Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néz meg az árakat,amelyikre van pénzed azt vedd meg!Viszont mindig nagyobb "lóerőst" vedd meg bármelyikböl!Kb 70 lovast!(szerintem)
Foregon!
A (váltófelöl nézve) Tankon lévö csap jobb oldali csöve a tartalék,a bal oldali a normál!A rendes benzincsapon meg a hátsó a vákum!Szemböl nézve jobb oldali csö a tartalék a bal oldali a normál!Az maradék meg megy a karbiba!Ja lefele néz a normál állás,balra a tartalék felfele meg az átfolyós!
Már megint...
Lánc, lánc eszterlán c...
sziasztok!
elkopott a lancom, csorog,kattog,ugral is,28100km van benne....
a bardinal akarok venni mindent amit lehet...a piszkos anyagiak ugye....
esjot lanckerekek jok szerintetek?
lanc leginkabb did?
Igen, én a tankban lévőkre gondoltam.

A kérdésedre a válasz az "ellenőrzés" menüben található. Mert én már nem emlékszem a GS csapjára. Másfél éve nem láttam olyat.

ha kint van a csap, akkor meg tudod fejteni az én logikám szerint is. :)
GRATULÁLOK!
nah most pont forítva írtad le nem? mert ami alull a tanból kilóg csővekre gondoltam, ott van egy hosszú és egy rövid és ott a rovid az ON a másik a RES
Így van. De jelezheti a kopott gyűrűket is, mert ott is elenged valamennyi olajat. De mint ahogy Teddy is írta, ez csak egy jel a sok közül. A tutti a kompressziómérés.
0:52-nél érkezik a motoros...
http://youtu.be/6oUqd9M4JFg
kell is a masszív motor, bár egy rohamot nem bírna ki.
Kacsinka!

Mi a rák van már azzal az "Ezredessel"? Készül?
A füstöléshez nem kell széthajtva lennie... elég, ha sokáig nem járt a motor és megkeményedett a szelepszár-szimmering. Persze az agyonvágott motor is füstölhet, de ez a jelenség önmagában nem csak erre utal.

Én egy kompressziót méretnék, próbakörrel egybekötve, és fülelve a hangokra.
Ha nem vagy biztos magadban, akkor egy hozzáértővel karöltve tegyétek mindezt. A kompressziómérés 5 perc, és általában szerviz végzi (otthon nem minden polcon van mérőműszer). Ha már ott vagy, akkor mindent meg tudtok kukkantani az előzőekből.
Logika, és valamikor ezzel kezdtük a nyár elején.
A hosszabb cső az ON, a rövidebb a RES. És, akkor a logika: A tartaléknak mélyebben kell lennie a tankban... amikor a hosszabb cső már nem ér bele a benzinbe, akkor tekersz tartalékra... na, ha tényleg rendesen összedugod a cuccot, akkor sok problémád meg is oldódhat.
Ebben az esetben is fordítva gondolkoztál.

Az ellenőrzést a csapon tudod majd elvégezni. Ha kevés a benzin a tankban, akkor RES állásban jár a motor, PRI-ben folyik a benzin. Utána irány a benzinkút, és ON állásban próba... mennie kell.
És akkor itt is köszi:-)))
Köszi. Ebből pl. valami olyasmira lehet következtetni, hogy valami szimering átengedi az olajat az égéstérbe, az elég és füstöl?

akkor itt is csak szívből gratulálok!
Na halika itt is mindenkinek......
Jóóóóóóóóóóóóóóóóóó rég nem jártam erre se:-)


No aki nem jártas az AKMT oldalon, de van némi kapcsolat köztünk annak üzeném annak okát miért is nem vagyok manapság sűrűn itt, vagy miért nem futunk össze úton-útvélen mint régebben:-)


Megszületett a kislányom, Izabella Mira:-)))))
http://youtu.be/Shsp3hp2TdQ mert kedvelem. ezt is. :-) parásoknak: csupán zene! :-))[/L]
már mind1 megvan a probléma, a szerelő szelephézg állításnál rosszul kötötte vissza a tankot.....
Ott nem lakhatsz!
Ott esSO lakik!
Alapjáraton erősen füstöl gázhúzásra pl.
Sziasztok,

Kénék egy kis segítséget, hogy lehet megállapítani hogy szét van-e hajtva egy GS500 avagy sem?

Lehet kicsit hülye a kérdés, desajnos nem ismerem a GS500-at. (sem)

köszi.
Ránézésre egész jól néz ki, persze tüzetesen át kéne nézni. Az árakat viszont nem tudom.
Ja semmi, közben rájöttem