Foregon!
A (váltófelöl nézve) Tankon lévö csap jobb oldali csöve a tartalék,a bal oldali a normál!A rendes benzincsapon meg a hátsó a vákum!Szemböl nézve jobb oldali csö a tartalék a bal oldali a normál!Az maradék meg megy a karbiba!Ja lefele néz a normál állás,balra a tartalék felfele meg az átfolyós!
sziasztok!
elkopott a lancom, csorog,kattog,ugral is,28100km van benne....
a bardinal akarok venni mindent amit lehet...a piszkos anyagiak ugye....
esjot lanckerekek jok szerintetek?
lanc leginkabb did?
nah most pont forítva írtad le nem? mert ami alull a tanból kilóg csővekre gondoltam, ott van egy hosszú és egy rövid és ott a rovid az ON a másik a RES
Így van. De jelezheti a kopott gyűrűket is, mert ott is elenged valamennyi olajat. De mint ahogy Teddy is írta, ez csak egy jel a sok közül. A tutti a kompressziómérés.
A füstöléshez nem kell széthajtva lennie... elég, ha sokáig nem járt a motor és megkeményedett a szelepszár-szimmering. Persze az agyonvágott motor is füstölhet, de ez a jelenség önmagában nem csak erre utal.
Én egy kompressziót méretnék, próbakörrel egybekötve, és fülelve a hangokra.
Ha nem vagy biztos magadban, akkor egy hozzáértővel karöltve tegyétek mindezt. A kompressziómérés 5 perc, és általában szerviz végzi (otthon nem minden polcon van mérőműszer). Ha már ott vagy, akkor mindent meg tudtok kukkantani az előzőekből.
Logika, és valamikor ezzel kezdtük a nyár elején.
A hosszabb cső az ON, a rövidebb a RES. És, akkor a logika: A tartaléknak mélyebben kell lennie a tankban... amikor a hosszabb cső már nem ér bele a benzinbe, akkor tekersz tartalékra... na, ha tényleg rendesen összedugod a cuccot, akkor sok problémád meg is oldódhat.
Ebben az esetben is fordítva gondolkoztál.
Az ellenőrzést a csapon tudod majd elvégezni. Ha kevés a benzin a tankban, akkor RES állásban jár a motor, PRI-ben folyik a benzin. Utána irány a benzinkút, és ON állásban próba... mennie kell.
Na halika itt is mindenkinek......
Jóóóóóóóóóóóóóóóóóó rég nem jártam erre se:-)
No aki nem jártas az AKMT oldalon, de van némi kapcsolat köztünk annak üzeném annak okát miért is nem vagyok manapság sűrűn itt, vagy miért nem futunk össze úton-útvélen mint régebben:-)
A (váltófelöl nézve) Tankon lévö csap jobb oldali csöve a tartalék,a bal oldali a normál!A rendes benzincsapon meg a hátsó a vákum!Szemböl nézve jobb oldali csö a tartalék a bal oldali a normál!Az maradék meg megy a karbiba!Ja lefele néz a normál állás,balra a tartalék felfele meg az átfolyós!
Lánc, lánc eszterlán c...
elkopott a lancom, csorog,kattog,ugral is,28100km van benne....
a bardinal akarok venni mindent amit lehet...a piszkos anyagiak ugye....
esjot lanckerekek jok szerintetek?
lanc leginkabb did?
A kérdésedre a válasz az "ellenőrzés" menüben található. Mert én már nem emlékszem a GS csapjára. Másfél éve nem láttam olyat.
ha kint van a csap, akkor meg tudod fejteni az én logikám szerint is. :)
http://youtu.be/6oUqd9M4JFg
kell is a masszív motor, bár egy rohamot nem bírna ki.
Mi a rák van már azzal az "Ezredessel"? Készül?
Én egy kompressziót méretnék, próbakörrel egybekötve, és fülelve a hangokra.
Ha nem vagy biztos magadban, akkor egy hozzáértővel karöltve tegyétek mindezt. A kompressziómérés 5 perc, és általában szerviz végzi (otthon nem minden polcon van mérőműszer). Ha már ott vagy, akkor mindent meg tudtok kukkantani az előzőekből.
A hosszabb cső az ON, a rövidebb a RES. És, akkor a logika: A tartaléknak mélyebben kell lennie a tankban... amikor a hosszabb cső már nem ér bele a benzinbe, akkor tekersz tartalékra... na, ha tényleg rendesen összedugod a cuccot, akkor sok problémád meg is oldódhat.
Ebben az esetben is fordítva gondolkoztál.
Az ellenőrzést a csapon tudod majd elvégezni. Ha kevés a benzin a tankban, akkor RES állásban jár a motor, PRI-ben folyik a benzin. Utána irány a benzinkút, és ON állásban próba... mennie kell.
akkor itt is csak szívből gratulálok!
Jóóóóóóóóóóóóóóóóóó rég nem jártam erre se:-)
No aki nem jártas az AKMT oldalon, de van némi kapcsolat köztünk annak üzeném annak okát miért is nem vagyok manapság sűrűn itt, vagy miért nem futunk össze úton-útvélen mint régebben:-)
Megszületett a kislányom, Izabella Mira:-)))))
Ott esSO lakik!
Kénék egy kis segítséget, hogy lehet megállapítani hogy szét van-e hajtva egy GS500 avagy sem?
Lehet kicsit hülye a kérdés, desajnos nem ismerem a GS500-at. (sem)
köszi.