Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,ja egyre drágább!
Egyet, Én is de van tartalék!
Még ott nem jár azért, de közel van a 100-hoz, ha már a digit órában is 70000 van...
vajon ki lesz az a bátor, vagy éppen szemtelen aki megkérdezi a vatera felületén az eladótól, hogy 10, 20, vagy 30 ezer kilométerrel van 100 ezer felett...?
(bennem bujkál a kisördög..)


Jót tesz neki az idő... fogy benne a kilométer, és értékesedik.

blue motorja megint eladó asszem újra 70ezer km-rel
Akiknek jol megy
En jovoheten rakom ossze az enyem , ma nem birtam, megrantottam a nyakam...
Mert motorozunk!
Legalábbis Én,Koko és Hápi biztosan!
itt sincs valami nagy élet ma...
Teljesen mindegy milyen töltővel töltöd. Egyedül az a lényeg, hogy kevés árammal töltődjön...
Nyugodtan töltheted. DE! Minimál árammal, elég ha van egy fél A. Nekem autós töltőm van, és azzal töltöm. Egyszerűen egy sima szoffita izzót sorba kötök a + szálba, és az leveszi az áramot.
Én töltöttem már a motor-akksi töltővel, és kifejezetten tetszett neki!
"A töltő szabályzós, vagyis nagy amper leadás után fokozatosan veszi vissza a "nyomatékot" " --- Ez alatt az érted, hogy van egy kijelző, amin mutatja, hogy épp mekkora áram folyik az akkuba? Mert ez nem szabályoz, egyszerűen az az akkumulátorok tulajdonsága, hogy először sokat vesznek föl, aztán fokozatosan kevesebbet. Ha nem tudod korlátozni a max. áramot, akkor felejtős
Kösz ezt tudom:-)

Az is rá van írva az akkura hogy vagy 0,9A-rel 10 órán át, vagy 4A-rel 1 órán át lehet tölteni.

A töltő szabályzós, vagyis nagy amper leadás után fokozatosan veszi vissza a "nyomatékot":-).....

Itt főleg az érdekel, hogy van e nagy különbség, hiszen mint írom sok helyen olvasóm hogy ez-az a töltő nem jó zselés akkura
Általában ezek a zselésnek nevezett akkuk annyiban különböznek a hagyományos savastól, hogy az elektrolitjuk (kénsav+ioncserélt víz) fel van itatva valamilyen anyagba, és teljesen zárt a szerkezete, tehát nincs szellőzője, így nagy töltőáram esetén felfújódik, túlmelegszik. Ha olyan a töltőd, amin beállítható a max, töltőáram, akkor minden további nélkül használható. Az akkut kapacitásának 10%-ával ildomos tartósan tölteni.
Az én töltőm fix 6A-el tölt, és bizony fújtam már vele föl zárt akkut. Nagy mázlim volt, hogy nem durrant szét a garázsban, az autó meg a szerszámok nem biztos hogy örültek volna a kénsavnak.

Más: Amerikai cég Magyarországon
http://wallpaper.avantzone.com...
Kösz az infót!
Akkor a gumison múlik minden.
Na egy kérdés - mert ebben Én sem vagyok biztos:-)


Van Bandit ugyebár egy zselés akkuval.....
Van egy Bosch töltőm (Autós-hajós-motoros)
Rá lehet tenni? Vagy a zseléshez kifjezetten ZSELÉS töltő kell?

Sok helyen olvastam hogy ez -az nem jó Zselés akkukhoz.....


Vélemény?
De már láttam olyat is, hogy egy db kocsigumi került a talpra, így az kicsit többet bír, mint a sima cipőtalp:-)
És ha ügyi vagy, még a lábnyomod is CONTINENTAL -os lesz:-)))
vidd el egy cipészhez aki egy kis pénzmagért ragaszt rá egy gumitalpat.....így a csimmmma is megmarad, és használható.
Ebben nem kételkedtem!
Mármint abban, hogy adtok ti is még okot a koszra!
Meg látok még reggelente pár elvetemült kollégát, pl. 7:30 körül (ha késve indulok) még most is jön reggelente szembe egy motoros lány egy fekete gépezeten a Keresztúrin.
Amúgy haszna is van ennek az időnek, ha másért nem gumitesztnek: a Conti Avenue hátul a pár fokos, vizes aszfalton is langyos, tapad, régen a Heidenau ilyenkor már hideg maradt, nagyobb gáznál el-elforgott. Melegben amúgy nem volt azzal sem gondom.
Az enyém is nagyon retkes,sőt a Zsoltié is!
Ja, a legjobb sztori a héten: gyanús lett kedden, hogy bár csak az út nedves, és nem esik az eső, mégis beázik a bal csizmám. Véletlenül megfordítottam, hát nem egy centis lyuk volt egy szép nagy kopás közepén a talpán? A váltó szépen elkoptatta, én meg azt hittem felülről ázik, mert ugye ott is kapott már a bőr rendesen. Megfoltoztam, kapott körbe sok-sok szigszalagot, hazajöttem vele, aztán nyugdíjaztam. Most visszatértem az előzőhöz, csak annak meg a zippzárját kellett javítani. No mindegy, jövőre várom az újabb lidlis akciót, ősszel valamiért most nem volt.
Még én is összekötöm a gyakorlati motorozást a melóval... sőt, meg kell mondjam, élvezem minden percét a nyeregben! Bár a jövő héten, ha tényleg jön a hó, akkor már nem erőltetem. Viszont ebben a trutyiban már nagyon retkes a gép, úgyhogy még be kell vinnem melóhelyre lemosni!
Nah, jóccakát!