XT660R "tartóstesztet" az onraodon olvastad? Több mint 100ezret tett bele a gazda, és pályán 130-140-nel használja. Mondjuk az vizes, és modern gép.. de mégiscsak 1 henger.
Az 1hengeresek alacsonyabb élettartamáról van tudomásom..viszont a javításuk se kerül olyan sokba mint egy többhengeres motornak.
Azt viszont tudom hogy az esetek 40 százalékába városban és dombvidéken, középhegységben elveszve imádnám a motort, de Budapest Szeged között ingázva, meg célterületre lemenve meg inkább nem.
Annak idején amikor motort néztem zöldfülűként kinéztem az aprilia pegaso stradat mondván 660-as xt blokk az jó me yamaha akkor a tőlem többet motorozók mondták hogy nem kéne mert egyhengeres nagyon gyöszösen megy pályán hosszú távon és pont ez 40e alatt kinyírja.Mivel az az egy baszom dugó csalapál a hengerben.
És hát az az 50 ló sem az a hajde nagy változás.
Ergo nagyn túrás ej ráérünk arra minek sietni mentalitás kell.
Azon kívül hogy még azok a gépek bármilyen jók voltak nem mai csirkék.
Ha mindenképp csak dr jön számításba nem hiszem hogy sokáig fogod szeretni.
Nem hiszem, hogy kinyírnám. Mindig a technika képességeihez mérten húzom a gázt, nyomom a pedált.
Nem tudom milyen képességei vannak közúton, de feltételezem egy DRZ 400 is annyit tud mint egy régebbi 600-as. 110-115-ös utazó.. azzal azért már el lehet bócorogni. Most se megyek sokkal gyorsabban
Ha a triumphoz euroban és nem fontban kell megrendelni a cuccokat, akkor az nem gáz (nekünk)
Sokat fogok sakkozni még ezen. Az XJ ellen szól, hogy tényleg nem lehet vele messzebb menni mint a murvás utak..alacsony, burkolt..ha borul akkor törik, ha törik akkor javítani kell, mivel yamaha, még drága is Viszont nem kell rá lánc, és 5 literből elvan, és nem is ordas nagy gumikon gurul
Ránézni rá lehet a tridentre de én csak akkor venném meg ha valóban nem kell rá alkatrész...............mivel ugyan van beszerzési forrásom angliából (minden van gyári cikkszám és rajz alapján) de a posta kurvadrága a valuta miatt.
A DR meg ugyan tényleg kényelmes meg terepes de kinyírod aszfalton ahogy hajtasz.
Így szerintem XJ az értelmes választás.
Az itt látható XJ-t kéne megvenni.. Itt van a szomszédban, és teljes felszereltséggel eladó..
A tartalékjátékos egy kb 4 éve eladó, és álló triumph trident 750, de van egy 88-as DR600 is a számomra érdekes motorok között. Mint ahogy látszik, stílust szeretnék váltani..és majdnem mind1 hogy mire. Vagy legyen gyorsabb, erősebb, vagy legyen még túrásabb, vagy legyen ugyan ilyen dinamikus, csak éppen minden körülmények között.
Mondjuk elég nagy lutrinak érzek egy évek óta porosodó triumphot, de alapvetően csak jókat hallottam róla...meg azért a 3 henger az odabasz.
Hát felhívott az ominózus érdeklődő, hogy hogy állok a vizsgáimmal, mert ő tülkön ül, és jönne megnézni.
Most csak ezért jöttem haza Budáról, hogy beröffentsem a motort. Szerdán vizsgázok. Holnap meg felhívom a srácot, és megbeszélek vele egy időpontot még talán erre a hétre.
Úgyhogy bizakodó vagyok. Mostmár csak azon stresszelhetek, hogy a most kinézett motort ne vigyék el az orrom elöl
De kicsit fáj is a szívem, mert azért volt ez a beindítósdi megjáratósdi procedúra, hogy nem akkor kelljen szarakodni amikor a vevőjelölt eljön megnézni. Nem mintha most nehezen indult volna el, de jobb a békesség.
Majd lesz tapasztalat.................tudod................a puding próbája a pofába nyomás.
XT660R "tartóstesztet" az onraodon olvastad? Több mint 100ezret tett bele a gazda, és pályán 130-140-nel használja. Mondjuk az vizes, és modern gép.. de mégiscsak 1 henger.
Az 1hengeresek alacsonyabb élettartamáról van tudomásom..viszont a javításuk se kerül olyan sokba mint egy többhengeres motornak.
Azt viszont tudom hogy az esetek 40 százalékába városban és dombvidéken, középhegységben elveszve imádnám a motort, de Budapest Szeged között ingázva, meg célterületre lemenve meg inkább nem.
És hát az az 50 ló sem az a hajde nagy változás.
Ergo nagyn túrás ej ráérünk arra minek sietni mentalitás kell.
Azon kívül hogy még azok a gépek bármilyen jók voltak nem mai csirkék.
Ha mindenképp csak dr jön számításba nem hiszem hogy sokáig fogod szeretni.
Nem tudom milyen képességei vannak közúton, de feltételezem egy DRZ 400 is annyit tud mint egy régebbi 600-as. 110-115-ös utazó.. azzal azért már el lehet bócorogni. Most se megyek sokkal gyorsabban
Ha a triumphoz euroban és nem fontban kell megrendelni a cuccokat, akkor az nem gáz (nekünk)
Sokat fogok sakkozni még ezen. Az XJ ellen szól, hogy tényleg nem lehet vele messzebb menni mint a murvás utak..alacsony, burkolt..ha borul akkor törik, ha törik akkor javítani kell, mivel yamaha, még drága is Viszont nem kell rá lánc, és 5 literből elvan, és nem is ordas nagy gumikon gurul
A DR meg ugyan tényleg kényelmes meg terepes de kinyírod aszfalton ahogy hajtasz.
Így szerintem XJ az értelmes választás.
A tartalékjátékos egy kb 4 éve eladó, és álló triumph trident 750, de van egy 88-as DR600 is a számomra érdekes motorok között. Mint ahogy látszik, stílust szeretnék váltani..és majdnem mind1 hogy mire. Vagy legyen gyorsabb, erősebb, vagy legyen még túrásabb, vagy legyen ugyan ilyen dinamikus, csak éppen minden körülmények között.
Mondjuk elég nagy lutrinak érzek egy évek óta porosodó triumphot, de alapvetően csak jókat hallottam róla...meg azért a 3 henger az odabasz.
Nehéz ügy jól választani.
Meg egy SR-2e-m 40e-ért.
(miért nem bírt pénteken ideérni?)
Most csak ezért jöttem haza Budáról, hogy beröffentsem a motort. Szerdán vizsgázok. Holnap meg felhívom a srácot, és megbeszélek vele egy időpontot még talán erre a hétre.
Úgyhogy bizakodó vagyok. Mostmár csak azon stresszelhetek, hogy a most kinézett motort ne vigyék el az orrom elöl
Meg fogom siratni, azt már most érzem
Mentem is vele egy kört a faluban, hogy végigváltogassam a fokozatokat, úgyhogy most fülig ér a szám
Van egy ilyenem eladó ha valakit érdekel:http://www.vatera.hu/f_fabbri_...
Az árat privátban meg tudjuk beszélni!