Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

THX!

A tanácstalanság egyedül bennem van!
Az ok pedig csupán az, hogy NEKEM vannak mindig elképzeléseim, amiket már ott olvashatál. Vagyis nem egy 5-600km-es táv kellene elsőre. A környéken pedig már voltam.......szóval ezért nem tudom most mi kellene......

Tessék..... Te BP-est környékétől 150-200km-es körzetbe találsz még szabad és élményekkel telitett helyet?
Olvasom az AKMT oldalt, látom nagy a tanácstalanság az uticél miatt
itt egy kis segítség nekem sokszór segített

http://www.osztalykirandulasok...


egé
sz jól elnavigál az ország részeire,ha pedig nem segít akkor bocsi a belevauért!
És milyen igaz!
ok kösz
Lenbalint@freemail.hu
Ma már nem leszek.
Bálint! az msned megegyezik az e-mail címeddel?
az enyém 9ezer (9500nál kezdődik nálam a piros..) felett szokott furcsa hangot kiadni.. mondjuk ez már csak emlék..nem forgattam el addig már nagyon rég.. szerelő is kipróbálta hallgatta..de nem tudta megmondani ő se mitől lehet... azóta már volt vagy 6 olajcserém, hogy ezt először észrevettem, meg pár szelephézag állítás..és asszem karbiszinkron is..mivel más hibát nem produkált..és okot se találtunk rá mitől lehetne..nem is fogalalkoztunk vele mélyrehatóbban.. ha amúgy nincs rendellenes hangja sztem nyugodt lehetsz..
• ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ •
| Ha kivágod ezt a |
| kupont, vehetsz |
| egy új monitort! |
• ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ •
Mindenkinek köszönöm a válaszokat és a segítséget!
A hiba oka valoban ott volt ahol mondtátok (+főleg bennem, hogy ennyire hülye vagyok! )
Csak annyi volt a baj hogy nem volt nafta a karbikban!
De a nagy örömre az 1°C ellenére egy 5km-en megjárattamegy kicsit - igaz hogy csak a városban, de hiányzott már nagyon!
A legdühítőbb hogy tisztában vagyok a csap funkciójival, de ha valami hiba van akkor az ember sosem a legegyszerőbbre gondol!

Szóval köszi mindenkinek!
nem biztos
hogy ez olyan nagy hiba és csak én hallom
"Ha megdöntöm a gs-emet mikor járatom fura surló hangot halok"
Ilyeneket én is szoktam hallani! Kanyarba leér a lábtartó, meg a bukócső ! :)
Hát a bazi nagy sor6-os mezőgazdasági erőgépeknél amiknek a blokkja bő 3 méter, akkor szokott ez előjönni amikor meredek lejtőn mennek felfelé, és egyszerűen lefolyik az olaj, és a feljebb lévő részek egyszerűen nem kapnak kenést.

A gs-nél nem tudom mitől lehet
sziasztok.
egy kérdésem lenne.
Ha megdöntöm a gs-emet mikor járatom fura surló hangot halok, nagyon kis finom hang de mintha hozzáérne egy tengely valamihez vagy nem tudom. Vagy csak rezonál, Amúgy a szelephézagok bevannak állítva és a szerelő véleménye szerint egész jó állapotban van a vezérműlánc. Bár 94-es kiadású.

Arra gondolok hogy a "fötengelyem mozdul el" tengely irányba és megcsiszol valamit, vagy ilyesmi.

Amúgy nagyon jól szuperál a gép és semmi fura hangja nincs ezenkivűl.
...is
Gondolom el sem adtad a motorral...
Szerencséd!
MINDENKI FIGYELMÉBE - aki szokta olvasni az anyaoldalt:-)


http://www.akmt.hu/okok.txt
Én szerettem a benzincsapom...
Tudom, igazából a kérdezőknek írtam inkább ezt, nehogy összekeverjék! ;-)
Meg így látják, hogyha nem akarnak ilyesmivel vesződni, hogy hova tekerjék, Banditot kell venni!

DL-szekciósoknak:
Meg így látják, hogyha nem akarnak ilyesmivel vesződni, hogy hova tekerjék, DL-t kell venni!

jóvanna......
egy 3. embernek már 3 éve nem volt GS a kezében:-)))
Újaknak, és akik nem kaptak a GS-hez leírást, itt van Blue Mester gyűjteménye:

GS500 leírások

Blue!

A "Res" és a "Pri" felcserélődött! A "Res" a tartalék és a "Pri" a direkt átfolyós!

"ON - csak akkor szív ha jár a motor (vákuummembrán miatt)
Res - átfolyó......Sokan erre hiszik azt hogy OFF - azt jól feltöltik az egész rendszert benzinnel. Ekkor van olyan is, ha szar már a karbi, hogy feltöltöd a légszürőházat is benzinnel
PRI - tartalék - szintén csak járó motornál szív."

Ez - és most nem csesztetés:-) - a kezdők hibája lehet:-)


A GS500-on NINCS! OFF ÁLLÁS - csak ha a tank alján lvéő kis csapot elzárja valaki egy csavarhúzóval


Teddy oldalán is láttni....

A GS-nél van egy ON, egy RES, és egy PRI állás....

ON - csak akkor szív ha jár a motor (vákuummembrán miatt)
Res - átfolyó......Sokan erre hiszik azt hogy OFF - azt jól feltöltik az egész rendszert benzinnel. Ekkor van olyan is, ha szar már a karbi, hogy feltöltöd a légszürőházat is benzinnel
PRI - tartalék - szintén csak járó motornál szív.



Én mindig így inditottam télen - és soha nem volt gondom.
Ha volt akkor az AKKU hiba volt


1., RES + szívató tökig
2., indít
3., mikor lérte a 3500-as fordulatot, akkor RES átcsavar ON-ba.....
Ekkor leesik a fordulat 2500-ra.....
Mikor eléri újra a 3500-at, akkor szivató lassan elzárt.....
4., mikor a hengerfal meleg akkor GOOOOOOOOO
Nekem a nagyokosok letörték a kuplung alatti kapcsolót. Mikor eldőlt a motor, és eltört a kuplung kar, szenvedtünk hogy kell leszedni. Jött az alak, ő tudja, majd ő, szedett már szét ilyet. Izomból kicsupálta. Hát mondom elmész az apádf... Hát ő nem igy akarta. Ugyhogy azóta nincs.