jah mert? sőt megkockáztatom azt is hogy jót tett neki, eddig a bal hengerem kormolta a gyertyát meg indulásnál néha leállt, most a gyertya teljesen szép barna, a hengerem meg 9ből 1 szer nem tökéletes
Azt nekem se ette egyáltalán, kivéve amikor felmentem Hringre, viszont lomhább lett tőle a motor, mivel jóval sűrűbb az olaj. Köztes megoldásnak maradt a 15w50 és teljesen jó.
én most tartok olajcsere után 3000km nél, kb 4-5 deci olajat ha utána öntöttem, repsol 15w50. De elég sokszor használtam magas fordulaton főleg mikor tiltásig kellett forgatni mert a közönség úgy kivánta holnap megyek pályán 350 km-t kiváncsi vagyok mennyit fog olajból és benzinből enni
Az olajfogyasztás nagyban függ attól, hogy milyet tesz bele az ember, meg persze attól is, milyen állapotban van a blokk? Kísérleteztem én is egy kicsit, míg meglett az ideális olaj, a Motul 5100 15w50-et az enyém nem igazán eszi. Felső nívóra öntöttem olajcserénél, 5000km után még mindig nincs alsó nívón. Nem kizárt, hogy elmegy a csereciklus végéig utántöltés nélkül.
mindig csodáltam a nőket.
okot miértre találtam bőven.
olykor, talán még szerelembe is esnék ezzel-azzal, ha arra tendálnék némileg.
De! most már bámulom is egynémelyiket.
az erejéért, a körültekintéséért, a szituációkezeléséért!
ma reggel is nagyon össze kellett szednem szúnyogcsödörizomzatomban rejtőző minden erőmet, hogy ellenállhatatlanságában nehogy maga alá gyűrjön.
merthogy: a Kosztolányit elhagyva kialakított Y elágazás piroslámpás gyülekezőhelynél épp előttem állt a tünemény a formás kis fekete autójával, némileg balra srégizavé.
hátunk mögül sziréna szó közeledik, én combtőből hátra, mert előre semmiképp a közelségre való tekintettel.
a tünemény meg, meg, mert előre túl egyszerű, és sok hely lett volna, formás bokáját gázpedálra helyezvén, tolatni kezd.
én meg billegni.
kicsit erre, kicsit arra.
aztán már hüledezni is.
most akkor feküdjek le, itt a köz előtt, vagy álljak még kicsinyt ellent.
némi dudálgatás, meg "hé"-zgetés után, csak talpon maradtam, de újabb randit nem sikerült kicsikarnom, mert számára érdektelen lévén, otthagyott.
na, ja!
ha már nem fekszem, akkor kellek is én neki, így a reggeli szmogban!
Tudtommal a vázszámba van "kódolva". Nincs kiírva ebben a formában, hogy 2004. Valahol a számsor közepén van az erre utaló jelzés. Bármelyik kereskedés megadja neked hozzá a pontos információt.
1. Persze, rajta kell lennie.
2. Attól függ, mennyire vagy szerelgetős. Elvileg nem nagy dolog - ha csak a szimering rossz - de lehet a telószár görbült is akár, attól is engedhet.
3. ha "surrog", az jó lehet
4. Mindig cseréljük az elsőt is a lánccal együtt, mert az kopottabb, mint a hátsó. Gondolj bele: többet fordul kb 3×, mint a hátsó. Árakról a www.nagyvas.hu oldalon is tájékozóódhatsz
Nekem 6500nál megy 130-at a paripa.. akkor 5,2-5,5 között fogyaszt (tartós 130nál), 90nél meg 4,2.. persze csupaszon.. dobozokkal rá lehet tenni még 5 decit mindkét adatra, utassal meg 1-1,2 litert
Mondjuk én ritkán hajtom huzamosabb ideig 6000 felett.. mert nem tudom kinél hogy van.. mintha említette volna anno Blue is hogy tartósan magas fordulaton az 500as is kajálja az olajat.
Mondjuk ha sietek megyek tartósan akár 140et is.. de akkor viszek magammal olajat is.. mert 140-150 körül 100 km/ deci olajat megeszi. Tehát tankolásonként 2-3 decit utána kell tölteni.
Tehát ha huzamosabb ideig mész nagy sebességgel nem árt ha rákkukantasz rendszeresen a nívópálcára is
okot miértre találtam bőven.
olykor, talán még szerelembe is esnék ezzel-azzal, ha arra tendálnék némileg.
De! most már bámulom is egynémelyiket.
az erejéért, a körültekintéséért, a szituációkezeléséért!
ma reggel is nagyon össze kellett szednem szúnyogcsödörizomzatomban rejtőző minden erőmet, hogy ellenállhatatlanságában nehogy maga alá gyűrjön.
merthogy: a Kosztolányit elhagyva kialakított Y elágazás piroslámpás gyülekezőhelynél épp előttem állt a tünemény a formás kis fekete autójával, némileg balra srégizavé.
hátunk mögül sziréna szó közeledik, én combtőből hátra, mert előre semmiképp a közelségre való tekintettel.
a tünemény meg, meg, mert előre túl egyszerű, és sok hely lett volna, formás bokáját gázpedálra helyezvén, tolatni kezd.
én meg billegni.
kicsit erre, kicsit arra.
aztán már hüledezni is.
most akkor feküdjek le, itt a köz előtt, vagy álljak még kicsinyt ellent.
némi dudálgatás, meg "hé"-zgetés után, csak talpon maradtam, de újabb randit nem sikerült kicsikarnom, mert számára érdektelen lévén, otthagyott.
na, ja!
ha már nem fekszem, akkor kellek is én neki, így a reggeli szmogban!
Köszi.
Biztos rajta kell lennie de én nem látom.
Mert a forgalmiban gyárt év nek 2004 van de 2004 et én nem látok ezen a kis táblán.
L.
2. Attól függ, mennyire vagy szerelgetős. Elvileg nem nagy dolog - ha csak a szimering rossz - de lehet a telószár görbült is akár, attól is engedhet.
3. ha "surrog", az jó lehet
4. Mindig cseréljük az elsőt is a lánccal együtt, mert az kopottabb, mint a hátsó. Gondolj bele: többet fordul kb 3×, mint a hátsó. Árakról a www.nagyvas.hu oldalon is tájékozóódhatsz
tuti valamelyik sendpoziciós PC mágus rábukott a pultjára álmában, oszt blokkolta a műveletet.
majd reggel kapsz választ, addig aludj egy kicsit.
Mondjuk én ritkán hajtom huzamosabb ideig 6000 felett.. mert nem tudom kinél hogy van.. mintha említette volna anno Blue is hogy tartósan magas fordulaton az 500as is kajálja az olajat.
Mondjuk ha sietek megyek tartósan akár 140et is.. de akkor viszek magammal olajat is.. mert 140-150 körül 100 km/ deci olajat megeszi. Tehát tankolásonként 2-3 decit utána kell tölteni.
Tehát ha huzamosabb ideig mész nagy sebességgel nem árt ha rákkukantasz rendszeresen a nívópálcára is
ment priv. e-mail
jó kis út lehetett!
a csizma mellé a moci már nem fért a teraszra?