Vezlánc csere olyan rutinmeló amit el lehet végezni egy tescos kulcskészlettel otthon?....hááát végülis meg lehet csinálni csak pár lenyalt csavarfej után kezd kínossá válni.... .....ja és amit nem győzök állandóan mondani, hogy ugye olajat/gyertyát mindenki tud cserélni bármivel, nehogy már szerelőhöz vigye vagy utánanézzen alap dolgoknak.....és minden évben jellemzően tavasszal előkerül pár gép amikben meg vannak szakadva a menetek.....volt már veztengelynél is ilyen otthoni szelepállításnál..... ....természetesen nincs olyan amit ne lehetne otthon megcsinálni csak kellenek a feltételek....
amúgy, lehet, hogy engem az is motivál, hogy túl sok kókler szerelővel sodort össze a szél (autó terén...... nem egyszer balesetveszélyes helyzetet teremtve, de ez nem idetartozik, majd egy túra alkalmával elmesélem)
meg én a szerelésben nem az üzletszerűre gondoltam, nyilván ahhoz elektromos ketyerék is kellenek, hanem saját felhasználásra, hogy az ember hozzá merjen nyúlni a fékhez, vagy épp a vezérműláncot tudjon cserélni.
nyilván, aki hivatásszerűen csinálja, az sok pénz, és befektetés
El lehet................de ha vállalkozást akarsz belőle csinálni elég keserves kenyér.Ha csak hobbizol az meg elég nagy befektetés.
Csak a lánc szerelés.
Most 4 évente egyszer 5e.ret feccölsz egy szerelőnek vagy veszel egy nittelőt és 20 év múlva megtérül?
nyilván nem elsőre kell hidraulikus emelő, de ami a napi javítgatásokhoz kell, és karbantartásokhoz, az nagyjából vagy megvan, vagy nem horribilis... amihez meg speckó szerszám kell, na akkor lehet vinni szerelőhöz. de amikor egy-egy rutinmunkáért képesek csillagászati összeget elkérni, vagy éppen kókler munkát végezni, na, az sokszor kicsapja a biztosítékot.
és a szerszámok?....1.5 millát költöttem el elsőre mikor nyitottam pár éve és a negyede sem volt meg ami kellett volna és még mindig nincs meg egy csomó dolog.....
nem egészen hanem mert garanciát blokkon belül simábban lehet vállalni a végtelenítettre....nem beszélve arról, hogy a nem gyári vezláncok sokkal gatyábbak mint az eredeti amit a végtelenített közelít meg......,de nekem csont mindegy.....csak próbáltam elmagyarázni, hogy miért ragaszkodnak ahhoz....
Üdv Fórumlakók !
Mostanra lett megint netem, így utólag is mindenkinek minden jót
sok km.-t meg mindent !
Visszaolvasva látom megvan mindenki (bár ataaa-t rég nem láttam)
és az új "arcoknak" is üdv!
Ma hirtelen felindulásból körbegurultuk a velencei tavat ,hogy
fájjon a szííívetek.
1. Ebben igazad van!Ez az ár tényleg olcsó!De ha megnézed a mai árat itt ki tudod számolni, hogy a jelenlegi 9.320.- NITTELŐSZEMMEL!
Mivel ez az eset több, mint egy éve volt, ezért valószínű, hogy olcsóbb is volt.
Ha belegondolod azt, hogy a kereskedő nem annyiért kapja az árut, amennyi az árlistában szerepel, már hihetőnek tűnik az összeg!
2. A Full-Gas meg széthúzza a blokkot, mert CSAK végtelenített láncot cserél!
nyilván, aki hivatásszerűen csinálja, az sok pénz, és befektetés
Bár lehet visszajön az a régi jó idő.
Csak a lánc szerelés.
Most 4 évente egyszer 5e.ret feccölsz egy szerelőnek vagy veszel egy nittelőt és 20 év múlva megtérül?
szükségből erény... , nekem a héten muszáj lessz kb. 130 km.
tűzön-vízen
...lehet, hogy nem véletlen?
Mostanra lett megint netem, így utólag is mindenkinek minden jót
sok km.-t meg mindent !
Visszaolvasva látom megvan mindenki (bár ataaa-t rég nem láttam)
és az új "arcoknak" is üdv!
Ma hirtelen felindulásból körbegurultuk a velencei tavat ,hogy
fájjon a szííívetek.
Mivel ez az eset több, mint egy éve volt, ezért valószínű, hogy olcsóbb is volt.
Ha belegondolod azt, hogy a kereskedő nem annyiért kapja az árut, amennyi az árlistában szerepel, már hihetőnek tűnik az összeg!
2. A Full-Gas meg széthúzza a blokkot, mert CSAK végtelenített láncot cserél!
Ha esetleg ez sem sikerült,akkor feltöltök egy albumot a profilomba a témáról.