Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze arra a válaszadó nem tér ki, hogy a hátsó féknyereg merevítőjétől nem fér el a nagyobb....
Mondjuk én annak vagyok a híve, hogy amit gyárilag kitaláltak, az valószínüleg jó, hiszen a mérnökök nem lököttek....
Megnyugtatlak.............a panziók legtöbbjében túl puha és hepehupás a matrac meg recsegősek az ágyak.
Osztrákiában nem is volt jó a komfortérzetem...
Pedig az az átlag 120 nem is olyan sok. de legalább élvezetes.Csak nehogy elédálljon az osztrák sün a kézimicsodájával.
Mondják hogy annyira bátor hogy nem áll félre bármennyivel is jössz.
Nem, velem senki nem tud együtt motorozni, de elég aszociális vagyok ahhoz, hogy ez ne zavarjon különösebben
Még annyi, hogy nem szívesen motoroznék veled együtt hosszabb távon Valószínűleg nincs még annyi önuralmam, hogy toleráljam az 50/ alulról90 stílust . Te meg a 70-80/110-120as tempót nem hiszem hogy kedvelnéd
..és most megyek. Valószínűleg csak holnap leszek.
Nekem simán belefér. A kamionokat én se szeretem, azok előtt inkább húzom egy kicsit, de engem meg a kényszeres rohanás zavar, ha tehetem, inkább elengedem, főleg hogy tudom, hogy az lakott területen is tolna, pedig ott jobban tisztelem a határokat, mint országúton.
90-nél lassabban menni idegesítő . Meg ha a kamionok kerülgetnek, az nem épp kellemes.
Én nem érzem veszélyesnek. Kellemetlen lehet, ha nincsenek kötélből az idegeid, de kifejezetten veszélyesnek nem érzem. Akkora barmot ritkán találni, amelyik tényleg szó szerint beléd jön hátulról olyan svunggal, hogy semmit se tudsz csinálni 125-ön. Az minimum süket és vak. Az meg, hogy idegeskedik mögötted, azt nyugodtal le lehet szarni. Egy motor rövid és keskeny, nagyon könnyű hamar megelőzni, szóval hamar le fog kopni. Mondom ezt úgy, hogy rendszeresen olyan tempóban megyek, amit 125-össel simán lehetne tartani. Persze van tartalékom, de nagyon ritkán használom, és jobbára úgy, hogy ha nem használnám se történne semmi, max lassabban érnék oda.
Mondom ezt úgy, hogy egy napos túrán (majdnem 400 km lett) voltam már úgy, hogy haver egy 9 kilowattos 125-ös géppel jött. Nem sokat előztünk, viszont az legalább hosszú volt
125-össel a főutakat kerülgetni kell (célszerű). Valamint kizártnak tartom hogy egymás után, több napon keresztül lehessen egy gazdaságos 4t 125-össel 750+ kilométereket menni. Ha a világ végén kell használni, nem gond.. de itt Európában túl veszélyes (szerintem)
Á, biciklis hegymászáshoz csirke vagyok... gyalog bárhova, de úgy meg unalmasan lassú minden, és cipekedni is szar. Biciklivel viszont gyalogtempóban is kínszenvedés egy erősebb emelkedő.

Viszont ha nem lenne más, a 125-össel túrázás műfaját kipróbálnám. Az tényleg kevesebbet eszik (már egy normálisabb), és az nem tud annyira lassú lenni, hogy "nem jutok sehova" érzésem legyen tőle.
A gs 500 újonnan se volt sokkal több mint 1 millió
Azt már számolgattam egyszer, hogy biciklivel túrázni (messzire) semmivel sem olcsóbb, mint motorral lenne. Mert kb 100 kmert lehet megtenni biciklivel 1 nap alatt. Enni inni, szerelni ott is kell. Egy nap legyen olyan 2500 Ft kaja meg üdítő.. 10 nap alatt van meg 1000 km.. pont ugyan annyi mintha motorral mentem volna. Éppen ezért nem foglalkoztat a biciklis kirándulás, annak ellenére, hogy nem kell hozzá benzin.

Bármilyen "drága" is; egyedül olcsón utazni, önállóan (menetrendektől és kötött útvonalaktól mentesen) csak 250-500-as (kategóriájú) motorokkal lehet.
Tény, hogy a Rotaxtól vették hozzá a blokkot. De asszem a 800-asokhoz is sorkettest. Azok se esznek sokat a méretükhöz képest. Az Apriliás közösködés volt a szerencsém a vízpumpacserénél, ugyanaz az alkatrész olasz felirattal sokkal olcsóbb (mondjuk mostanra eltörpült volna)

A vételárral nem tudok (nem is akarok) vitába szállni, én 2008-ban még 1 milláért vettem a 4.5 éves Teresát (most lejjebb nyomta ezeknek is az árát a válság, meg már nem is gyártják őket, szóval nő az átlagéletkor), gondolom a GS500 ennél csak kevesebb lehet használtan.
Fuss gyorsan...............olcsóbb..............max 2 csomag ropi és két sör fogyna.
Amíg számoltam, addig 30 ft alatt volt valamivel 1 km a GS-en (első 40 ezer km). Benzinnel együtt. 4.5-5,5 között eszik (tudna 4-et is enni, de nem érdekel). Sztem nem olcsóbb mint a BMW CS..Mondjuk talán annyival, hogy sokkal olcsóbb hozzájutni (az enyémhez).

Olcsóbban önállóan közlekedni ennél nem kisebb dinamikával nem hiszem hogy tudnék.
Mondjuk a régi 650-es egyhengeres nem is igazán BMW.A rotax gyártja a blokkot az aprilia pegasoval közösen használva a cuccot.
Egyébként a mostani szerelőm szokta is szidni őket

Mindazonáltal az egyhengeres elég eccerű, így szerencsére Teresa nem egy kényes grófkisasszony Nem szoktam kímélni, csak ez nálam mást jelent, mint a többségnél. Olyan hidegben-tatymákban használom, hogy az átlagmotoros el se bírja képzelni, hogy a gépe kibírjon olyat, pedig szerintem elég sok van, ami elbírná. Annyival van jobb helyzetben egy városi rohangászósnál, hogy olyan távokra be se indítanám. Ma volt a kivételes helyzet, hogy 14 kilométert mentem 3-4 hosszabb megállással, csomó dolgom volt a faluban, és a gázpalackot nem tudom fölerőszakolni a biciklire, az az öregek privilégiuma Így meg faszán föl tudtam pókozni a hátsó ülésre a givi doboz elé.

Egyébként érdekelne, hogy egy GS500-nak (amit direkt szögegyszerű, olcsón fenntartható gépnek szoktak említeni) mennyi a fönntartása ugyanekkora távon, mint amit eddig jegyeztem Teresával. Mindent alaposan fölírok, rossz szokás :D Egy dolgot nem írtam föl sose, hogy mennyiért vettem a benzint, kezdem bánni, érdekes grafikont lehetne belőle rajzolni az utókornak, ha lesz, aki elolvassa...

Eszerint ebben a pillanatban 12.92ft a kilométerenkénti karbantartási költség (827000ft a 64000km-re), kicsit több, mint átlagban a benzin (3.03l/100km, az árát meg a fene se tudja visszamenőleg). Ha mindent magamnak csinálnék, ez is biztos kevesebb lenne, de sajna nem az én affinitásom. Ha nem lenne más, egy-egy olajcserét még megcsinálnék, de itt kábé vége is annak, amire képes és hajlandó vagyok.

Egy Hyosung GV250-ünk van még, egy csúszástól eltekintve 10-20%-kal olcsóbb a karbantartása, de újabb is, kilométer meg főleg kevesebb van benne (28 vs 101 ezer), így nehezebb az összehasonlítás. De egyébként megbízható, meg olcsón fenntarthatónak szokták a 250-es Hyókat is aposztrofálni.
Az új BMW-k, főleg a szöghajtásos modellek szoktak érdekes (költséges) hibákat produkálni. Némileg többet mint a régebbi darabok.. talán kezd kiütközni, hogy már nem német a legtöbb részegység..
Hm... Nem vagyok globálisan képben, de ami Alvarónak van (BMW F650 CS), azt fiatalon egyértelműen olcsóbb fenntartani, mint az olcsó fenntartásúnak tartott Hyosungot, ami nekem van, de valószínűleg később is úgy hasonló a kettő, feltéve, ha a mi szerelőnkhöz visszük és nem akarunk feltétlenül mindent eredeti bmw alkatrésszel megoldani, ha kell, ha nem :) Dupla szervízintervallum, nem szokott csak úgy elromlani, a blokk aztán végképp nem, csak kopóalkatrészt kell cserélni... Sajna nem tudjuk őket rendesen összehasonlítani, mert az én kis hyóm fiatalabb, mint a bmw volt, amikor Alvaro vette. S egy idő után a bmw-n elkopnak egyes drága alkatrészek, úgyhogy elvész az előnye szervízelésileg, de különösebben drága nem lesz.
Versenygépet fenntartani, az drága :) Vagy olyat, amivel ugyan csak lelkesen közlekednek, de párezrenként elnyal egy pár gumit.
Ez nem bukkanó, hanem ugrató!
A fasza bukkanó az amikor nem látszik az út, és ha nincs szerencséd akkor a levegőből látod csak az következő hirtelen jobbost!
Nézte a rossznyavaja a táblát.