az nem is jut sehova.... .....pár külföldi túrán mentünk mellékutakon és az amúgy 5-6 órás út 11-12 órás lett és nem elég, hogy a dögunalom, de igen fárasztó is és ezért semmi élvezet nem volt benne.......jobb szeretem az olyan túrákat ahol kinézzük a célt ahol majd nézelődünk, kanyargászunk meg az időnk nagyrészét eltöltjük kellemesen, de addig csak pályán és minél gyorsabban különben mire odaérünk pont azt nem lesz kedvünk csinálni amiért elindultunk....
Majd egyszer venni akarok egy olyan pofás, szerethető motort, aztán az úton folyamatosan szabadkozni, hogy "ééén, én neeeem....! ", és persze minden motorosnak (vissza)köszönni, ahogy eddig is.
A csopperesek hozzáállása az, ami zavaró nagyon. A nemköszönés és lenézés hab a tortán.
Akkor vennék 1 milláért import motort (+ regadó, meg ki tudja, még mi), ha lenne hozzá további néhány millám csak úgy. Nem veszünk járművet X Ft-ért, csak x-30% Ft-ért. De már akkor is jobban megérné behozni, mint itt venni.
A kanyarsebességet pont ívben lesz@rom, nem versenyezni akarok.
Az viszont igaz, hogy ezek a motorok nem a girbegurba és kis magyar utakra lettek kitalálva.
Mindegy ,hogy mi csak berregjen alattunk...legyen két kereke...
..az a lényeg ,hogy a pofazacskóm remegjen a turbulenciától
nem értem..ha robogóval megyek a nagymocisok nem integetnek vissza..ha a nagyvassal megyek akkor a robogósok szarnak le...
...pedig már úgy beidegződött a mozdulat....jobban megy mint az indexelés..
...hahh a bicajosok egyáltalán nem integetnek...a gyalogosok meg furcsán és fenyegetően....pfff
Na mondjuk, engem a kanyarsebesség sem érdekel túlzottan, de ugyanezt mondták a barátomnak is a yamahára. Viszont a lábtartója minden kanyarban leért. Persze, alacsonyabban is van, mint mondjuk egy DL-en, de tényleg tudott vele tempósan közlekedni.
Nekem a choperesekkel van inkább gondom: szerintük csak a chopper a motor, mindenki más buzi. Lehet, hogy igazuk van, de én meg még nem vittem traileren találkozóra a GS-t.
A motorozás minősége miatt.Egy olyan kb 250-300 kg-s mozdonyhosszú előrenyúló villás géppel aminél a hátsó kerék fölött ülök 20 centivel a talpam meg előre áll mint otthon a fotelben.
Na szal sokat nem tudok a motorozásról............csak annyit hogy ez annyira idegen a gyors kanyarodástól mint harlistól a répalé.
A Totalbike-on teszteltek egy magyar festésű HD rendőrmotort. A zsaru elmondása szerint olyan kényelmes a motor, hogy csak ül az ember a fotelben, és szinte el lehet engedni a kormányt, megy minden magától. Nyilván ilyen is van.
Az USA-ban amúgy jóval olcsóbbak a HD-k. Egy 2005-ös FatBoy például: FatBoy
Egy ottani átlagkereset mellett megvan rá a della 1 év alatt.
Itthon ezek is túl vannak árazva egy csöppet.
De az is biztos, hogy a megalománia és a magamutogatás olyan szörnyszülött motorokat hozott össze, mint a Suzuki Intruder 1800.
A kényelemről: a barátomnak 5 évig volt nagychoppere, és tiszta rokkant lett, mert minden súly a fenekén volt, konkrétan a farokcsontján. Amíg egy túramotoron a lábadra tudod helyezni a súlyt, és így tudsz fészkelődni, ezeken annyira nem.
ÉS A FAROKCSONT A GERINC LEGVÉGSŐ RÉSZE, még mielőtt bárki mondaná, hogy a farokban nincs csont, még ha nekem úgy is tűnne...
A HD nagyon pofás, stílusos motor, nagyon szeretem. De a tulajdonosaik már más tészta. Soha nem tudnék hozzájuk gravitálni, főleg nem Magyarországon. Úgyhogy számomra sajnos páriamotor, ahogy a béemvé az autó között. Tökjó meg minden, de mégsem, mert..
Az általad említett motornak minimális benzintankja van, az egyik tesztben is szerepelt. Nem igazán hosszú túra-barát.
Az XR 1200-astól ránézésre fáj mindenem.
A Yamaha, Honda, Kawasaki cruiser-ek miért felejtősek?
Ha egyszer ne adj isten nyugatra tévedek, sztem rászánom azt a 2-3 napot ami a kellemes mellékutas kijutásra kell..
A csillagtúrákat meg egyelőre nem komálom..