Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig még csak nem is tudja.....akik most ott élnek azok írtak a motorozz-nak a külfölddel foglalkozó topicjába ahol rendes leírták a teljes menetét......hááát, ahogy kiderült mindenkit beengednek csak a fehér európait nem.....viszont a gyanús külsejű és viselkedésű lenyomozhatatlan ázsiaiakat szó nélkül beengedik........állítólag tele is van velük minden város és a vietnámi maffia ott az úr.....
Az a fura, hogy 1 fórumozó válaszolt a kérdésemre, aki nem is ért hozzá, csak szerinte. De legalább válaszolt. Én a "nagy" szakértőktől vártam választ aki szedte is már szét, de úgy látom a "nagy" szakértő is csak annyit tud, hogy "már kapott rá választ"
Egyébként egy kis matek ha neked nem menne: 5 kérdésem volt, amiből 1re kaptam választ, nem pedig a "kérdéseire". Vagy akkor a magyar nem megy?
Én kivenném.
Sokkal jobb egy asztalon gépészkedni a blokkal ilyen szinten mint gebeszkedni a váz környékén.
Zsékettő fórumosunk aszondta elég vicces a bevándorlás kenguruföldön.
Azta rohadt de negatív lettél hirtelen akkor most az olajhütő sincs már fent?És csak egy másik tömítés kellet volna hozzá ?
Nincs pókiszonyom..a bogaraktól sem félek...és kíváncsi vagyok ,hogyan néz ki a kenguru szar


Azért majd minden alkalommal beszámolok a délutáni szörfözésről.....már ha marad karom..a cápák miatt
A saját lánckerekedet rakod föl...de nem kell lecsavaroznod!
..Jövő hónap....háát...Aki kapja marja
Az a fura ,hogy az első alkalommal történt beírása óta már volt válasz a kérdéseire..
Az csak az én szubjektív hülyeségem lehet, hogy ha úgy látom, mintha az egyébként gyárilag fekete hengeren az egyik oldalon 5-10 centi magasságig kezdenek fehéredni a hűtőbordák (vagy mik is azok), a másik oldal meg maradt fekete?

A benzincsapot illetően továbbra is kérdés, tud-e valaki eladó csapot, avagy, ha filléres dologból javítható amúgy, akkor erre kérek megerősítést.
Szerintem ha valaki tud válaszolni a kérdésekre, biztosan fog. Attól, hogy kb. 8 óránként bevágod, nem fog előbb válasz érkezni.
Sziasztok! Lenne pár fontos kérdésem. Előre is köszi!
-hengerfej levételéhez ki kell-e venni a blokkot a vázból? (menetes szár tartja?)
-hengerfej pakolást hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-szelepszár szimeringet hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-hengerfej levételekor mire érdemes ránézni és kicserélni?
-úgy néz ki, hogy feltartott a jobb henger D szelepe (karbinál) és most hogy a lapkák helyére vannak téve 0 kompresszió van a hengerben, öntöttünk benzint a szelep tetejére zárt állapotban, abban a pillanatban befolyt a hengerbe a benzin. Javítható lesz még a szelep, vagy mi lehet vele? Esetleg csak bevan égve és megkell polírozni?
3dcl is elég sőt........viszont ugyan a dot4 van írva, de az 5.1 jobb és elég jó áron lehet kapni azt is...
OK, meggyőztél!
Neked az úgy jó, ha csak jövő hónapban megyek érte?
A hátsó lánckereket gondolom majd át kell rakni a sajátomról. Vagy az is van rajta? És ha igen, hányas?
Ugye nem kell sokat kivágni a láncvédőből?
Megőrültél? Ott van a legtöbb mérges rovar és pók!

Szerintem majdnem mindegy, egyik neves(ebb) márkával sem lehet mellényúlni. Nem versenykörülményekre kell, szóval nem kell túlspilázni a dolgot. ;)
Oké, hogy dot4, de konkrét típustapasztalatok?
Elég a fél liter, DOT 4!
Kipattant afejemből, hogy lecserélem a fékolajat elöl-hátul.Milyet érdemes beletenni?Elég egy félliteres?
ataaa...hidd el ,hogy sokkal brutálisabb...arról nem beszélve ,hogy a gsx-F felni a szélesebb gumival..jelentősen könnyebb...és ezen nem csak én lepődtem meg
Gabben egyelőre ott tart a történet ,hogy kell az olajdekli...csövek és a hűtő...na meg egy lyuk és egy támasztó lemez a vázra. Összeraktuk..elvileg minden stimmel...de mégsem...ugyanis ahogy melegszik az olaj..úgy csökken az olajnyomás.. Több szerelővel konzultáltam..mígnem eljutottam a Motorrad (Nagykőrösi út..Suzuki dealer) Fő szerelőjéhez...Ők abba futottak bele ,hogy az F-es verzióba beletették a sima GS olajdekli talp tömítését..és szintén ez volt a hibájuk.. A röntgen rajzokon..és eddig fellelt fotókon...totál egyforma a két tömítés...de mégsem. Én még előtte leszereltem az egész kócerájt..és visszaraktam a régi deklit.
Igazándiból már nem is akarok vele foglalkozni..mert ha Isten is úgy akarja elhúzok ebből az országból.Jó lenne ha még idén sikerülne..de lehet ,hogy csak jövőre.. Úgy döntöttem ,hogy még a láncot kicserélem...ameddig lehet járkálok vele...de ha valaki előbb megveszi az sem baj..
Ha kell az összes cucc ami hozzá való...keress meg és megalkuszunk..
Ausztrália! Ott is van Gées öttá klub!:) Nagyon szeretném ,hogy összejöjjön....Itthon már nagyon nem érzem jól magam..
ok köszi!
És neked mennyire változott meg a menetstabilitás, végsebesség, fogyasztás?
Ilyenek érdekelnének.
Nagyon szeretném a vastagabb gumit, de félek hogy drasztikusan visszaesik a sebesség, és megnő a fogyasztás.
Neked jobban megy a döntögetés mint a 130-assal?
Üdv mindenkinek!
Ma délután 4 körül Siófokon láttam egy zöld Yami XJ-t és egy géesöccát kötelékben gurulni.Esetleg környékbeli fórumlátogató a gées tulaj?