Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lévén, hogy nagyobb, mint az eredeti, szerintem 0,1-0,2 barral kevesebb kell bele. 2,3-ra saccolnám.
a 150/70-es gumiba mennyi nyomàs kéne?Amugy jobb a szélesebb gumi élvezetes és stabil.
egyébként nekem a Mol-os Spray jött be a legjobban, 1,5 éve kaptam a Superbike előfizetéshez, és egy évig tudtam használni, eső után mindig fújtam pl, és elég sokat mentem esőbe..... elötte Castrolos volt azt 3-4 havonta kellet venni... meg összebaszta a kereket mint állat
szakaszos nyúlás nem az utassal való lámpától lámpáig való gyorsulástól van? én is fújkodom csak sprayvel, de sztem a lánc nyúlás inkább használattól függ mint sem ápolástól, én szeretem oda verni neki, ezért láncot is sűrűn kell cserélnem akármennyi flakont is fújok rá,
Maradok a fújkálásnál...bár nagyon jó ez az adagolós megoldás.
A láncok halála a legtöbb esetben nem a kopás hanem a szakaszos nyúlás...ami eredhet vacak beállításból..esetleg az anyag minőségének eltéréseiből. Az eredeti láncomat fogom most cserélni 37e. km-nél mivel kopás sehol nincs..de a lánc feszességét nem tudom tisztességesen (megnyugtatóan) megoldani a szakaszos nyúlás miatt. Bár eddig is így jártam vele..és még biztosan sokat elfutna.....de hát a túlzott precizítás
TAVASZI ÁTVIZSGÁLÁS végett tudtok nekem mondani megbízható és jó áron dolgozó motorszervizt?
(csak budapesti lehet, és még jobb, ha közel van a belső kerületekhez, valamint nyitva tartás nem munkaidőben [H-Cs 8-16, P 8-14, Szo-Vas zárva], de ha nem nagyon van ilyen, valahogy megszervezem a dolgot)
Reklámfotó helyett... A GS500-zal ellentétben a csecsebecse motorok nem hiszem, hogy elmennének ilyen környezetben.
Egyébként az is számít, hogyan használod a motort... földutakon, megpakolva, esetleg utassal..
Azért nem nevezném ingyennek azt a folyamatot amíg megfárasztok egy motorolajat.

Am meg éljen a kardán (amíg be nem szarik )


(mivel anno a 450-es GS-t gyártották GS450GA névvel automata váltóval és kardánnal, valaki beteg elme a tisztesség kedvéért igazán belekendácsolhatná azt a hajtást az 500-asába)
Én biztos nem hagynám 100e kilométeren keresztül ugyanazt a láncot a motoromon. Amit 45-tel cseréltem, még csak félig volt nyúlva, de így is ott motoszkált az agyamban, mi van ha elszakad. Lánckerékből Sunstar-t vagy JT-t veszek. Az első elég necces volt, a hátsó még jó, de mindkettőnek mennie kell minden cserénél.

Láncfűrészolaj, igen az tényleg jobb, de a fáradt olaj ingyen van. Ez csak az én véleményem, nem vitatkozom.
Lánkereket elöl lehet cserélni kell, mert ugye 2-3-szor többet forog mint hatul, de 25-30 ekm után a hátsók még gyári állapotban vannak jó minöség esetén. Ès szerintem mindenki tudja hogy a 3 közül a kis lánckerék a legolcsóbb.
Hello!

Pattintanék ide egy saját tapasztalatokon alapuló "benyomást"! :)

http://www.sportmotor.hu/motor...

Meg van egy másik is.
http://www.gsx1400.hu/index.ph...

Amúgy hosszú évek tapasztalata alapján érdemes a láncot ápolni, mert bizony meghozza az árat. (Banditon -1250-en 100e km-nél vették le a gyári láncot.) Nekem úgy benne közel 30 ekm hogy szinte semmit nem állítottam rajta, vagyis semmit nem kopott (nyúlni nem nyúlnak a láncok), pedig elötte 24 ekm, és 27 ekm után cseréltem.
A tuti a láncfürészolaj, mondjuk a Stihl-töl 1300 HUF-ért kb 50-100 ekm-re elég.
De nem akarom magam ísmételgetni, a két linken szinte leírtam mindent.

Üdv

István
Addig ok, hogy a láncod elment 45ezret.. de hogy néztek ki a végén a lánckerekeid?
Szerintem sincs túl sok értelme drága láncápolókat használni. Én próbáltam viszonylag olcsó RK láncot rendszeresen fújkálni drága cuccal... 15e km jött ki belőle. Ugyanakkor a DID x-gyűrűs lánc, amit 70 lóerős motorokhoz ajánlanak 45 ezret ment, aminek a fele homokban és poros tájakon volt. Ápolás minimális. Amikor esős helyeken jártam, kapott használt 20w50-es motorolajat.

A mostani lánc is DID és ez is csak motorolajat fog kapni. Tervezem, hogy egy kórházi infúziós palackkal és csővel csináljak egy félautomata rendszert, mondjuk az még segíthetne. Az egyetlen hátrány az, hogy gyakrabban kell pucolni a hátsó kereket a fröcskölés miatt. Tisztítani végképp nem szoktam a láncokat, szerintem csak bedörzsölöd a koszt a tömítések mögé és kimosod a gyári zsírt.

Egyébként rossz stratégia egy láncot sok évig ápolgatni ezekkel a 4e forintos cuccokkal. Én inkább vennék új láncot minden két-három évben abból a pénzből.
Neked is üdv a társulatban és sok boldog nyeregben töltött pillanatot.
A láncspray-ok nagy részére rá van nyomtatva ,hogy milyen láncokhoz javasolt..több márkánál külön közlik ,hogy "O" vagy "X" gyűrűsre...avagy mindkettőre alkalmazható. Nyugodtan használhatod ..nem bántják a tömítést..nem agresszív anyaggal készülnek..
Tipp: Motorozás után fújd be mert akkor még meleg a lánc és könnyebben szétoszlik..(természetesen a lánc belső felénél fújd)..és mire újra használod a vasat addigra kipárolog belőle a higító..tehát egy szilárdabb kenő,védő filmet prezentál az anyag..
..amúgy üdv a társulatban
Ja, emlékszem, még tavaly novemberben írtad, hogy a nyakadon maradt egy feszszab. Megmérem egy másikkal is, köszi a tippet.
Mérj rá egy másik készülékkel is, jártam már úgy, hogy merült az elem és szar töltési értékeket mutatott, vettem másik fesz.szabályzót, rámértünk egy villanyász haverral is. Kiderült, hogy amit vettem, az szar, a réginek meg semmi baja...
Szerintem felesleges tisztogatni a láncot, amennyi időt eltölt vele az ember meg amennyi pénzt lánctisztító szerre, sose hozza be az árát. De ez csak az én véleményem, akinek ez kikapcsolódás, csinálja!
Ma mértem a papipán a töltést, és sajnos elég rossz értékeket produkál: 15-16 V körül tölt. Gyanítom, hogy a feszszabályozó a ludas. Van valami ötletetek, hogy javítható-e vagy alkatrész beszerzési forrás? :(
Nem is az a kérdés, mennyire macerás a petróleumos-olajos változat, hanem hogy mi a jó a láncnak. Biztosan könnyebb kezelni a láncspray-t, de valami oka csak volt annak is, hogy a kezelési útmutatóba nem az került, vagy nem? Ugyanakkor ismétlem: kezdő és laikus vagyok. Tehát meggyőzhető
Vegyél egy flakon láncspray-t.Könnyebb kezelni.
Frissen regisztráltam, tavaly késő ősszel cseréltem le a Pancsimat egy GS500E-re, gondoltam, ha már jó idő lesz, előszedem a gépet, és ismerkedünk. Eléggé laikus vagyok meg minden, úgyhogy kezdésnek letöltöttem és megnéztem a kezelési útmutatót. Abban "Hajtólánc tisztítása és olajozása" címszó alatt összefoglalva azt írják, 1000 km-enként érdemes tisztítani, leginkább petróleummal, majd száradás után olajozás SAE 40 vagy SAE 50 motorolajjal. Ezt követően erősen figyelmeztetnek, hogy ne használjak a kereskedelemben "meghajtólánc-olajként" forgalmazott termékeket, mert azok az oldószereik miatt károsíthatják az O-gyűrűket.
Akkor most hogy is van ez?
Köszi szépen! Igazából egy szerencsétlen nap volt,motor aksi töltés közben a töltő vagy az aksi megadta magát,és relative későn vettük észre...akkor már nem lehetett megmenteni a gépeket...
"január 16-án volt nálunk egy garázstűz,és akkor leégtek a motorok" Hú vazz..


A motorhoz meg grat!