Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv nektek GS lovagok !
segítsetek. olyan problémám van hogy ha a motort kihuzatom 4ezer fölé kb, és vissza engedem a gázt, későn esik le a fordulat. ha túráztatom annyira nem észre vehető de nem esik le hirtelen ahogy más motornál.
illetve még annyit hogy a 2karbi közötti fehér müanyag csavar az az alapjáraté? nem hiszem hogy más lenne.
aggaszt hogy 4.5.6.-ban nem esik le a fordulat és pl mikor felfelé pakolom akkor kuplung húzásánál is észre vehető. mi lehet a baja ?
nyugi.. ez alapján nekem se sikerül identifikálnom a saját motoromat se
Hali

Köszi.
Ugyan az van a matricán, mint a villanyakban./lefotóztam/
De ígyse tudom megfejteni.
Hát mint a kocsiknál.
Gyujtás ráad világít önindító röfőg majd vrommmmm indul és elalszik.Addig kussol míg le nem állítod akkor világít.Ha ettől eltérés van nincs olajnyomás vagy rossz a gomba.Mindkettő nem jó ómen.Ígyí. felejtős.
Vázszám a villanyakba jobb oldalon beütve.
Aha, volt hogy folyamatosan világított.

Hogy kell ennek a jelzőfénynek működni normálisan?
A fura az, hogy nem találom a VIN szám alapján az évjáratát.
Sajnos a VIN számból nem tudtam meg, hogy mikori a motor. Pedig a 10. karakter mondaná meg. de ott O van /vagy nulla/ viszont a forgalmiban 2003. Sehogy nem jön össze...

2003-as GS eknél egy sima matrica formájában van a VIN szám a vázra ragasztva?

köszi.
nyehe, lányos használat mellett 43,000 után lett lánc+lánckerék cserélve.
Eszmefuttatás. Így jó?
Okoskodás? Legyen az...
Amelyik normál használat mellett 1 litert eszik meg ezrenként és nem elfolyik belőle valahol, abba nem bele kell nézni, hanem bele kell ejteni a kukába, mert csak a torka véres, semmi más baja nincs...
nekem se adta oda az eladó próbaútra a gs-t. Azt mondta hogy az 1 hetes jogosítvány őt nem nyugtatja meg, és nem szeretné végignézni ahogy összetörik a motorja. Következő héten visszamentem egy gyakorló motoros ismerőssel.. úgy már nem volt gond
Jaja, felejtős.
Érdekes okoskodás, vélemény.
Ezt a példányt nehogy megvedd.Ha az olajnyomáslámpa járó motornál felvillan nagy gondok vannak ottan.
Köszönöm az infót.

Kérdés melyik tulaj adja oda a gépét próbaútra.
Csak a parkolóban tudtam kipróbálni, s zálogba kelett adnom ezt-azt neki.
Egy ízben álló helyzetben nem találtam meg az üreset, /hiába nyomtam lefelé a kart, nem ment/ a tulajnak egyből sikerült. No persze nincs igazán nagymotoros rutinom.

Törvényszerű az, hogy az olaj szimbólumos piros lámpácska világít álló heyzetben? /talán el is aludt néha/

köszi
Ha az olajcsere periódus alatt 1 liter eszik még az is csak 1,6 deci ezren, az meg igazán nem sok..Azt az 1 liter nem 6 csak 1 ezer kmre adja meg a gyártó. Normál használat melletti közel literes olajfogyasztásnál szokták a szerelők ajánlani hogy bele kellene kukkantani a blokkba, de addig nem!
Pontosan nem tudom, mi számít nem kórosnak, a service manual sem írja sehol, de jó olajnál szerintem max egy litert ehet meg két csereciklus közt, afölött biztos, hogy valami nem egészen OK.
A km óra visszatekerésről...gyakorlatilag nem találsz olyan darabot, amiben ne lenne visszatekerve. Igazából ez nem az eladók hibája, hanem a hülye vevőké. Ezerrel keresik a minél kevesebbet futott gépeket és úgy hisznek a km órának, mint a Szentírásnak. Egy 50ezret futott gép hirdetését a kutya se hívja fel, egy 15-20ezret futottét meg igen, még akkor is, ha teljesen irreális, mert 5-6 éves vagy még idősebb gépről van szó. Aki meg el akarja adni, úgy van vele, hogy rendben hülyék, ha igénylitek, hogy át legyetek vágva, hát megkapjátok, vegyétek, vigyétek! Nem egy olyat láttam, amikor a gyökér örült, hogy megvette a keveset futott gépet, a szerelő meg közölte vele kompressziómérés után, hogy nyugodtan adj hozzá még minimum 60ezer km-t...
Egyetérteni tudok a főbb dolgokkal.

Az általános szemrevételezés elmond mindent... a próbaút pedig ráteszi az "i"-re a pontot. Ez típustól független.
Én 70 000 kmmel vettem a motort anno (ki tudja hogy tényleg annyi volt e..) és még kell asszem 300 km és meglesz a 120 000, a markolat állapota szemre semmit sem változott (kb mint vételkor volt), féktárcsáim még bőven méreten felüli vastagságúak ( asszem 150 000 km volt a törött donor gépben amiről valóak.. mondjuk lehet hogy nem túl öreg tárcsákkal törték össze.

Általános állapoton túl (jól néz ki a gép.. szép a festése) a motor hangja legyen a mérvadó.. meg persze ne legyen görbe a váza . A kiszemelt motorban úgyis 28-42 000 km lesz
Elvileg olajat nem eszik a GS... vagy a ciklus alatt 2-3 decit. Kivéve a forszírozott használatot. Autópálya, tartósan 7000 fölötti fordulat, vagy lendületes városi tekerés kánikulában... ekkor akár ezrenként elcsípi ezt a mennyiséget. Én a GS-től 22.000 km-nél búcsúztam el. Soha egy csepp olajam nem hiányzott... pedig...
Az emberek szeretnék elhinni, hogy kevés van a járgányban(hátha igaz), ha sok van benne, akkor az tény , még a hit sincs meg.
Gyakorlatilag helytálló az elgondolásod. A guminál ez majdnem "felső határ", a láncszettnél "erős közepes".

És igen a divat, az divat... szerintem alig találni nem buherált órát...

Féktárcsa 50-70000 km lehet kb.

A gyári olajfogyasztás majdnem minden járműnél 1l/1000 km , ezt le is írják, mert így nem sok a reklamáció.

A markolatok "gumija" is sok mindent elárulhat még a kilométerekről.
Sziasztok,

Egy másik kérdés, mennyire "divat" visszatekerni a km órát manapság az eladandó motoroknál?

Miből lehet még megállaptani hogy mennyit futott, ha nem füstöl, féktárcsák nem válasak, gumi cserélve lett, láncszett cserélve lett.
Gondolom a gumit használattól függően kb 20000km alatt koptatja le, a láncszettnek meg lehet kell 25000km is. Jól gondolom?
Hello

Gyárilag mi a megengedett mennyiség ami még nem "kóros" tehát nem rendellenes amit megehet egy ciklus alatt?

köszi
Üdv !
Segítséget kérek .
Sz.fehérváron vagy a környékén
kersek gumist aki komplett szolgáltatást nyújtana.
Van Gs500-asra gumi, meg fel is szerelné!
Előre is köszönöm !