Itt a túrakiírás. Egyelőre egyedül vagyok, aztán vagy jön még valaki, vagy nem. Nagy tömeget semmiképp sem szeretnék, bár jó eséllyel senki se fog feljelentkezni, esetleg 1-2 hozzám hasonló őrült. :)
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben a GS-hez tartalék fék és kuplungkarja? Mennék egy nagy, 3500km-es túrára és nem szeretnék tartalék nélkül elindulni, viszont most venni sem akarok. Természetesen az árát lerakom, túra után pedig visszacseréljük.
No meg volt az első 100km. Fogyasztás 6 L-re jött ki. Ebben benne volt bő minden. Haverok, buli fanta. Sztem normál használatnál megáll 4.5-5 körül. Tudom, h nem 3.8, de valamit valamiért. Ezt még ki lehet bírni.Ugye itt 2x annyi éhes szájat kell etetni. Ennyire számítottam kb. Nem egy vadállat, de azért szedi a tappancsait ha odacsapok neki. Eddigi tapasztalataim ennyi..:)
Vannak különböző kanyarvételi technikák, mindenki másképp dönti. Van, aki kiül, térdet lógat, van, aki inkább a motort dönti és egyenes(ebb) felsőtesttel ül.
Asszem Dipshitnek volt egy jó linkje a kanyarodási technikákról.
Akkor van még 3-5 milim.
De felesleges számolgatni.
Van aki sokkal gyorsabb kisebb bedöntéssel.
Ez a fülön forgás jól néz ki de nem csak ettől gyors valaki.
Mondjuk lehet a Kakucson az első 10 perc után meglenne, de ilyen utakon motorozás közben spontán kanyarokban mindíg marad egy kis majrécsík.
Ráadásul a lábtartó tudtommal a majrécsík teljes eltűnése után jön.
Nekem sem nyugi. Sőt még a gumi is rajta van.
Nem értem egyesek hogy tudják úgy letenni?
Meg szerintem sokszor nem is szükséges addig dönteni a tempós kanyarvételhez.
Bájdövéj, milyen idegesítő lenne, ha D.kő, Lepence minden kanyarjában ilyen fotós/videós siserehad állna lesben, hogy mikor tanyál valaki egy jó nagyot.
Nem tudom, hogy úthiba, "elátkozott aura" vagy mi miatt, de rendre ugyanott csúsznak ki. Ha megnéztek több videót rnickeymouse-tól, egy idő után szinte kottára ugyanaz a koreográfia. Highside, lowside, az már csak díszítés.
Mintha a múltkor itt is hátsó dobozt keresett volna valaki- ha nem akkor is közzé tenném, tisztelettel:
Nagyon jó motoros cimborám árulja a hátsó dobozát, kihasználatlanság miatt!
A méretei:
kb. 51x42x29cm, 40L a doboz és az ára 17 ezer ft.
Akit érdekel az Lacát keresse az alábbi telefon számon:
+3670/2031368
Képek pedig itt láthatóak:
Hány moci? stb...
Tudom nem azzal megy....
Vagy ne legyek ennyire naiv?
Azért mondjuk nem értem...
Olyan, mintha lófasz merevítés nem lett volna az ülés alatt...
Szinte gyök kettővel csúszott a gixerbe és lebontotta még is a fél hátulját az R6-nak...
http://youtu.be/B8vif49CB2U
Asszem Dipshitnek volt egy jó linkje a kanyarodási technikákról.
De felesleges számolgatni.
Van aki sokkal gyorsabb kisebb bedöntéssel.
Ez a fülön forgás jól néz ki de nem csak ettől gyors valaki.
Ráadásul a lábtartó tudtommal a majrécsík teljes eltűnése után jön.
Nem értem egyesek hogy tudják úgy letenni?
Meg szerintem sokszor nem is szükséges addig dönteni a tempós kanyarvételhez.