Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jah kéne, de nekem a spanifer bogozás megy az utánfutón
Hali!
És én az AKMT-T?
Ezért volna érdemes átbogarászni a kicsikét...
nem tudom lehet igazad van, majd kiderül de már csak remélem jövőre idén nem kell több meglepi
Erről van szó. Lesarkítva.

Elképzelhetetlennek tartom, hogy évekig a fórumon műszaki hibát alig kellett tárgyalni, most meg "behány" a verdák 90 %-a... pedig akkoriban volt kilométer is itt szummázva... nem is kevés. Nem minősítve a dolgokat, és összehasonlítva, de egy-egy túra alig állt meg 500 kilométer alatt, és volt vagy 10-20 GS ezeken hétről hétre. (Más helyzet volt, több pénzünk volt motorozni... ezért nem mérvadó, és nem minősítésként írtam.)

Azt hiszem egyedül a TE motorod kellene nagyon gatyába rázni. Annyiszor volt már szerelőnél, hogy borzalom. Egyszer kellene tüzetesen átnézni... ez a véleményem. És akkor nem kellene az alap szétszedésekért fizetni alkalmanként a rezsiórát...

Mert a problémák ismétlődnek. Kísértetiesen, ciklikusan, és mindig ugyan azok... ergo nincs kijavítva, csak maszatolva. De ez a szerelőd és a te ügyed... remélem egyszer csak összerakja.
jah ha már beindul OK
Hali Népek!

Minden "hipochonder" GS tulajnak: A GS kattog, ha jár. Alapjárat és kb. 2100-as fordulat között a rezgések miatt "kileng" a vezérműlánc a terheletlen oldalon. Ha a szíjfeszítő automatika éppen két ricni között van, akkor ez a zaj erősebb. De mindig jelen van. A léghűtés miatt a blokkban keletkező zajok hatványozottan kihallatszanak. A nyakam merném rá tenni, hogy a "hibás" motorokon minden rendben van.

Az ominózus visszahívás, ha minden igaz 2003-ban volt. A vezérműtengely hézagolása nem volt megfelelő. Egy "alátét" a misztifikált "javítókit"... ha valakinek ilyen gondja van, utólag 1-2000 Ft-ért megcsinálják a márkaszervizben.

(Ha a GS csühög, kattog, akkor jár... és rendben van...)
Azt kívánom, így nézegesd a tapétákat, ahogy én tettem egy hétig.
Egy szép fotótapéta előtt.
Örülök, hogy épségben megérkeztél.
Alpok?
Glockner?
Hol képviseltem a szekciót ?
Nekem a jeges nyalnivalókról olyan más jut eszembe!
Ha jól emléxem akkor a 100halombatta meg a pétfürdöi depo teriti a dunántult!A finomito kizárolagosan a MOL.Ha minden igaz a magyar törvények tiltják az egyeduralkodást,ezért el tudom képzelni a (MOL) leányvállaltok létjogosultságát.Lásd EON!
Szoval elképzelhetö,hogy az oil kút nem MOL benzint kever!
Viszont a külföldi (MOL) finomitók már belefolyhatnak a dologba!Volt amikor nekünk is Szlovákoktól hozták pont ezért.Szóval a faszomtuggya.De lényeg a szutyok üzemanyag!Horvátoknál pl olcsóbb a benzin,és szinte egetverö a különbség!Swiftem 1-2literrel kevesebbet eszik az ottani autópályán!
na, hogy jobb dolgot is el tudnék képzelni, mint ekhós szekeret rakodni egész nap, ahhoz kétségem sem fér.

akinek jut ideje tekeregni ezen a csodaszép napon: jó utat!


javában tart még a jeges nyalni valók időszaka!
Ezt a Mo.-n csak MOL dolgot nekem is mondta a kutas ismerős, csak ő úgy ismeri, hogy MOL vagy OMV létezik, vagyis szhbattai vagy schwechati finomítás, a plusz szutyok meg márkánként változik.
Most értem vissza a Balaton körtúráról, qrvayo volt.
A motor kitűnően teljesített, autópályán is. 160-ig mentem vele, annál tovább nem mertem, pedig volt még ereje.
Igen! Remélem, nem baj.
Tudtommal egyedül az OIL kutak szerzik más forrásból, (nyugat európából) az üzemanyagot, mint a MOL finomítója. Ha tehetem náluk tankolok, kevesebbet is eszik a motor mint más naftából.
Ja az lemaradt:
MO-n kizárólagos üzemanyagforgalmazó a MOL!Minden kút csakis az ö benzinüket árusithatja.Viszont az adalékot azt szabadon keverhetik bele.
Hát,ha logikusan gondolkodsz olyan,hogy rendszertisztitó az szerintem hülyeség!Ha a rendszert akarod tisztitani,a ganyét lemaratod valamivel,ami benne van az elöbb-utóbb a fuvókákban végzi!Az megint dugulást eredményez.
Erre már rég gondolok,mert az unokatesóm évente vett egy spuri tisztitóadalékot,amit az öreg honda accord kocsijukba rakták és akkor kb fél évig sehova nem mentek,viszont napi 20-szor szedték szét az üzemanyagrendszert.
Nekem gyanús volt,amikor a felesége meg a gyerek már csukott szemmel is szétszedték a hondát.
Mire megszüntek a tünetek,megnyugtatás képpen vettek megint.
Az istenért nem lehetett lebeszélni öket.
Nekem is raktak a jawa-ba!Mire észrevettem,már késö volt!
Hát lassan én sem tudom másra fogni. Még jó, hogy ennyi pénzért vizet tankolunk, akármelyik kútra megy az ember.
Valami rendszertisztító üzemanyag adalék létezik motorokhoz esetleg? Van értelme?
Szerintem az a rángatás probléma nem más,mint a szar minőségü üzemanyag!Lehetetlennek látom,hogy a héten a sokadik motor csinálja ugyan ezt!Én a tankot ,a csapokat és a csöveket tisztitottam,meg új gyertyákat is próbáltam!Vagy valami virus lehet még!
Szerintem egy kiadós motorozás és ujratankolás más kuton segithet!
De jól húzd meg a fülét,had dolgozza ki a cuccot!
A karbiból még engedek ki kiváncsiságból.
Sziasztok!

Nekem is 2003 közepi, spanyolban összerakott GS500 a paripám, a kattogó hang szintén megvan hidegen és/vagy alacsony fordulaton, elég random módon jelentkezik. Az előző gazdája (39k km-mel vettem) csapágyaztatott, karbit takarított, lukas membránt cserélt stb... minimálisan jelen van így is, de mérsékeltebben.

Annál zavaróbb az "elveszti az erejét" probléma. Előzésnél, 120 környékén jelentkezik. Ráhúzom a gázt, gondolkodik, rángat, mintha nem kapna naftát, csak leheletnyi gáznöveléssel lehet gyorsulni, de a rángatás megmarad. Bogláron csekkolták a légszűrőt, nem a highflow filter a probléma oka. Karbipucolás meg mostanában volt, újraszinkronizálás a membráncsere miatt szintén+olaj+olajszűrő. 42k-nál vinném vissza , ha volna valakinek valami ötlete, tapasztalata mi lehet a jelenség oka, akkor célirányosabban közelíttetném meg a problémát a szakikkal.

Köszi!
Szevasztok!
Megérkeztem a nyaralásból. Először is köszönöm jegembernek és Hápinak a csomagfelszerelési tanácsokat, sikerült a táskákat megfelelően rögzíteni. 1200km lett a túra vége, egyik szállás Orfűn volt, a másik pedig Balatonlellén. Bejártuk a Balaton környékét, plusz motoroztunk a Pécs környéki szerpentineken. A motor nagyon jól bírta, a szerpentinen 4,5-ös fogyasztást mértem, sík terepen majd egy literrel kevesebbet. Hazaúton kaptam egy 5000-es csekket a rend éber őreitől. Dunaföldvárnál a hídról lefelé ment előttem egy kamion, elengedett, megelőztem, csak hát záróvonalon. Kiszúrtak, jogosan. Egyébként nagyon jó volt minden.