Azok között van még jobb állapotú - ha sikerül kifogni. De azért a szerszámkészlet nem árt ahhoz sem. Viszonylag van alkatrész is hozzá, meg talán a törökök most is gyártják. Ők vették meg a gyártósort.
Sajnos itt sem a tulajokkal,hanem inkább az alkatrésszel van/volt gond!Sehol nem árulnak hozzá semmit,mert ezekkel nem lehet sok embert lehúzni,mint pl az enduróknál vagy a robógóknál és inkább ezeket árulják!Hát igen igy kell mindent tönkrebaszni!Nézzük csak a simsont meg,abban az időben szinte ikon volt,most meg pénztemetö!Persze amelyiket nem baszták agyon,az most is pöpec!
Pedig valamikor a Jawa volt a megbízhatóság mintapéldája. Aztán az MZ is túlnőtte, a Pannónia megszűnt. Bár utána még sokáig világelső volt asszem salakmotorban. Így múlik el a világ dicsősége.
Ja és azon agyalsz majd útközben,hogy "ki visz majd haza",csak itt nem te vagy a részeg!
Egyébként ha 70-es évektől lehetett volna japán motort kapni itthon a kutyának nem tudták volna ezeket a szoci mocskokat eladni!
Nekem volt 2008.-ig 350 Jawa és azt kell mondjam,hogy szabadidömotor!A szó szoros értelmében!Minden szabadidömben szerelni kellett.A gyujtás az tipushiba volt rajtuk és itt kezdödtek a bajok csak.3 év alatt több pézt nyelt el,mint a GS!
Pl: szekuder lánc,kuplung,2 db léptetö villa,2db 4-es fogaskerék,szénkefék hada,teleszkópszár szimering-crómszárak,bowdenek,havi szinten megszakitószett és gyertyák,meg a faszomtudja mi nem.Ja 8-11 liter benzin,hozzá olaj, és ha meghuzattam elforgott az alap lap.
Kb 300-400 ezerben volt 3 év alatt!
Ja és szerintem még az is bajos lesz, hogy a telefon + töltő fogyasztása a motor akksijához mérten elég sok.
Még azt is az SV fórumon írta valaki, hogy valami főnök nagy luxuskocsijában ilyen van és 2 hét alatt megeszi az akksit. Akkor mennyi idő alatt ehet meg egy jó esetben 1/5-e akkora (50Ah vs. 10Ah) teljesítményű motor akksit....
Ő. Ezzel az a baj, hogy elég olcsó egy blokkoló eszköz, ami pár méteres körben blokkolja a telefont.
Ha profik viszik el a cuccot, akkor nem érsz vele semmit, nyilván van blokkolójuk.
Ha amatőrök, akkor pedig valószínűleg nem kifejezetten GS/SV-t vinnének, mert feltehetően "nagy mennyiségben" rendelésre viszik a motort, tehát profik. Szerintem.
Nemrég az SV fórumon volt ilyen para, mintha "kilóra" vitték volna az SV-ket, annyit elloptak.
Azért azt se felejtsük el, hogy gyakorlatilag a 2 legnépszerűbb és leggyakoribb motorkerékpárról van szó az országban, így ha arányaiban ugyanannyit lopnak el, mint másból (sőt szerintem kevesebbet, mivel a nagy tömeg miatt ezek "értéktelen" gépek), akkor is soknak tűnik.
Nekem van egy záram, riasztóm, zárt garázsban áll egy zárt telken és kötöttem cascot is. Ennél többet nem hinném, hogy lenne értelme tenni. Ha valaki innen elviszi, annak mobilblokkoló is nyilván lesz az "orvos táskájában". (Ennek ellenére engem is foglalkoztat a gondolat.)
Ha indítás után nem alszik el azonnal, akkor rengeteg olaj hiányzik belőle, azonnal tölts utána. Igazából bármilyen olajat boríthatsz bele mert nem fog egyik a másiktól kicsapódni vagy ilyesmi, nincsenek káros hatással egymásra. Bár szerintem a legideálisabb 1 olajcsere lenne, ami után rendszeresen nézegetni kellene hogy mennyi olaj fogy, és rendszeresen utántölteni.
sziasztok.Van egy kis problemem ,gyujtas utan sokaig nem alszik el az olaj piros kis egoje ,ha meleg nincsgondom vele,a szint sem tul rozsas ,inkabb toltenek utan bele valamit ,de nem merek ,mert nem tom milyen olaj volt benne . meg van mikor csereltek benne az olajat meg nem lenne aktualis ,,ha cserelnem mennyi olajat vegyek es milyet vagy ha potolnam az milyen legyen ,azon kivul hogy 10w-40 es,koszonom elore is a segitseget,ti meg sosem hagytaok cserben akarmilyen hujesegt is kerdezzek. :)jah 93 gs 500 e rol van szo.
Persze.Itt a sportmotoron volt egy hirdetés.Magdus Viktor a gyártója de hátttttt elég sok a gondom vele.Mondjuk viszonylag olcsó de pár hibát el kellett tüntetni.Volt rajta pár horror méretű beszívódás.Műgyantával javítottam.Most már elviselhető.Most küldöm rá a gittet a hibák eltüntetésére majd festés és a felfogatás ennél még meg kell oldani.
Köszi a tanácsokat a plexivel kapcsolatban
Azt hiszem akkor nem erre fektetem a hangsúlyt. Veszek inkább egy nagyon komoly abus zárat vagy riasztót. Sajna mostanság a környékünkön viszik a GS-eket és az SV-ket, mint a cukrot. Szerintetek annak van értelme, ha az elsősegélycsomagba beteszek egy lenémított, de bekapcsolt mobiltelót, aminek fölírom az IMEI számát? Elvileg azt be tudják mérni pár méter pontossággal a rendőrök...
Zoli!
Olvastam a fórumotokon, hogy a szakáll felszerelésén gondolkozol. Lehet tudni, hogy honnan van, mennyiért, stb? Mert a DL-re erősen gondolkodom, és az SV-s idom a motor azonossága miatt állítólag jó rá, csak a felfogató konzolokon kell bütykörészni.
Akkor majd csak kölcsönkérek vkitől egy nagyobb köbcentis kétütemű motort. Hát az MZ, milyen?
Egyébként ha 70-es évektől lehetett volna japán motort kapni itthon a kutyának nem tudták volna ezeket a szoci mocskokat eladni!
Pl: szekuder lánc,kuplung,2 db léptetö villa,2db 4-es fogaskerék,szénkefék hada,teleszkópszár szimering-crómszárak,bowdenek,havi szinten megszakitószett és gyertyák,meg a faszomtudja mi nem.Ja 8-11 liter benzin,hozzá olaj, és ha meghuzattam elforgott az alap lap.
Kb 300-400 ezerben volt 3 év alatt!
jó, akkor nyilván felejtős. csak szeretem a kétüteműeket.
Még azt is az SV fórumon írta valaki, hogy valami főnök nagy luxuskocsijában ilyen van és 2 hét alatt megeszi az akksit. Akkor mennyi idő alatt ehet meg egy jó esetben 1/5-e akkora (50Ah vs. 10Ah) teljesítményű motor akksit....
Ha profik viszik el a cuccot, akkor nem érsz vele semmit, nyilván van blokkolójuk.
Ha amatőrök, akkor pedig valószínűleg nem kifejezetten GS/SV-t vinnének, mert feltehetően "nagy mennyiségben" rendelésre viszik a motort, tehát profik. Szerintem.
Nemrég az SV fórumon volt ilyen para, mintha "kilóra" vitték volna az SV-ket, annyit elloptak.
Azért azt se felejtsük el, hogy gyakorlatilag a 2 legnépszerűbb és leggyakoribb motorkerékpárról van szó az országban, így ha arányaiban ugyanannyit lopnak el, mint másból (sőt szerintem kevesebbet, mivel a nagy tömeg miatt ezek "értéktelen" gépek), akkor is soknak tűnik.
Nekem van egy záram, riasztóm, zárt garázsban áll egy zárt telken és kötöttem cascot is. Ennél többet nem hinném, hogy lenne értelme tenni. Ha valaki innen elviszi, annak mobilblokkoló is nyilván lesz az "orvos táskájában". (Ennek ellenére engem is foglalkoztat a gondolat.)
Köszi az infót.
Azt hiszem akkor nem erre fektetem a hangsúlyt. Veszek inkább egy nagyon komoly abus zárat vagy riasztót. Sajna mostanság a környékünkön viszik a GS-eket és az SV-ket, mint a cukrot. Szerintetek annak van értelme, ha az elsősegélycsomagba beteszek egy lenémított, de bekapcsolt mobiltelót, aminek fölírom az IMEI számát? Elvileg azt be tudják mérni pár méter pontossággal a rendőrök...
Olvastam a fórumotokon, hogy a szakáll felszerelésén gondolkozol. Lehet tudni, hogy honnan van, mennyiért, stb? Mert a DL-re erősen gondolkodom, és az SV-s idom a motor azonossága miatt állítólag jó rá, csak a felfogató konzolokon kell bütykörészni.