Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ízlések és pofonok.

Ha egyszer ne adj isten nyugatra tévedek, sztem rászánom azt a 2-3 napot ami a kellemes mellékutas kijutásra kell..

A csillagtúrákat meg egyelőre nem komálom..
az nem is jut sehova.... .....pár külföldi túrán mentünk mellékutakon és az amúgy 5-6 órás út 11-12 órás lett és nem elég, hogy a dögunalom, de igen fárasztó is és ezért semmi élvezet nem volt benne.......jobb szeretem az olyan túrákat ahol kinézzük a célt ahol majd nézelődünk, kanyargászunk meg az időnk nagyrészét eltöltjük kellemesen, de addig csak pályán és minél gyorsabban különben mire odaérünk pont azt nem lesz kedvünk csinálni amiért elindultunk....
Ez tény. De nem rohan ám mindenki
háát ha külföldre is jársz az elég kevés.....140-150-et óra szerint nem árt ha tud a gép tartósan....
Azért egy 800-as is már tud menni rendesen, nem csak 60-nal.
Nekem amúgy elég a maximum 120-as átlagtempó autópályán.
Csak egyenesen 50-60-al menni nem egy nagy szám akkormár inkább vonatozom.
Majd egyszer venni akarok egy olyan pofás, szerethető motort, aztán az úton folyamatosan szabadkozni, hogy "ééén, én neeeem....! ", és persze minden motorosnak (vissza)köszönni, ahogy eddig is.
Az "Olcsó, de ki van fizetve", vagy "Régi, de az enyém" feliratú matrica jut eszembe.
Motorozni akarsz vagy a többi emberke véleménye az ami izgat?
Háát én többnyire velük szoktam motorozni...pontosabban a drag star klub oszlopos tagja vagyok......és szeretnek is
A csopperesek hozzáállása az, ami zavaró nagyon. A nemköszönés és lenézés hab a tortán.
Akkor vennék 1 milláért import motort (+ regadó, meg ki tudja, még mi), ha lenne hozzá további néhány millám csak úgy. Nem veszünk járművet X Ft-ért, csak x-30% Ft-ért. De már akkor is jobban megérné behozni, mint itt venni.
A kanyarsebességet pont ívben lesz@rom, nem versenyezni akarok.
Az viszont igaz, hogy ezek a motorok nem a girbegurba és kis magyar utakra lettek kitalálva.
ha fönt lesz az olajhűtőm...odavágom a 883 blokkjukat mint a sicc
http://csajokamotoron.hu/motor...

ilyen cucc nekem is kell!
Én intek a robogósnak is, meg a simsonosnak is. Nekem a harleysok meg a gold wingesek nem intenek. Hát ezt még azért fel tudom dolgozni.
Mindegy ,hogy mi csak berregjen alattunk...legyen két kereke...
..az a lényeg ,hogy a pofazacskóm remegjen a turbulenciától

nem értem..ha robogóval megyek a nagymocisok nem integetnek vissza..ha a nagyvassal megyek akkor a robogósok szarnak le...
...pedig már úgy beidegződött a mozdulat....jobban megy mint az indexelés..
...hahh a bicajosok egyáltalán nem integetnek...a gyalogosok meg furcsán és fenyegetően....pfff
Na mondjuk, engem a kanyarsebesség sem érdekel túlzottan, de ugyanezt mondták a barátomnak is a yamahára. Viszont a lábtartója minden kanyarban leért. Persze, alacsonyabban is van, mint mondjuk egy DL-en, de tényleg tudott vele tempósan közlekedni.

Nekem a choperesekkel van inkább gondom: szerintük csak a chopper a motor, mindenki más buzi. Lehet, hogy igazuk van, de én meg még nem vittem traileren találkozóra a GS-t.
Nálad a pont.

Amerikában tényleg olcsóbbak a motorok, talán érdemesebb lenne onnan behozatnod.

Amikor az 1800-as fejidomát, meg a hátsó kerekét megláttam, tudtam, hogy ez nem az én műfajom.
A motorozás minősége miatt.Egy olyan kb 250-300 kg-s mozdonyhosszú előrenyúló villás géppel aminél a hátsó kerék fölött ülök 20 centivel a talpam meg előre áll mint otthon a fotelben.
Na szal sokat nem tudok a motorozásról............csak annyit hogy ez annyira idegen a gyors kanyarodástól mint harlistól a répalé.
A Totalbike-on teszteltek egy magyar festésű HD rendőrmotort. A zsaru elmondása szerint olyan kényelmes a motor, hogy csak ül az ember a fotelben, és szinte el lehet engedni a kormányt, megy minden magától. Nyilván ilyen is van.

Az USA-ban amúgy jóval olcsóbbak a HD-k. Egy 2005-ös FatBoy például: FatBoy
Egy ottani átlagkereset mellett megvan rá a della 1 év alatt.
Itthon ezek is túl vannak árazva egy csöppet.

De az is biztos, hogy a megalománia és a magamutogatás olyan szörnyszülött motorokat hozott össze, mint a Suzuki Intruder 1800.
Persze, pont emiatt írom, hogy nekem nem lesz sosem. Még a 190 centis, 100 kilós ismerősnek is meggyűlt vele a baja, szóval ez csak fejbenmotor marad.
A kényelemről: a barátomnak 5 évig volt nagychoppere, és tiszta rokkant lett, mert minden súly a fenekén volt, konkrétan a farokcsontján. Amíg egy túramotoron a lábadra tudod helyezni a súlyt, és így tudsz fészkelődni, ezeken annyira nem.

ÉS A FAROKCSONT A GERINC LEGVÉGSŐ RÉSZE, még mielőtt bárki mondaná, hogy a farokban nincs csont, még ha nekem úgy is tűnne...
A HD nagyon pofás, stílusos motor, nagyon szeretem. De a tulajdonosaik már más tészta. Soha nem tudnék hozzájuk gravitálni, főleg nem Magyarországon. Úgyhogy számomra sajnos páriamotor, ahogy a béemvé az autó között. Tökjó meg minden, de mégsem, mert..
Az általad említett motornak minimális benzintankja van, az egyik tesztben is szerepelt. Nem igazán hosszú túra-barát.
Az XR 1200-astól ránézésre fáj mindenem.
A Yamaha, Honda, Kawasaki cruiser-ek miért felejtősek?
Csúnyának csúnya..............nem ez a gond.................láttad mekkora?
Hát igen, kinek hogy... A 883-as elég kistestű motor, a sörhasú, magas ismerőseim elég viccesen mutatnak rajta.

Én, ha tehetném, és elég magas lennék, egy 1200-es GS-t vennék. Igen, tudom, hogy csúnya...
Az egész kategória a harli spori 883 és az xr 1200 kivételével felejtős.