeszéljük a részleteket.
Ettől függetlenül valamelyik tiszta hétvégi napon mehetnénk egy kört valamerre!
Kezd érdekes lenni ez a titkos életmegváltoztató akármi!
Éjfélkor, Jugó határ közelében, anyagilag helyre tesz: banyek! nehogy hazafelé lekapcsoljanak a kábszeres nyomik!
Teddy!
Csak hogy láss egy olyat, akinek mondták, hogy hallották...... Nekem a mosti Heidenau előtt Metzeler volt fenn hátul. Mit mondjak, nem voltam seggre esve tőle! Azonkívül, hogy 10ezer alatt lekopott, nem is éreztem tuti biztonságosnak. Persze lehet, hogy csak sokat vártam tőle. A hédi viszont kellemes meglepi. Tőle meg rosszabbat vártam, mert ugyi ő a régi Pneumant utódja. Én ismerem a Trabikról, nem volt világszenzáció!
Nah arra igen pöpec, langyos víz rongy vagy szivacs két huzás és már látod is magad benne. Így már csak visszapilalntókal kell nyüglődni!
u.i.:Nekem spec metzeler roadtech z6-os van nem olcsó de jó!Tapad is bírja is,de csak párban szabad használni.Ha az elsőt kevered az nem gond mert igen jó a vízkiszorítása, viszont a hátson középen egy minimális sávban nincs minta, ezrét elörle megköveteli a jó vízkiszorításu gumit.Volt "szerencsém" kirpobálni esőben is nem volt gond...
Ingyen benzint!
Rendben. Ha Soltról indultok, akkor csörögj nekem. És a Tesconál találkozunk.
És a nagy dolgokat nem akadályozzuk, de annál inkább elősegítjük... Blue Főnök kimenőt kap a saját szülinapi bulijáról!
Köszönöm a teszteredményeket. Én is inkább csak esztétikai célzattal szereltem fel... aztán, ha kevésbé leszek bogaras, akkor már megérte! (Gyűlöltem a kilométeróra alól vakarni a rovarokat... )
Köszi még egyszer, azok nevében, akik még gondolkodnak a vásárláson!
Ezek elvileg mind jó gumák. Talán a Brigi az alja a sorozatnak. Én viszont kellemesen csalódtam benne. Két hétvégén is megáztam, mentem vagy 300 km-t vizes úton és a gyári Bridgestone kiválóan teljesített. Az mintha BT 45 lenne, de erre most nem esküszöm meg.
Szóval, buxafüggő lesz ez...
A lényeg, hogy a terhelhetőségi index és a sebességindex passzoljon a GS-hez. Bevágom ide is a táblicskut, mint a múltkor.
Ratesz, ha jól emlékszem Sport Demont szerelt és elégedett volt vele. Télen is jól fel tudta melegíteni. Ez viszont azt jelenti, hogy jobban kopik a kicsike...
Ha minden igaz Blue-nak volt már Michelin (hogy éppen ez-e, azt nem tudom...), és nem szerette igazán.
Nyuszinál Continental most a nyerő, és elmondása szerint a régi gumához képest ég és föld a taoadása... tehát az is jó.
És ne felejtsük el pénztárcakímélő barátunkat a Heidenaut. Blue és még jó néhányan egy pár tízezer kilométert mentek már vele (persze nem egy garnitúrával ), és beválós formája van a dolognak, meg óccó is ).
A Metzelerről megint csak hallottam, egy olyan embertől akinek a rokona ismert valakit, aki látott olyat egy GS-en! Szó, mi szó, az is jó márka...
Heppi börszdéj Nagy Kék Főnök a Berregő Paripával!
Isten éltesen sokáig, füled érjen bokáig.
Hozzám képest Vin Diesel csak egy kezdő ha TRIPLA X-ről van szó:-)
Erik64+Ani64+Dani
Sajnos a felfogatásról nem csináltam képet. Dzsoki lesz az embered... szerintem a hétvégén szerelni fog ő is.
Nagyjából egy olyan fémlemezt kell elképzeni, ami közel háromszög alakú, rajta két menetes furat. Ezt rögzíted a plexihez. Van egy harmadik furat is, mert egyes típusoknál lehet a lámpatartóhoz külön rögzíteni. A csúcsára állított háromszögletű lemezből ki van vágva egy "sín". Ezt csúsztatod rá a lámpatartó csavarra a lámpatest és a konzol közé. Majd meghúzod a lámpatartó csavarokat.
Miután így leírtam, eszembe jutott, hogy a louis oldalán (a tegnap mellékelt linken) az egyik fotó éppen a felfogató szerkezetet ábrázolja...
Ebből nekem csak az a két fekete izé hiányzott. Gondolom ez valami puha "távtartó" lehet, ha rá akarod feketetni a műszerfalra, akkor kellhet a plexi és az órák közé. Ilyet lehet csinálni polifoamból. Meg is teszem, mert úgy vettem észre, hogy kicsit rezeg a plekó teteje... így ma rátámasztom a műszerfalra.
Nézd meg jól a képet, ott a lemez...
Ok, köszi, márcsak egyet kérnék, ha van olyan képed, ahol a felfogatása látszik a plexinek, feltennéd a kedvemért?
Tudnilillik, találtam egy honlapot,ahol viszonylag óócsóón árulják a plekókat, csak felfogató szerelvény nincs hozzá. Tehát csinálnom kell egyet, mivel pedig már valaki kitalálta előttem, a spanyolviaszt, nem akarnám mégegyszer
Battonyáról egyelőre hallgatok, mióta 2-a 23-ára változott. Valószínűleg nem lesz jó nekem az a nap, de még bízom benne, hogy változik. Egyelőre nem mondom le, ki tudja, hogy mi alakul addig.
Azonban, ha mégis jó, amint eldől szólok, hogy megbeszéljük a részleteket.
Ettől függetlenül valamelyik tiszta hétvégi napon mehetnénk egy kört valamerre!
Kezd érdekes lenni ez a titkos életmegváltoztató akármi!
Éjfélkor, Jugó határ közelében, anyagilag helyre tesz: banyek! nehogy hazafelé lekapcsoljanak a kábszeres nyomik!
Csak hogy láss egy olyat, akinek mondták, hogy hallották...... Nekem a mosti Heidenau előtt Metzeler volt fenn hátul. Mit mondjak, nem voltam seggre esve tőle! Azonkívül, hogy 10ezer alatt lekopott, nem is éreztem tuti biztonságosnak. Persze lehet, hogy csak sokat vártam tőle. A hédi viszont kellemes meglepi. Tőle meg rosszabbat vártam, mert ugyi ő a régi Pneumant utódja. Én ismerem a Trabikról, nem volt világszenzáció!
Árpinál vettem a bukót Egerben, a kabátot Miskolcon, mert nem volt neki a méretemben.
A plexidről meg annyit, hogy szerintem nekem is ilyen van, és hatásos.
Battonyát majd megbeszélhetnénk, mert elméletileg egy irányból megyünk mind a ketten.
Majdnem elfelejtettem, hogy kérdeztél...
Az enyém speciel ez a típus... és majdnem mindenkié ez a típus itten.
Puig plexi a Louisban
u.i.:Nekem spec metzeler roadtech z6-os van nem olcsó de jó!Tapad is bírja is,de csak párban szabad használni.Ha az elsőt kevered az nem gond mert igen jó a vízkiszorítása, viszont a hátson középen egy minimális sávban nincs minta, ezrét elörle megköveteli a jó vízkiszorításu gumit.Volt "szerencsém" kirpobálni esőben is nem volt gond...
Ingyen benzint!
De addig még ugye sok víz lefolyik a Dunán...felétek:-)
És a nagy dolgokat nem akadályozzuk, de annál inkább elősegítjük... Blue Főnök kimenőt kap a saját szülinapi bulijáról!
Köszönöm a teszteredményeket. Én is inkább csak esztétikai célzattal szereltem fel... aztán, ha kevésbé leszek bogaras, akkor már megérte! (Gyűlöltem a kilométeróra alól vakarni a rovarokat... )
Köszi még egyszer, azok nevében, akik még gondolkodnak a vásárláson!
Ezek elvileg mind jó gumák. Talán a Brigi az alja a sorozatnak. Én viszont kellemesen csalódtam benne. Két hétvégén is megáztam, mentem vagy 300 km-t vizes úton és a gyári Bridgestone kiválóan teljesített. Az mintha BT 45 lenne, de erre most nem esküszöm meg.
Szóval, buxafüggő lesz ez...
A lényeg, hogy a terhelhetőségi index és a sebességindex passzoljon a GS-hez. Bevágom ide is a táblicskut, mint a múltkor.
Ratesz, ha jól emlékszem Sport Demont szerelt és elégedett volt vele. Télen is jól fel tudta melegíteni. Ez viszont azt jelenti, hogy jobban kopik a kicsike...
Ha minden igaz Blue-nak volt már Michelin (hogy éppen ez-e, azt nem tudom...), és nem szerette igazán.
Nyuszinál Continental most a nyerő, és elmondása szerint a régi gumához képest ég és föld a taoadása... tehát az is jó.
És ne felejtsük el pénztárcakímélő barátunkat a Heidenaut. Blue és még jó néhányan egy pár tízezer kilométert mentek már vele (persze nem egy garnitúrával ), és beválós formája van a dolognak, meg óccó is ).
A Metzelerről megint csak hallottam, egy olyan embertől akinek a rokona ismert valakit, aki látott olyat egy GS-en! Szó, mi szó, az is jó márka...
Tehát ezeket jó tudni, márkától fügetlenül:
Mik vannak a guma oldalán?
Terhelhetőségi index táblicsku
Sebességindex-tábla
Ennyit tud Medve esze hozzászólni!
Jah, és a gyártási időt nézd meg rajta... mert ha már 2 éve raktáron áll a papucs, akkor akármilyen akciós, ott kell hagyni. Az már nem új gumi!
Egy példa Heidenauval
Okosakat ír a gumidoki a drbike.hu-n.