Hirtelen nem találok képet róla.
Nincs meg a motor szerelési könyve?Ott le van írva,de amúgy nagyon egyszerű dolog,amihez célszerszámot is adnak a motorhoz.
A rugóstag alján a bordázott részt tudod forgatni 1től 7-ig.
Ha nem megy használj csőfogót.
A lánckerék passzol,a menesztő gumi passzol,a tengely passzol(ha egy számmal kissebb csapágyat teszel a felnibe 6204 helyett 6203)...minden távtartó passzol.Viszont gyártatni kell egy kicsit ívesebb féknyereg kitámasztót valami jó erős anyagból.
Üdv no_screen.
Igen 160-as hátsót szereltem a gs-re,de szükség volt egy sv650 4,5"-os felnire.Mondanom sem kell,rohadt jól áll a motornak.
Már az első kör után érződött,hogy megérte a szélesítés.
Szerintem sokkal stabilabb így a motor egyenes futása és a dönthetőség sem romlott,sőt..
Boldog új évet mindenkinek! :D laci1234! Láttam, hogy 160/60-as hátsó gumma van a vasadon! :) Minden átalakítás nélkül rá ment a gyári felnire? Van valami változás a Gs500f-en pl.: stabilitás terén?
Boldog, kilométerekben gazdag új évet mindenkinek!
És ha már ilyen jól össze jöttünk semmi bulira készülődés?
Akkor viszont egy komoly kérdés. Milyen olajat érdemes az első gátlókba rakni, hogy kicsit keményebb legyen az eleje a vasnak. Milyen tapasztalatok vannak ilyen téren.
Ahhoz nem kell profinak lenni...............bárki tudja lábtartótól lábtartóig használni.
A trükk ott van hogy a mutatvány után nem kell leporolni az illetőt.
Köszi szépen az infót! Csak azért gondoltam rá, mert egy jenki blogon olvastam, hogy van aki rátette és jó lett neki a 140/70-es, de viszont egy másik fórumozó azt írja, hogy amikor rátette a nagyobb gumit, sokkal rosszabban tudott kanyarba menni a géppel. Ezért most tanácstalan vagyok, és nem akarnék kidobni fölösbe 40-50 ezret.
Nincs meg a motor szerelési könyve?Ott le van írva,de amúgy nagyon egyszerű dolog,amihez célszerszámot is adnak a motorhoz.
A rugóstag alján a bordázott részt tudod forgatni 1től 7-ig.
Ha nem megy használj csőfogót.
Igen 160-as hátsót szereltem a gs-re,de szükség volt egy sv650 4,5"-os felnire.Mondanom sem kell,rohadt jól áll a motornak.
Már az első kör után érződött,hogy megérte a szélesítés.
Szerintem sokkal stabilabb így a motor egyenes futása és a dönthetőség sem romlott,sőt..
Ja és a legfontosabb..HOGYAN VETTED ÉSZRE?
Reggel 5:20, -4.5 fok, 22km.
Viszont holnaptól 10 napig szabad leszek. Akkor majd kevesebbet ülök motorra (hirtelen idiótább vigyort ide nem találtam...)
Na gurult valaki az év első napján?
Boldog, kilométerekben gazdag új évet mindenkinek!
És ha már ilyen jól össze jöttünk semmi bulira készülődés?
Akkor viszont egy komoly kérdés. Milyen olajat érdemes az első gátlókba rakni, hogy kicsit keményebb legyen az eleje a vasnak. Milyen tapasztalatok vannak ilyen téren.
Köszike! És mégegyszer: B.U.É.K.
A trükk ott van hogy a mutatvány után nem kell leporolni az illetőt.
BUÉK MINDENKINEK!