Itt már borul rendesen, tényleg lesz ebből a hóból valami...
Előbb-utóbb majd keresel képet, ti is megvagytok, én sem vesztem (még) el...itt is dógozz, bár csak diétásan...
Csak Blue a "kiégetés" nem feltétlenül kell hajtást jelentsen. Huzamosabb ideig 100-120-as tempótol is szépen kiég az égéstér. CSak rövid szakaszokon (2-20km) használt motornál (ami lehet motorkerékpár, vagy autómotor, stb) van jelentős korom az égéstérbe.
.. Én minap jártam egy szimpla (német)autóalkatrész boltban.. ott is volt például. Sztem sok helyen lehet kapni.. vagy csak nekem volt mázlim, hogy olyan helyre tévedtem ahol volt..
Diszpergál
Nyelv: latin
------------------------------------------------------
--------------------------
aprít; összefüggő anyag felületét megnöveli (szilárd anyagot tör, zúz; gázokat buborékosít)
Vagyis semmit nem csinál, csupán a vízmolekulákat szétlöki, így azok nem tudnak egyesülni, vagyis kártékony müködést létrehozni....
Bár ezesetben a benzin molekuláit is szétlöki - ami meg a porlasztásnál lehet jótékony, hiszen könnyebb a gép dolga.
Azért nem írtam semmit, mert soha nem hazsnáltam még ilyet.
Ez a cumót is azért vettem, mert valaki tavaly említette, hogy Ő hazsnálja....
Tudom, hogy nem nekem jött a kérdés de talán tudok róla némi infóval szolgálni, ugyanis rendszeresen használom a Spurit. Mint minden kegyszert ezt is fenntartásokkal fogadtam, majd ismerősök véleménye után én is kipróbáltam. Jobb mint akármelyik injektor vagy karbi tisztító, kis öreg Puntómba kipróbáltam néhányat és nem ért semmit. A Spuri diszpergálja a vizet a leírás szerint, ami nem tudom mit jelent pontosan de az bizonyos, hogy a Honda karbitisztítása során mindíg találtam a csészébe vizgömböt a benzinbe, de miután használtam a Spurit nem volt ilyen jelenség. Könnyebben indult és egyenletesebben is járt. Mióta Suzum van neki is töltök renszeresen (a nagy 500ml-es flakon 250liter benyához elegendő)
mert az a lényeg, hogy folyamatosan kapja így nincs lerakódás és a víztől is tisztán tartja a karbit. Sok mindent írnak még róla pl:szelepet hűti tisztítja, csökken az üza. fogyasztás, kopáscsökkentő stb... Amit én tapasztaltam: rugalmasabb a motor, egyenletesebb az alapjárat, könnyebben indul.
Szerintem jó kis adalék és azon csodálkozok miért nincs nagyobb reklámja.
A pirosat használom (van kék is verseny célra ha jól tudom) és a nagyobb 500ml-t, kb 2500-2700 Ft és mint írtam nagyon kiadós.
Szerintem érdemes kipróbálni, azóta én nem tisztítottam karbit!
Köszönöm az infót.
Nekem régen volt egy 1.3 8V Suzuki Swift-em az tudott érezhetően belustulni, aztán 1-2 autópálya helyretette.
Mivel a GS-t nem nagyon pörgetem, így nem érzem a lustulását.
Viszont most lemostam, beolajoztam a láncot és eltettem télire. Illetve nem teljesen, mert Karácsony után (főleg vizsgák után) szelephézagállítás jön.
Meg jutt eszembe.
A kutakon lehet kapni kis flakonban adalékokat....
Van olyan mi tisztitja a karbit és az injektort is (már haszáltam, de ugye a banditánél durva lenne ha már baj lenne:-)
Néha nem árt kicsit "kényesztetni" a gépet.
tudományosan nem tudom, talán annyi hogy több koksz rakodik le a cumóra.....
De arany igazság, hogy minden benzinüzemes gépet néha "ki kell hajtani" - "ki kell égetni a kipuffogót"
Egyszer próbáld ki.....
menj, és ránts oda neki...... kicsit olyan lesz mintha erőtlen lenne....
Utána ülj fel egy másik gépre, amit "hajtanak"..... teljesen más lesz. Erősebb, dinamikusabb....
Szóval amikor teheted, akkor igenis lépj oda egy 10-20km-es távon (pl autópálya)....nem elég hogy jobb lesz a gép, de még a fogyid is leeshet 1-1dl-rel (ami nem sok, de jobb érzés:-)
Én a Gs-nél több esetben tapsztaltam ezt....szóval nem beszélek hülyeségéget.
Utálom a havt