Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, egyezik-e a kettő? Ha igen, akkor tökéletes!
Én meg lehet hétvégén is dolgozom , viszont kapok érte 4 nap szabit!
Sv fékkar nem jó?
Üdv!

Mintha a múltkor itt is hátsó dobozt keresett volna valaki- ha nem akkor is közzé tenném, tisztelettel:

Nagyon jó motoros cimborám árulja a hátsó dobozát, kihasználatlanság miatt!
A méretei:
kb. 51x42x29cm, 40L a doboz és az ára 17 ezer ft.

Akit érdekel az Lacát keresse az alábbi telefon számon:



+3670/2031368


Képek pedig itt láthatóak:
Itt a túrakiírás. Egyelőre egyedül vagyok, aztán vagy jön még valaki, vagy nem. Nagy tömeget semmiképp sem szeretnék, bár jó eséllyel senki se fog feljelentkezni, esetleg 1-2 hozzám hasonló őrült. :)
Péntekig jó időt mondott, felmelegedést. Utána lehűlés esővel...
Merre lesz ez a szép nagy kör, megkérdezhetem?

Hány moci? stb...
Nem úgy volt, hogy most csináltatod a jogsit?
Tudom nem azzal megy....

Vagy ne legyek ennyire naiv?
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben a GS-hez tartalék fék és kuplungkarja? Mennék egy nagy, 3500km-es túrára és nem szeretnék tartalék nélkül elindulni, viszont most venni sem akarok. Természetesen az árát lerakom, túra után pedig visszacseréljük.
NA ez is úgy volt. összes haver megnézte mi a vége, azonbelül csak faluban használva, legtöbbször hidegen. persze megfelelően melegítve.
Az nagyon zúzós.................nekem a 6 liter agyig tekerve jön ki ő 180-as sebességekkel.
No meg volt az első 100km. Fogyasztás 6 L-re jött ki. Ebben benne volt bő minden. Haverok, buli fanta. Sztem normál használatnál megáll 4.5-5 körül. Tudom, h nem 3.8, de valamit valamiért. Ezt még ki lehet bírni.Ugye itt 2x annyi éhes szájat kell etetni. Ennyire számítottam kb. Nem egy vadállat, de azért szedi a tappancsait ha odacsapok neki. Eddigi tapasztalataim ennyi..:)
nekem igen...de az az arcom volt...
Az R6-ból milyen trial moci lett.....

Azért mondjuk nem értem...

Olyan, mintha lófasz merevítés nem lett volna az ülés alatt...

Szinte gyök kettővel csúszott a gixerbe és lebontotta még is a fél hátulját az R6-nak...
Na olyan térdet kirakósat láttam.Még egyenesen is lógott a motoron.
Vannak különböző kanyarvételi technikák, mindenki másképp dönti. Van, aki kiül, térdet lógat, van, aki inkább a motort dönti és egyenes(ebb) felsőtesttel ül.
Asszem Dipshitnek volt egy jó linkje a kanyarodási technikákról.
Akkor van még 3-5 milim.
De felesleges számolgatni.
Van aki sokkal gyorsabb kisebb bedöntéssel.
Ez a fülön forgás jól néz ki de nem csak ettől gyors valaki.
Mondjuk lehet a Kakucson az első 10 perc után meglenne, de ilyen utakon motorozás közben spontán kanyarokban mindíg marad egy kis majrécsík.
Ráadásul a lábtartó tudtommal a majrécsík teljes eltűnése után jön.
Nekem sem nyugi. Sőt még a gumi is rajta van.
Nem értem egyesek hogy tudják úgy letenni?
Meg szerintem sokszor nem is szükséges addig dönteni a tempós kanyarvételhez.
Nekem még nem szikrázott.
Húzott egy bő gázt a a legnagyobb döntésnél. Az R6-ban azért van erő.
577-esen szoktak így fotózgatni nézelődni, persze nam azért hogy mikor csúszol ki, hanem a szikrázó lábtartók miatt.
Bájdövéj, milyen idegesítő lenne, ha D.kő, Lepence minden kanyarjában ilyen fotós/videós siserehad állna lesben, hogy mikor tanyál valaki egy jó nagyot.
Nem tudom, hogy úthiba, "elátkozott aura" vagy mi miatt, de rendre ugyanott csúsznak ki. Ha megnéztek több videót rnickeymouse-tól, egy idő után szinte kottára ugyanaz a koreográfia. Highside, lowside, az már csak díszítés.