Módosulás van!
Most néztem a lehetséges kempingeket......
a 7 euró felment 11,50-re......ergo ha igy számoljuk akkor+2000ft, vagyis +10000ft, vagyis +40 euróval kell számolni a szállást majd.....
Részletek a fórumban...
Az első kepming képe igencsak sok széppel kecsegtet:_)
A sátornyi hely megvan - feltéve ha elég neked kb 700m2:-)))
De Én ugy gondoltam hogy ha már itt vagy akkor - és csak te jösz akkor akár ágy is van.......Én meg alszok a másik szobában....
Igy reggel nem kell a sátorral se bibelődni....
Ha meg itt vannak a sárkányék akkor matrac, meg csak hálózsák.....akkor se kell sátrazni....
Igen, már agyaltam rajta, hogyan is kellene megoldani? Tényleg nagyon korán lenne az indulás, meg a +170 km is soknak tűnik. Pont arra gondoltam, ha esetleg szépen megkérnélek, adnál-e egy sátornyi helyet az udvaron.
Tehát, ha az előbb meghívtál, lehet hogy élnék a lehetőséggel.
Van egy másik vas is a tűzben: Veszprémben vannak rokonok, így valahol útközben csatlakoznánk, de Adony szimpibb lenne nekem!
Full Gas - fehérvár
Hollós - Bp
Amargo - BP
Motorrad - Bp
A neten keres rá a telefonszámokra és kérj időpontot......GYORSAN! mert anno nekem júniusban egy szelephézagolásra 4 hetet mondtak.....
Szóval ahogy jön a jó idő minden napelemesnek most jutt majd eszébe hogy átnézesse a motorot - így pedig a szervízek tele lesznek (vagy már tele vannak)
Tudnál nekem ajánlani valakit, aki megnézi, és megmondja, hogy mi zörög rajta? Köv héten csütürtöktől készenlét miatt egy hétig nem fogom tudni amúgy se használni, szóval ráér. Viszont szeretném, ha végre teljesen jó lenne.
És a jún 10 körüli túrára szeretnék jó járgánnyal menni. 2 fő + felszereléssel nem lenne jó lerobbanni.
Szerinted Én miért indulok 4-5 órakor?
Hogy ne délutánra érjek oda.....
Csak mikor valaki olvasa ezt hogy" na gyerekek indulás 4-kor" akkor szó szerint hülyének néz!
De ha már korai indulás.....
Esso! Azon elgonolkodtál már hogy Szlovéniába te mit csinálsz? Hiszen Én Adonyból 5-kor indulok....
Ergo neked 2-3 kor kellene indulnod otthonról......
Még nem tudom az asszony mit intéz (Ők 10.-én Startolnak apóssal) de lehetséges hogy megdumálom vele hogy 8.-án mnjenek át....így üres a kécó, vagyis aki messziről jön, annak lenne nálam hely......igy mégse kell éjfélkor elkezdeni készülödni, no meg 2-kor elindulni....
Így vasárnap délután /este lejöhetnétek Dorináal, azt reggel nyugodtan lehet indulni, hisz a mocik készen lesznek....csak fel kell öltözni és indulni....
Sajnos a 2 napos kirándulásnak ez az átka: semmire sincs idő! Ha reggel időben el is indulsz, a táv miatt délután érsz oda, relatíve fáradtan. Marad egy este. Másnap összeszeded magad, és indulhatsz haza! Marad egy délelőtt. Ennyi időbe tényleg nem sok minden fér, de hát ez van.
Azért persze meg kell próbálni!
No, ebből aztán lehet válogatni. Ez volt a bajunk Nyuszekkal, hogy annyi látnivaló van... két nap nagyon sovány. Még variálunk a programon, de ebből a beszámolóból lehet szemezgetni. Majd jól kitalálmányozzuk.
U.i.: Köszönöm a számot, átadtam annak, akinek nagy szüksége van rá. Egy hónap múlva mennek... Pestre, az biztos, addigra kiderül, hogy melyik "házba". Köszi még egyszer!
Amugy a Váci Poxenben vettem ugye a gépet, igy a kötelezők itt voltak csinálva.....
Azt tavaly Érden volt egy XXX szervízbe - de oda SOHA többé......nevet nem írok, mert nem akaok pereskedni hitelrontásért, de mailben megmondom....
most meg hogy a haver intézet nekem időpontot igy oda viszem......
Adonyban van egy cimbi aki megcsinálta volna, csak mivel jelenleg 12 motor áll a szervízben nekem olyan 2-3 hetet mondot......és ugye onnantól még 1 hét, hiszen a szelephézagolásnak ez a gondja.....
1-2 óra a vizsgálat, majd 2-3-4 nap mig megjön a kivánt méretű lapka.....és utána 1-2 óra mig bent van...
nekem meg ugye az idő az első - mivel a motor az egyetlen közlekedési eszközöm.....
Ha 120-as gumacsot teszel előre, akkor erősen számíthatsz arra, hogy sokkal-sokkal rosszabbul fog fordulni a motorod. Ilyen a geometria... szerintem maradj az eredeti méretnél.
Zárójelben megjegyzem, hogy a hivatalos Suzuki oldalon a 2007-es GS-hez 120-as gumit ír az elejére, és 140-es méretet a hátuljára... Nos, láttunk már ilyet... jó sok ökörség volt már azon az oldalon! (De nem kizárt, hogy újítottak a Suzukinál... utána kellene járni. )
Ez a rémálmom. Összekuporgatom a lét, megveszem ami kell - közben a fogamat húzzák - majd egy ilyen bagatell dolog miatt kezdhetem a kuporgatás előről. Kár a gumiért.
Lehet, hogy a drága gumik már csak ilyenek? A haveromnak is most kellett a hátsó Dunlop -ját ledobni cirka 15000 volt benne, de már nem mert vele járni tovább mert olyan volt mint a jégmocik szögesgumija.
Apám, annyi vas volt benne, hogy nem akartam elhinni. Mondtam neki vigye a MÉH -be mert jó pénzt adnak érte. Lehet mágnes volt benne.
A haver azt mondta, hogy nem érti, de mióta vagy 25 éve motorozik összesen nem szedett össze ennyi vasat, pedig motorozott hegyen-völgyön, falun-városban, földúton-aszfalton szóval mindenütt.
A mákja csak az volt, hogy elég vastag volt a futója így ki sohasem lyukadt, de volt rajta pl. keresztben egy 10 cm hosszú 1 cm mély vágás.
Most Metzellert vett, majd kíváncsi leszek úgy egy év múlva a vastartalmára. (Halkan mondom nekem is ez van. Remélem ez taszítja a vasat.
All!
Szerintetek be lehet rakni előre 120/70 -es gumit GS-hez? Nem tudom lemérni, de érzésre kb. 2-3 mm maradna a sárvédő és a gumi között. Van valakinek tapasztalata?
Blue!
Hű bakker, ne vedd ennyire komolyan ahogy/amit írtam.
Remek, hogy már nem kell törnöm a fejem, hogy mire költsem a plexi árát! Egy kb 5x40-es csavar gondoskodott róla (ára: kb 5 Ft.). Sugárirányba belement a kb 4-5000 km-t futott Michelin Pilot (ára: ~ 20.e.) első kerekembe. (motorgumis azt mondta, hogy a hosszú élet titka a javításmentes első kerék)
Kicsi a bors de erős!
hiszen 11,5+0,5 = 12 euró = 3000ft:-))
NO ilyen helyre viszlek vazze:)))))
Módosulás van!
Most néztem a lehetséges kempingeket......
a 7 euró felment 11,50-re......ergo ha igy számoljuk akkor+2000ft, vagyis +10000ft, vagyis +40 euróval kell számolni a szállást majd.....
Részletek a fórumban...
Az első kepming képe igencsak sok széppel kecsegtet:_)
Mert ezt feldobtam még Tompikának (Kaposvár), Hawknak( Esztergom).....stb.
Teddy! meddig illendő jelentkezni az őrségi túrára? A barátnőmet és engem erősen érdekelne a dolog.
MInden jót
A sátornyi hely megvan - feltéve ha elég neked kb 700m2:-)))
De Én ugy gondoltam hogy ha már itt vagy akkor - és csak te jösz akkor akár ágy is van.......Én meg alszok a másik szobában....
Igy reggel nem kell a sátorral se bibelődni....
Ha meg itt vannak a sárkányék akkor matrac, meg csak hálózsák.....akkor se kell sátrazni....
Tehát, ha az előbb meghívtál, lehet hogy élnék a lehetőséggel.
Van egy másik vas is a tűzben: Veszprémben vannak rokonok, így valahol útközben csatlakoznánk, de Adony szimpibb lenne nekem!
Hanem 9-10 BAJA
Persze csak jó időben.....
Ha szar az idő akkor nálam lesz bográcsparti....ezügyben a szavazás már folyik a saját fórumban....
Hollós - Bp
Amargo - BP
Motorrad - Bp
A neten keres rá a telefonszámokra és kérj időpontot......GYORSAN! mert anno nekem júniusban egy szelephézagolásra 4 hetet mondtak.....
Szóval ahogy jön a jó idő minden napelemesnek most jutt majd eszébe hogy átnézesse a motorot - így pedig a szervízek tele lesznek (vagy már tele vannak)
És a jún 10 körüli túrára szeretnék jó járgánnyal menni. 2 fő + felszereléssel nem lenne jó lerobbanni.
Hogy ne délutánra érjek oda.....
Csak mikor valaki olvasa ezt hogy" na gyerekek indulás 4-kor" akkor szó szerint hülyének néz!
De ha már korai indulás.....
Esso! Azon elgonolkodtál már hogy Szlovéniába te mit csinálsz? Hiszen Én Adonyból 5-kor indulok....
Ergo neked 2-3 kor kellene indulnod otthonról......
Még nem tudom az asszony mit intéz (Ők 10.-én Startolnak apóssal) de lehetséges hogy megdumálom vele hogy 8.-án mnjenek át....így üres a kécó, vagyis aki messziről jön, annak lenne nálam hely......igy mégse kell éjfélkor elkezdeni készülödni, no meg 2-kor elindulni....
Így vasárnap délután /este lejöhetnétek Dorináal, azt reggel nyugodtan lehet indulni, hisz a mocik készen lesznek....csak fel kell öltözni és indulni....
Ha érdekel jelezz vissza......
Azért persze meg kell próbálni!
No, ebből aztán lehet válogatni. Ez volt a bajunk Nyuszekkal, hogy annyi látnivaló van... két nap nagyon sovány. Még variálunk a programon, de ebből a beszámolóból lehet szemezgetni. Majd jól kitalálmányozzuk.
U.i.: Köszönöm a számot, átadtam annak, akinek nagy szüksége van rá. Egy hónap múlva mennek... Pestre, az biztos, addigra kiderül, hogy melyik "házba". Köszi még egyszer!
Amugy a Váci Poxenben vettem ugye a gépet, igy a kötelezők itt voltak csinálva.....
Azt tavaly Érden volt egy XXX szervízbe - de oda SOHA többé......nevet nem írok, mert nem akaok pereskedni hitelrontásért, de mailben megmondom....
most meg hogy a haver intézet nekem időpontot igy oda viszem......
Adonyban van egy cimbi aki megcsinálta volna, csak mivel jelenleg 12 motor áll a szervízben nekem olyan 2-3 hetet mondot......és ugye onnantól még 1 hét, hiszen a szelephézagolásnak ez a gondja.....
1-2 óra a vizsgálat, majd 2-3-4 nap mig megjön a kivánt méretű lapka.....és utána 1-2 óra mig bent van...
nekem meg ugye az idő az első - mivel a motor az egyetlen közlekedési eszközöm.....
Ha 120-as gumacsot teszel előre, akkor erősen számíthatsz arra, hogy sokkal-sokkal rosszabbul fog fordulni a motorod. Ilyen a geometria... szerintem maradj az eredeti méretnél.
Zárójelben megjegyzem, hogy a hivatalos Suzuki oldalon a 2007-es GS-hez 120-as gumit ír az elejére, és 140-es méretet a hátuljára... Nos, láttunk már ilyet... jó sok ökörség volt már azon az oldalon! (De nem kizárt, hogy újítottak a Suzukinál... utána kellene járni. )
Ha rám hallgatsz, akkor maradsz a 110/70 -nél. A szélesebb gumi erősen befolyásolni fogja az úttartást kanyarban, és nem biztos hogy pozitívan.
De a te dolgod...
Próbáld ki, majd írd ide a tapasztalatokat. Legfeljebb veszel még egy gumit ha nem jó.
Ez a rémálmom. Összekuporgatom a lét, megveszem ami kell - közben a fogamat húzzák - majd egy ilyen bagatell dolog miatt kezdhetem a kuporgatás előről. Kár a gumiért.
Lehet, hogy a drága gumik már csak ilyenek? A haveromnak is most kellett a hátsó Dunlop -ját ledobni cirka 15000 volt benne, de már nem mert vele járni tovább mert olyan volt mint a jégmocik szögesgumija.
Apám, annyi vas volt benne, hogy nem akartam elhinni. Mondtam neki vigye a MÉH -be mert jó pénzt adnak érte. Lehet mágnes volt benne.
A haver azt mondta, hogy nem érti, de mióta vagy 25 éve motorozik összesen nem szedett össze ennyi vasat, pedig motorozott hegyen-völgyön, falun-városban, földúton-aszfalton szóval mindenütt.
A mákja csak az volt, hogy elég vastag volt a futója így ki sohasem lyukadt, de volt rajta pl. keresztben egy 10 cm hosszú 1 cm mély vágás.
Most Metzellert vett, majd kíváncsi leszek úgy egy év múlva a vastartalmára. (Halkan mondom nekem is ez van. Remélem ez taszítja a vasat.
AZ szar ügy:-(
De tény hogy az első kerékkel Én se játszanék......
Szerintetek be lehet rakni előre 120/70 -es gumit GS-hez? Nem tudom lemérni, de érzésre kb. 2-3 mm maradna a sárvédő és a gumi között. Van valakinek tapasztalata?
Hű bakker, ne vedd ennyire komolyan ahogy/amit írtam.
Remek, hogy már nem kell törnöm a fejem, hogy mire költsem a plexi árát! Egy kb 5x40-es csavar gondoskodott róla (ára: kb 5 Ft.). Sugárirányba belement a kb 4-5000 km-t futott Michelin Pilot (ára: ~ 20.e.) első kerekembe. (motorgumis azt mondta, hogy a hosszú élet titka a javításmentes első kerék)
Kicsi a bors de erős!
ez a b....csak Teddy maci nem [ jelet tett hanem "....