Jelenleg a melléképületben lakik a motor, a macskákkal. Ősszel szerették mert a blokk meleget adott nekik mikor megjöttem a meleg blokkal. 2. motor már csak szűken férne.
Na, igen, az nagyon kemény akkor, ugyanis imádom a kanyarokat! Ha találkozol a haveroddal, ismerősöddel, akkor készítenétek még a kedvemért pár képet? Nagyon érdekel ez engem!
Na ez-az, de ne, ne sorold kérlek mert a gondolataimat nem bírom leállítani, pl fürge sport R1 jaj, de jó játék! Na de vissza a földre, sajnos itt kell „élni”
Ja. Kéne egy nagy és jól akolható motor hossztúrákra. Kéne egy fürge sportmotor játszadozni, kéne egy kisköbcentis, igénytelen munkábajárni, kéne valami terepezni...
Ok, köszönöm utána nézek! Bár őszintén mondom, nagyon csábít az ybr engem elszaladgálósnak… de, ja nem sorolom még mi, felébredtem vége az álomnak, hogy mindenre külön motorom legyen, na-de érted, értitek.
Köszönöm! Akkor semmi más különösebb módosítás nem szükséges. Esetleg menet tapasztalatról tudsz valamit mondani, ja és tudnál még képet szerezni? Nagyon jó volna, csak kb mióta megvettem, azóta gondolkozok nagyobb kerekeken!
Lépj fel a használtmotor oldalra, honda nsr, 4. oldal egy sárga/fekete nsr(csak egy ilyen színű van, 385 az ára.
Van, mikor a link nem enged be rögtön. Ezt tudom javasolni.
láncvédőt kicsit megreszelni, meg a féktartó vasat kb félig bevágni ott ahol van a gumi pereme, majd beheggeszteni, vagy másik szebb megoldás: vasdarabot csinálni ami íves.
Az a szigetelőszalag a Km/h-nál, nagyon komoly! Pest környékén szoktál járni megfordulni? Amúgy még bővebben, mit lehet tudni még a motorodról? Ha gondolod, írhatsz az e-mail címemre is, de ide is, ahogyan neked tetszik! Köszi!
bukócsövem készítése képekben
Van, mikor a link nem enged be rögtön. Ezt tudom javasolni.
Na, találd ki!