Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Mix-R Budaörs

Szabadság út 68



dupla taps

ezt nem hiszem el!
de máskor ilyet ne csinálj!
Fél 3-kor majdnem beestem, de húztam egy kövéret!
Pedig ha tudtam volna!

de dupla taps, ha helyet is írnál!
Csak annyira, hogy lássam a telefonszámot
ez így kevés! csak félmegoldás. mekkorára nagyítottad a képet?
Mix-R Pizzéria & Étterem?
Bocsi, így jobb
Na, hol jártunk ma?
Kiégett a napokban a fordulatszámmérőm háttérvilágítása.. szétszedtem ezért a sérült tartalék műszeregységemet. 14 izzó van benne (mind gyári toshiba..kb 25 évesek), mint valami karácsonyi égősor
..errre nem igazán lehet mit mondani Élvezd! Bár gondolom úgyis élvezed
biker-world.hu
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy Gs 500-amhoz hol találok első teleszkóp szimeringet? :) Linket tudnátok adni?
Köszöntem szépen az infot!
ON = normál állás. Csak járó motornál folyik üzemanyag a karburátorba. Ezt használd

RES = tartalék

PRI = ha a porlasztóból kifogy az anyag, pl. hosszú állás közben, vagy ha a tartály kiürül. Utána rakd át ON-ba.
Üdv mindenkinek! GS500F-en valaki tájékoztatna mit jelentenek a benzincsapnál a beállítási lehetőségek? (PRI, ON, RES) Előre is köszi! :)
"AZ ERŐ LEGYEN VELED!"
Üdv.
Nem semmi lehet gs-el Afrikában.
Én személy szerint jobban szeretek ehez hasonló túratörténeteket olvasni,mint hogy pl: goldwingel bejárta valaki európát.
Haverom is régen mz-vel volt spanyolországba.( boltba sem mennék el vele mert biztos lerohad-gondolják sokan )
Szóval minden tiszteletem az mz-s szimos robogós stb túrázóknak. (ha csak a motoros turákról van szó,a gyalogos kerékpáros világutazók most nem téma de szivessen elbeszélgetnék velük )
De ez sem kis válallkozás:

http://www.nincsmese.com/
A blogom statisztikai kozott lattam, hogy van innen egy link es erdeklodve olvasom a beszelgetest.
Hosszabb uton tapasztalataim szerint a benzinfogyasztas egy ido utan elkezd a legkisebb gondod lenni. Az en GS-em beeri 4 literrel ha 100-110 alatt megyek, 5 ha autopalyan vagyok 130-cal. A problema inkabb az, amikor uj gumit vagy lancot vagy miegyebet kell venni hozza. De a motor koltsegei nem is a legnagyobbak. Afrikaban legtobbet vizumokra es kajara koltottem, es ha ugy veszem, ha lassabban haladtam volna egy Innovaval mondjuk, elment volna a benzinpenz az extra ott toltott ejszakakra es kajara.
Amugy mindegy is, mekkora a motorod, nem nagyon erdemes napi 2-300km-nel tobbet menni... kulonben lemaradsz a latnivalokrol es nem elvezed elegge az utazast. En maradok a GS-nel, meg ha utalom is neha. Vettem ra hatulra egy Sava teli gumit Nyugat-Szaharaban, majd valahol veszek egy elsot is... igy mar komolyabb terepen is egesz jol megy. Meg egy nagyobb 21l-es tank az ujabb szeriakrol es egy Renthal kormany jo lenne... talan Spanyolorszagban lehet ilyeneket hasznaltan venni, meglatom. Ha mas nem lesz, majd otthon osszeheggeszt nekem valaki egy nagyobb tankot.

Honda Innova? Siman, van aki Vespa-val, es nagyon sokan, akik Honda 90cc-s joszagokkal kerulik meg a Foldet. A kerdes mindig csak az, mennyi idod van az utazasra. En ha uj motort kell vennem, egy Honda XL200-at vagy valami hasonlot veszek. Foleg, ha Azsia a cel.
Ez úgy nagyjából igaz, de nem árt az óvatosság. Akárhogy is vannak a dolgok, de pl. Magyarország sokkal biztonságosabb, mint tőlünk keletebbre a többi ország. Nagyon nagy a kontraszt.
Bizonyos országok állnak máshogy a dologhoz, mint hinnéd. Viszont én szerintem több arabot ismertem meg és ismerek, mint te (úgy tippelem), és valóban, jó a benyomásom róluk. Embere válogatja.
Görög-magyar viszonylat, 1041 km 1 seggel...
Nem élmény...
Szerintem ez az Innova-dolog csak türelemjáték. Kellemetlen, hogy a forgalom ritmusát nem lehet vele tartani, illetve az emelkedőknek sem a barátja. Egyébként pár évtizede ehhez hasonló teljesítményű gépekkel járták az emberek Európát, illetve hétköznapi közlekedési eszközök voltak a hasonló kaliberű gépek. Így türelemmel egy hosszabb túra is vállalható. Bár én ehhez maradnék 400 ccm fölött, kényelmi szempontokból.
Azserossz.
Hát nekem 1hét 10 nap albánia május június körül már majdnem fix..igaz terepjárós hegymászós kirándulás formájában.. többit még nem tudom