Éjjel feltöltök Neked egy képes illusztrációt a javításról, ha nekilátsz. Sok minden okozhatja a gondod. Lehet, hogy a dugattyúd egy betétcserénél megfeszült, pl csavarhúzóval valami "gondos" szerelő visszafeszegette a helyére, hogy beférjen az új betét. Lehet, hogy az úszónyereg tengelye kikopott és van benne egy mélyedés (kotyog az egész első fék) vagy ahogy előzőleg írták, por van a gumigyűrűk alatt, de az is lehet, hogy már nincs is porvédő gyűrű benne és ettől billen meg a dugattyúd a fékezéskor. minden esetre meg kell nézni! A kiszedésekor pedig valóban eltörheti a kezedet, de ha beteszel egy régi betétet és neki tud feszülni a dugattyú akkor rendben is van a dolog. Arra kell még figyelni hogy a 2 dugattyú egyszerre jöjjön ki a helyéről, mert ha az egyik kijön a másik meg nem akkor ki nem szeded egymagában. A karmantyúk, gumigyűrűk helyét gondosan, ki kell tisztítani, kaparászni, hogy az új gyűrűk is rendben a helyükre menjenek. A dugattyúkat pedig 1000-es csiszolópapírral fel kell polírozni! Nem hosszanti irányba, hanem körbe-körbe. Pl fúróba csavarhúzó, végére a dugattyú és adj neki…
Sok sikert!
Igen, rendesen felkötözve simán szállítottam. A lényeg, hogy nem csak gumipók/sisakháló, hanem rendes hevederrel szilárdan felkötöztem, nekihúzva a hátsó doboznak. A héten is lesz ilyen szállításom.
Ha szorul, akkor az a baj! Ne fogj hozzá a szétszedésének! Életveszélyes! Annyira pontosan van illesztve, hogy szétnyomáskor kilőhet, összerakáskor ha mikronnyit félrekap, már bebaxott. A dugattyún van egy gumigyűrű, ami a tömítést végzi. Valszeg emögé jutott por, ami miatt megszorul a henger. Szét kell szedni, kipucolni-kimosni, talán uj karmantyú is kell, majd új porvédővel összerakni. De ezt csak ebben járatos szerelővel csináltasd.
köszi, széthúztam az egészet, betétek ki és a tuskót is lehúztam a két rúdról amin csúszkál. a két munkahenger közül az egyik nehezen mozog, szinte szorul. ha a fékkarral kipumpálom kitudom venni kitisztítani a helyét és visszatenni anélkül h kárt okoznék benne?
Ha nagyon gizda a csávó, akkor összepakoljuk a moccot és elhozzuk.
Egy hét alatt összekalapálom, mert minnyá vége a nyárnak!
Szerelő csókával tanálkoztán mán?
Mi is diverzánsok voltunk!
Azé nehogymán!
Én is végig motoroztam Ordival a hátam megett!
1. link 5.10!
ITT,
és ITT,
és ITT !
Szép volt Fiijjjjam! Aztán a vizsgán tolj egy nagyot!
Éjjel feltöltök Neked egy képes illusztrációt a javításról, ha nekilátsz. Sok minden okozhatja a gondod. Lehet, hogy a dugattyúd egy betétcserénél megfeszült, pl csavarhúzóval valami "gondos" szerelő visszafeszegette a helyére, hogy beférjen az új betét. Lehet, hogy az úszónyereg tengelye kikopott és van benne egy mélyedés (kotyog az egész első fék) vagy ahogy előzőleg írták, por van a gumigyűrűk alatt, de az is lehet, hogy már nincs is porvédő gyűrű benne és ettől billen meg a dugattyúd a fékezéskor. minden esetre meg kell nézni! A kiszedésekor pedig valóban eltörheti a kezedet, de ha beteszel egy régi betétet és neki tud feszülni a dugattyú akkor rendben is van a dolog. Arra kell még figyelni hogy a 2 dugattyú egyszerre jöjjön ki a helyéről, mert ha az egyik kijön a másik meg nem akkor ki nem szeded egymagában. A karmantyúk, gumigyűrűk helyét gondosan, ki kell tisztítani, kaparászni, hogy az új gyűrűk is rendben a helyükre menjenek. A dugattyúkat pedig 1000-es csiszolópapírral fel kell polírozni! Nem hosszanti irányba, hanem körbe-körbe. Pl fúróba csavarhúzó, végére a dugattyú és adj neki…
Sok sikert!
tud valaki fejér megyében jó szerelőt?