Pedig még csak nem is tudja.....akik most ott élnek azok írtak a motorozz-nak a külfölddel foglalkozó topicjába ahol rendes leírták a teljes menetét......hááát, ahogy kiderült mindenkit beengednek csak a fehér európait nem.....viszont a gyanús külsejű és viselkedésű lenyomozhatatlan ázsiaiakat szó nélkül beengedik........állítólag tele is van velük minden város és a vietnámi maffia ott az úr.....
Az a fura, hogy 1 fórumozó válaszolt a kérdésemre, aki nem is ért hozzá, csak szerinte. De legalább válaszolt. Én a "nagy" szakértőktől vártam választ aki szedte is már szét, de úgy látom a "nagy" szakértő is csak annyit tud, hogy "már kapott rá választ"
Egyébként egy kis matek ha neked nem menne: 5 kérdésem volt, amiből 1re kaptam választ, nem pedig a "kérdéseire". Vagy akkor a magyar nem megy?
Az csak az én szubjektív hülyeségem lehet, hogy ha úgy látom, mintha az egyébként gyárilag fekete hengeren az egyik oldalon 5-10 centi magasságig kezdenek fehéredni a hűtőbordák (vagy mik is azok), a másik oldal meg maradt fekete?
A benzincsapot illetően továbbra is kérdés, tud-e valaki eladó csapot, avagy, ha filléres dologból javítható amúgy, akkor erre kérek megerősítést.
Sziasztok! Lenne pár fontos kérdésem. Előre is köszi!
-hengerfej levételéhez ki kell-e venni a blokkot a vázból? (menetes szár tartja?)
-hengerfej pakolást hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-szelepszár szimeringet hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-hengerfej levételekor mire érdemes ránézni és kicserélni?
-úgy néz ki, hogy feltartott a jobb henger D szelepe (karbinál) és most hogy a lapkák helyére vannak téve 0 kompresszió van a hengerben, öntöttünk benzint a szelep tetejére zárt állapotban, abban a pillanatban befolyt a hengerbe a benzin. Javítható lesz még a szelep, vagy mi lehet vele? Esetleg csak bevan égve és megkell polírozni?
OK, meggyőztél!
Neked az úgy jó, ha csak jövő hónapban megyek érte?
A hátsó lánckereket gondolom majd át kell rakni a sajátomról. Vagy az is van rajta? És ha igen, hányas?
Ugye nem kell sokat kivágni a láncvédőből?
ataaa...hidd el ,hogy sokkal brutálisabb...arról nem beszélve ,hogy a gsx-F felni a szélesebb gumival..jelentősen könnyebb...és ezen nem csak én lepődtem meg
Gabben egyelőre ott tart a történet ,hogy kell az olajdekli...csövek és a hűtő...na meg egy lyuk és egy támasztó lemez a vázra. Összeraktuk..elvileg minden stimmel...de mégsem...ugyanis ahogy melegszik az olaj..úgy csökken az olajnyomás.. Több szerelővel konzultáltam..mígnem eljutottam a Motorrad (Nagykőrösi út..Suzuki dealer) Fő szerelőjéhez...Ők abba futottak bele ,hogy az F-es verzióba beletették a sima GS olajdekli talp tömítését..és szintén ez volt a hibájuk.. A röntgen rajzokon..és eddig fellelt fotókon...totál egyforma a két tömítés...de mégsem. Én még előtte leszereltem az egész kócerájt..és visszaraktam a régi deklit.
Igazándiból már nem is akarok vele foglalkozni..mert ha Isten is úgy akarja elhúzok ebből az országból.Jó lenne ha még idén sikerülne..de lehet ,hogy csak jövőre.. Úgy döntöttem ,hogy még a láncot kicserélem...ameddig lehet járkálok vele...de ha valaki előbb megveszi az sem baj..
Ha kell az összes cucc ami hozzá való...keress meg és megalkuszunk..
És neked mennyire változott meg a menetstabilitás, végsebesség, fogyasztás?
Ilyenek érdekelnének.
Nagyon szeretném a vastagabb gumit, de félek hogy drasztikusan visszaesik a sebesség, és megnő a fogyasztás.
Neked jobban megy a döntögetés mint a 130-assal?
Üdv mindenkinek!
Ma délután 4 körül Siófokon láttam egy zöld Yami XJ-t és egy géesöccát kötelékben gurulni.Esetleg környékbeli fórumlátogató a gées tulaj?
Egyébként egy kis matek ha neked nem menne: 5 kérdésem volt, amiből 1re kaptam választ, nem pedig a "kérdéseire". Vagy akkor a magyar nem megy?
Sokkal jobb egy asztalon gépészkedni a blokkal ilyen szinten mint gebeszkedni a váz környékén.
Azért majd minden alkalommal beszámolok a délutáni szörfözésről.....már ha marad karom..a cápák miatt
..Jövő hónap....háát...Aki kapja marja
A benzincsapot illetően továbbra is kérdés, tud-e valaki eladó csapot, avagy, ha filléres dologból javítható amúgy, akkor erre kérek megerősítést.
-hengerfej levételéhez ki kell-e venni a blokkot a vázból? (menetes szár tartja?)
-hengerfej pakolást hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-szelepszár szimeringet hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-hengerfej levételekor mire érdemes ránézni és kicserélni?
-úgy néz ki, hogy feltartott a jobb henger D szelepe (karbinál) és most hogy a lapkák helyére vannak téve 0 kompresszió van a hengerben, öntöttünk benzint a szelep tetejére zárt állapotban, abban a pillanatban befolyt a hengerbe a benzin. Javítható lesz még a szelep, vagy mi lehet vele? Esetleg csak bevan égve és megkell polírozni?
Neked az úgy jó, ha csak jövő hónapban megyek érte?
A hátsó lánckereket gondolom majd át kell rakni a sajátomról. Vagy az is van rajta? És ha igen, hányas?
Ugye nem kell sokat kivágni a láncvédőből?
:)
Igazándiból már nem is akarok vele foglalkozni..mert ha Isten is úgy akarja elhúzok ebből az országból.Jó lenne ha még idén sikerülne..de lehet ,hogy csak jövőre.. Úgy döntöttem ,hogy még a láncot kicserélem...ameddig lehet járkálok vele...de ha valaki előbb megveszi az sem baj..
Ha kell az összes cucc ami hozzá való...keress meg és megalkuszunk..
Ilyenek érdekelnének.
Nagyon szeretném a vastagabb gumit, de félek hogy drasztikusan visszaesik a sebesség, és megnő a fogyasztás.
Neked jobban megy a döntögetés mint a 130-assal?
Ma délután 4 körül Siófokon láttam egy zöld Yami XJ-t és egy géesöccát kötelékben gurulni.Esetleg környékbeli fórumlátogató a gées tulaj?